Přejít na obsah

Jirka1982

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jirka1982

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Takže problém vyřešen Byl to termostat . Žádný ulomený kousky,normálně se roztrhl ten kovový vnitřek ale naštěstí jsem všechny části dohledal.Doufám. Teplotní čidlo jsem taky raději vyměnil,bylo tam ještě původní tj. 7 let starý. Při dolévání kapaliny se mi ozvala kontrolka chlazení motoru ale po pár minutách a restartu motoru je klid.Takže jenom zajedu do servisu aby mi vymazali tu chybu z počítače páč kontolka emisí stále svítí. Třeba zhasne než tam pozítří pojedu Auto topí jako kamna, ručička ukazatele teploty motoru funguje,prostě paráda. Jinak manželka děkuje všem kdo mi tu radili (já samozřejmě taky). Prosím tímto moderátory o zamknutí popř. vymazání tohoto topicu. Ještě jednou DÍKY všem
  2. Tak už jsem zjistil proč je ta cena tak nízká.Je to China výroba.Takže do toho 100% nepůjdu.Našel jsem jiný komplet za 625 Kč což by cenově odpovídalo. Jinak díky za tip,zrovna jsem na to téma s ručičkou narazil a hodně mi to pomohlo.
  3. Auto mám od března 08 a už mi zmizely : 1. Originál poklice Škoda 2. Chromové nálepky klik a zámků ( 2x ) 3. Anténa ( 3x ) 4. Dále poškození zámku u spolujezdce při pokusu o vykradení - naštěstí se dovnitř nedostal tak mi aspoň ze zlosti ulomil zrcátka Škoda nebyla velká ale už mě to dost štve přijít k autu a zkoumat co kde chybí.
  4. Takže update.Právě mi volala manželka že auto už trochu topí a i ukazatel teploty motoru se hýbe.Ale po 3 dnech mi to přijde stejně dost naprd. Takže objednám jak termostat tak i čidlo a vyměním to. Jinak pylový filtr jsem čistil před zimou,bordelu tam bylo pomalu na půl 10l kýble,auto jsem měl potom jak jetel.Díky všem Teď jsem koukal na termostat s teplotním čidlem..našel jsem tento termostat ale našel jsem i originál za 900-1100Kč.Není ten první nějak moc levný za 370,-- ?
  5. Díky za odpovědi.Teď jsem v práci až do večera,ale jakmile se vrátím mrknu se na chladící kapalinu a zkusím hadice od termostatu.
  6. Omlovám se pokud to tu někde je kompletně řešeno ( našel jsem pouze několik témat s tímto tématem ale nikdy pohromadě). Mám Fabii 1.4 Mpi 44 kW r.v. 2002 najeto 129 000 km s polo-klimou. Před 3 dny se mi rozsvítila kontrolka motoru emisí. Ještě týž den jsem si všiml že auto moc netopí. Respektive od včerejška jde z ofuků jen vlažný vzduch a to i po 40 minutách ježdění.Dále se ani nehne ukazatel teploty motoru.Prostě zůstane dole a nic. Navíc pokud je vlažný motor tak mi auto špatně chytá.Když ho nechám stát přes noc a ráno nastartuju chytne napoprvé ale pokud vypnu motor a za 10 minut chci odjet tak prostě chytne až na 3-4 pokus. Dále se mi zdá že víc žere,respektive počítač hlásí spotřebu kolem 9-10 litrů,je fakt že jezdíme ve městě ale stejně se mi to zdá moc. Díky za nápady co by to mohlo být,nechce se mi věřit že to bude hned několik závad najednou např. 1.teplotní čidlo a díky tomu neukazuje teplotu? 2. termostat a proto netopí nebo servomotorek? Jinak auto jezdí normalně,nekouří,táhne dobře. Ještě jednou díky za jakoukoliv odpověď,auto jsme kupovali v březnu tohoto roku a dosud s ním nic nebylo. P.S. Jakmile závadu vyřeším nechám téma moderátory smazat.Nepsal bych další zbytečné téma jako nováček,ale manželka je těhotná a auto opravdu potřebuje ( v MHD se jí dělá špatně).Díky
×
×
  • Vytvořit nový...