Jump to content

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...

    945 topics in this forum

    1. Koupě ojeté Fabie I - poraďte

      • 937 replies
      • 93,348 views
    2. Fotky Fábek z ulic

      • 922 replies
      • 157,009 views
    3. Inspirace pro fabky :)

      • 408 replies
      • 139,409 views
      • 5 replies
      • 61,713 views
    4. FABIA RS

      • 1,123 replies
      • 150,146 views
    5. Zjišťování čísel dílů - ETKA

      • 1 reply
      • 7,401 views
      • 47 replies
      • 12,959 views
      • 1 reply
      • 100 views
      • 3 replies
      • 941 views
      • 0 replies
      • 332 views
      • 25 replies
      • 1,170 views
      • 1 reply
      • 325 views
      • 181 replies
      • 32,838 views
      • 10 replies
      • 5,683 views
      • 2 replies
      • 1,438 views
    6. zapsani homologace

      • 1 reply
      • 1,165 views
    7. Vag-Com a MacBook

      • 4 replies
      • 1,672 views
      • 5 replies
      • 8,807 views
    8. Prospekt Fabia Praktik

      • 0 replies
      • 1,472 views
      • 14 replies
      • 2,696 views
      • 12 replies
      • 11,021 views
    9. Servisní prohlídky

      • 77 replies
      • 30,559 views
    10. Platnost STK

      • 19 replies
      • 18,504 views
      • 19 replies
      • 2,853 views
    11. Nájezdová rampa

      • 9 replies
      • 3,890 views


    • Aktuální příspěvky

      • Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou...   Tohle jsem sem už taky postoval  
      • Ahojte riešili ste už niekto splitter ? 
      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
    ×