Přejít na obsah

erdkin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení erdkin

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. erdkin

    Denní svícení

    Omyl, žádné protahování. Je to cvaknutý na svazek, který je kousek od baterky - nejsem odborník, ale jde svazek, který má konektor vpravo dole pod baterií, na jeden z jeho drátů, chycený je to pod plastovou trubičkou, která svazek chrání, takže nemůžu posloužit barvou. Celková délka je cca 40-50 cm od "rozdvojky" světel pro denní svícení. Je docela možný, že se jedná o napájení něčeho úplně jiného a to že se jedná o napájení stěračů byl ze strany mechanika ochranný manévr, aby si zachoval svoje know-how. V tom se nechám snadno oblbnout. Fakt je že to funguje jak má.
  2. erdkin

    Denní svícení

    Přesně tak, drát od parkovaček "zhasíná" denní svícení a při použití normálních světel je vše tak jak má být. Chtěl jsem jen upozornit, že není třeba protahovat kabely do pojistek nabo ke spínací skříňce, ale že to lze podle mě chytrým nápadem vyřešit i jednodušeji.
  3. erdkin

    Denní svícení

    Je to divný, ale nesvítí.
  4. erdkin

    Denní svícení

    Koupil jsem v akci v Globusu světla pro denní svícení za cca 900 Kč. Se zapojením jsem si nevěděl rady (jen 3 dráty, žádný "modul"). Po konzultaci s automechanikem je zapojení celkem jednoduché - jeden je zem, druhý jde na parkovací světlo a ten třetí - "hlavní" je připojen v motorovém prostoru na kabel ke stěračům. Žádné protahování k pojistkám nebo ke spínací skříňce. Zatím jsou tam 14 dní a bez problémů.
  5. Tak jsem si pořídil začátkem března Fabii Combi 1.2 HTP z roku 2005 (najeto cca 52000 km). Asi před týdnem mě zavolal známý automechanik, abych mu jí přivezl ukázat, že se mu u Fabií ze stejného ročníku objevily letos už u tří aut známky koroze na centrálním kabelovém svazku. Nebudu vás napínat, jsem čtvrtý (viz foto v příloze). Momentálně řeším s autorizovaným servisem Škody možnost reklamace po záruční době (auto mělo pravidelný servis, doložený knížkou, napsledy v lednu 2009) vzhledem k použité nekvalitní izolaci na kabelech. Viděl to kamarád, soudní znalec v oboru automobilová doprava a ten to jednoznačně posoudil jako závadu vzniklou výrobcem, nikoli "běžným užíváním". Momentálně auto jezdí bez problémů, bylo napojeno i na VAG a žádná závada se tam neukázala. Tento příspěvek zatím píšu jako "varování" všem majitelům Fabií. Koroze centrálního svazku se může, jak je vidět, projevit i na mladších ročnících a odmotaných kabelech. DOPLNĚNO: Po prohlídce kabelů v autorizovaném servisu (bohužel jsem nebyl přítomen) mi bylo sděleno, že na kabelech byla jen povrchová nečistota, která byla očištěna, kabely nakonzrvovány a znovu omotány. Tak zatm nevím, co si o to myslet. Dva odborníci to povžovali za korozi, servis za špínu. Opravu s udáním "podezření" jsem si nechal zapsat do servisky, kdyby se to opakovalo, ať mám důaz, že jsem to chtěl řešit. Od té doby ujeto asi 1000 km bez problémů, ale budu i to hlídat.
×
×
  • Vytvořit nový...