Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...

    946 témat v tomto fóru

    1. Koupě Fabie I - poraďte

      • 842 odpovědí
      • 86 969 zobrazení
      • 922 odpovědí
      • 152 859 zobrazení
      • 408 odpovědí
      • 136 028 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 53 749 zobrazení
    2. FABIA RS

      • 1 123 odpovědí
      • 145 897 zobrazení
    3. Zjišťování čísel dílů - ETKA

      • 1 odpověď
      • 6 879 zobrazení
    4. Fabia

      • 1 odpověď
      • 74 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 219 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 740 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 541 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 952 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 8 150 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 876 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 1 741 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 9 978 zobrazení
    5. Servisní prohlídky

      • 77 odpovědí
      • 28 543 zobrazení
    6. Platnost STK

      • 19 odpovědí
      • 17 242 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 2 088 zobrazení
    7. Nájezdová rampa

      • 9 odpovědí
      • 2 862 zobrazení
      • 113 odpovědí
      • 33 583 zobrazení
    8. Klima - netesný spoj

      • 26 odpovědí
      • 5 171 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 294 zobrazení
    9. Kniha Jak na to Fabia

      • 33 odpovědí
      • 42 760 zobrazení
    10. Zmes do ostrekovačov

      • 2 odpovědi
      • 1 289 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 2 065 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • ze stale pise homogonizacia,take slovo neexistuje.Prepac,Palces 
      • Zajimalo by me, co je spravne :))) slovnik zna jen slovo “homologacia”, nicmene ono “homologizacia” .... je velmi casto pouzivane :)
      • Pokud ma digitalni display predpokladam, ze jde o procesorovou nabíječku. Tam to je samozrejme trochu o algoritmu nabijeni resp. nabijeci charakteristice, zda pouziva charakteristiku s konstantnim proudem, napetim nebo inverzni charakteristiku (nabíječky si  meri vnitrni odpor baterie a podle toho koriguje nabijeci napeti/proud). Predpokladam, ze v pripade, ze ji nabijis v aute, tak spotrebice které zustanou zapojene ovlivnuji svým vnitřním odporem celkovy odpor soustavy a nabíječka to zrejme spatne vyhodnoti. (ale to je trochu spekulace :)) Kazdopadne, ze se AGM muze nabijet vetsim napetim nez zaplavena baterie je trochu mýtus. Ba naopak. Pokud to clovek 'trochu' prehnal s nabijecim napetim u stare zaplanene baterie, ale neprehral ji (a nezkroutily se desky), tak jen dolil vodu a celkem se nic nestalo. BTW: Jednou se mi ještě na S120 porouchal regulator alternatoru - slepily se kontakty (byl ještě mechanicky). Alternator tak neodbuzoval a daval tzv. co to slo (cca 16-20V). Po 60km se z baterie kouřilo jak z parni lokomotivy. Byla to ještě takova ta klasicka zalita asfaltem se zelenymi vicky. Asfalt se trochu roztekl, vicka zkroutila. Doma jsem ji nechal vychladnout a dolil jsem vodu. Paradoxne ji tento proces ozivil, protože z desek opadal sulfat a baterie pak startovala jako nova. Pokud to by to clovek udelal u AGM, tak ji proste vyvari a konec.
      • I ~100% lze dosáhnout, bez vyvaření, přeci jen saturace, či jak se této fázi říká, trvá několik hodin a je nejdelší nabíjecí fáze. Jinak jde o ukazatel aktuálního napětí, které je vidět na nabíječce , což je předpokládám napětí, které jde z nabíječky do baterie. Když je baterie připojena ve voze, napětí nejde přes 12.8V, přitom AGM se mají nabíjet vyšším... Když zapojená není, končí nabíjení na 14.8V  Jaký je nabíjecí proud, či zda-li se liší, to jsem neověřoval.    Jinak jde o Ultimate Speed ULGD 3.8 A1
    ×