Přejít na obsah

Peppin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1217 zobrazení profilu

Oznámení Peppin

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • First Post
  • One Month Later

Nedávné oznámení

13

Popularita

  1. Tady to je: Rear DRL Lights (rear daytime running lights) 1.Module 09 - Electronic control unit 2.Adaptation 3.Daytime running light 4.Tagfahrlicht-Dauerfahrlicht aktiviert zusaetzlich Standlicht: - (Change value to On)
  2. Jen pro inspiraci jak Park Assisst Pro funguje u Passata. Komentář dcer je pro dokreslení 😉 14f355ae-8a21-4aa3-a710-3379b8e2493b.mp4
  3. Ahoj, u Passata se to chova uplne stejne, takze to vypada na vlastnost.
  4. Volant jsem za kapacitni menil kvuli aktivaci Travel Assist. Po nakodovani v pohode funkcni.
  5. Aha, tak u mě funguje všechno jako před úpravou. (Scout TDI 200k výroba 11/2021)
  6. Zkus se podívat do A5 - Long Coding - HC Variant měla by tam být varianta 0. O kódování této funkčnosti je něco v tomto vlákně loni v listopadu. Stejně jsem ale nakonec pořídil kapacitní volant.
  7. Tak u mě funguje: Specified installation of su-bus users: Battery Monitoring Control Module: NO Přibyla jediná chyba a to v jednotce 19: Additional installations detected Ale to zdá se ničemu nevadí.
  8. Je to unit 13 - Long coding - Cruise_control_mode - activated
  9. Kapacitní volant by měl mít tlačítko Travel Assistu:
  10. Pro rozšíření počtu barev ambientního osvětlení ze základních 10 na 30 to lze i pomocí kódování: 09 Central Electrics - v Adaptacích najít Interior_light_hmi_config a u položek Hmi_ambient_colors_bitmask a Hmi_contour_colors_bitmask změnit hodnoty na 7FFFFFFF
  11. Možná je to tou verzí PRO, já ji mám a funguje to, takže kdyby ses chtěl zastavit, můžeme to vyzkoušet. I s tím Lane assistem
  12. No já to dělal aplikací, teoreticky by to mohlo být 17/Long Coding/Ignition key warning device , ale nezkoušel jsem to
  13. Ahoj, zkoušel, mně to funguje, ale pouze při "zapnutém klíčku", při nastartovaném motoru to stejně nadává
  14. Vyzkoušeno jiné kódování Lane Assist (pro auta bez Travel Assist a kapacitního volantu). Za mě na dálnici použitelnější než standardní nastavení, kdy asistent pouze omezuje a signalizuje přiblížení se k čárám. Toto opravdu udržuje auto mezi čarami a částečně samo řídí. Samozřejmě vyžaduje držení volantu. Jednotka A5 - Long Coding - HC Variant změnit na Variant 1 a Point Of Intervention změnit na Early . Funkčnost viz zde: Lane Assist Early + Variant 1 - YouTube
×
×
  • Vytvořit nový...