Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...

    943 topics v tomto fóru

    1. Koupě Fabie I - poraďte

      • 838 odpovědí
      • 83 912 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 45 887 zobrazení
      • 920 odpovědí
      • 148 560 zobrazení
    2. FABIA RS

      • 1 123 odpovědí
      • 141 195 zobrazení
      • 407 odpovědí
      • 132 773 zobrazení
    3. Zjišťování čísel dílů - ETKA

      • 1 odpověď
      • 6 438 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 414 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 7 619 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 370 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 908 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 8 496 zobrazení
    4. Servisní prohlídky

      • 77 odpovědí
      • 26 888 zobrazení
    5. Platnost STK

      • 19 odpovědí
      • 15 909 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 1 340 zobrazení
    6. Nájezdová rampa

      • 9 odpovědí
      • 1 550 zobrazení
      • 113 odpovědí
      • 31 499 zobrazení
    7. Klima - netesný spoj

      • 26 odpovědí
      • 4 095 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 784 zobrazení
    8. Kniha Jak na to Fabia

      • 33 odpovědí
      • 40 337 zobrazení
    9. Zmes do ostrekovačov

      • 2 odpovědi
      • 890 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 517 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 376 zobrazení
    10. Součástka

      • 3 odpovědi
      • 1 000 zobrazení
      • 41 odpovědí
      • 31 403 zobrazení
      • 17 odpovědí
      • 4 415 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.