Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...

944 topics v tomto fóru

  1. Koupě Fabie I - poraďte

    • 838 odpovědí
    • 83 300 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 44 242 zobrazení
    • 920 odpovědí
    • 147 751 zobrazení
  2. FABIA RS

    • 1 123 odpovědí
    • 140 277 zobrazení
    • 407 odpovědí
    • 132 222 zobrazení
  3. Zjišťování čísel dílů - ETKA

    • 1 odpověď
    • 6 349 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 282 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7 483 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 270 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 245 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 732 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 8 260 zobrazení
  4. Servisní prohlídky

    • 77 odpovědí
    • 26 515 zobrazení
  5. Platnost STK

    • 19 odpovědí
    • 15 717 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 1 171 zobrazení
  6. Nájezdová rampa

    • 9 odpovědí
    • 1 347 zobrazení
    • 113 odpovědí
    • 31 035 zobrazení
  7. Klima - netesný spoj

    • 26 odpovědí
    • 3 839 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 669 zobrazení
  8. Kniha Jak na to Fabia

    • 33 odpovědí
    • 39 811 zobrazení
  9. Zmes do ostrekovačov

    • 2 odpovědi
    • 791 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1 394 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1 254 zobrazení
  10. Součástka

    • 3 odpovědi
    • 910 zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 30 782 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?