Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


931 témat v tomto fóru

    • 14 odpovědí
    • 115,1k zobrazení
  1. Koupě ojeté Fabie I - poraďte 1 2 3 4 39

    • 951 odpovědí
    • 151,9k zobrazení
  2. FABIA RS 1 2 3 4 46

    • 1,1k odpovědí
    • 215,8k zobrazení
    • 412 odpovědí
    • 181,7k zobrazení
    • 923 odpovědí
    • 211,8k zobrazení
  3. Zjišťování čísel dílů - ETKA

    • 1 odpověď
    • 14,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 88 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 140 zobrazení
  4. Ceník Fabia

    • 22 odpovědí
    • 14,4k zobrazení
  5. Škoda Fabia 1 1.4 MPI

    • 2 odpovědi
    • 916 zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 13k zobrazení
  6. strata klucov

    • 22 odpovědí
    • 29,8k zobrazení
  7. Nába Fabia 1 (2005)

    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6,6k zobrazení
  8. Zatížení auta

    • 9 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
  9. Fabia před STK

    • 18 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
  10. Jména našich miláčků 1 2 3 4 6

    • 131 odpovědí
    • 39,7k zobrazení
    • 80 odpovědí
    • 20,1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7,2k zobrazení
  11. Vicko nadrze nejde zavrit

    • 2 odpovědi
    • 10,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4,6k zobrazení
  12. Syčení z klimatizace

    • 2 odpovědi
    • 4,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4,2k zobrazení
  13. Palivová nádrž

    • 5 odpovědí
    • 8,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...