Přejít na obsah

carrot

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení carrot

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky za tipy. Ješte, jestli můžu poprosit, jaké z těchto by si mi doporučil ohledně kvality reprodukce?
  2. Zdravím, prosil bych o radu nebo tip s výběrem slušných předních komponentních reproduktorů do O1 v cenové relaci do cca 2500Kč, které by pasovali do umístění původních repro bez (pokud možno) jakýchkoliv úprav (jak středobasy, tak výškáče). Již se tady takové typy formou odkazů nacházejí, bohužel ty odkazy jsou nefuknční. Předem moc děkuji za tipy podložené osobními zkušenostmi z montáže daných reproduktorů.
  3. Za 40-50tis kč bych do toho šel, pokud nevypadá odlítaná, jelikož i s případnýma dalšíma investicema (turbo, rozvody, brzdy, spojka, apod.) by to měla stejně dobrá cena (myslím, že tak do 100tis Kč celkově je to pořád dobrej kauf). Ještě pokud má být pravidelně servisovaná, tak by některé investice běžné údržby třeba ani nebyly nutné a potom asi není co řešit...
  4. carrot

    Klimatronik

    G192 je ve spodní části přístrojovky viz. obrázek v příloze.
  5. Díky všem za příspěvky. Myslím, že teď již v tom mám jasno. Pořád mě to láká tam ten tempomat dodělat, ale investice jsou to dost vysoké. Nějakých 12 000 Kč, když bude štěstí na výhodnou koupi dílů + hromada práce. Taky tam ty parchanti škodovácký mohli dávat standartně el. plyn do všech AGU a ne jen výběrově a bylo by po problémech. Ach jo...
  6. Hm, díky za info. Zkusím ještě jednou prohledat sekci moje octavia...
  7. Pánové, to se opravdu nenajde nikdo, kdo by k tomu neměl co napsat? Dle četnosti tohoto dotazu mám pocit, že jste se s tímto již určitě někdo reálně setkal, tak se prosím podělte se zkušenostmi, díky.
  8. Zdravím, pokoušel jsem se hledáním zde ba fóru zjistit nějaké ucelené informaci o možnosti dodatečné montáže tempomatu do 1.8T AGU a na všechny mé otázky se mi nepodařilo najít odpověď. Já mám taky AGU s lankovým plynem, což jsem zjistil, že jednoduchým způsobem na tempomat nejde. Existují ale ŘJ AGU s podporou na tempomat, která se musí zkombinovat s vhodnou šktící klapkou (podle všeho nedostatkové zboží). Mají tedy všechny AGU lankový plyn nebo, ty co podpporují tempomat, mají elekricky ovládaný? Co se tedy musí všechno udělat při dodělání tempomatu na AGU s lankovým plynem, ŘJ bez podpory tempomatu a nevhodnou škrtící klapkou, kromě výměny ŘJ, škrtící klapky, natažení kabeláže a vlastní monáže tempomatu (páčky)? Dělali jste někdo již tuto přestavbu a na kolik by případně mohlo při dnešních cenách vyjít. Dýky za jakékoliv postřehy k tomuto tématu.
  9. Takže díky za rady. Nakonec to byl přerušenej napájecí kabel od pojistkového panelu. Už se v tom někdo přede mnou asi vrtal a + z pojistkového panelu bylo vyvedený po hnědým drátu (normálně běžně zem) a ten byl spojenej myslím s modro-šedým, což se mi nezdálo a proto mě ani nenapadlo, že tyhle dva dráty by mohly patřit k sobě (zjistěno až po důkladném proměření). No nakonec to naštěstí funguje a dost jsem si oddychul, ýe jsem nemusel rozebrat půl auta a hledat chybu někde kdo ví kde.
  10. Tyhle piny na černém konektoru jsem už proměřoval a právě že tam žádné napětí nebylo, ale nejsem si jistý, zda jsem měl dobrej kontakt, protože ty piny byly špatně přístupné (malé dírky), tak to zkusím ještě jednou s tím špendlíkem (to mě nenapadlo - díky za radu).
  11. Napájecí kabel jsem napojil přímo na baterii (na kabelu je 40A pojistka). Kostru jsem dal v kufru pod šroub držící bezpečnostní pás. Kabel (napájecí i signálovej) jsem táhnul pod umělohmotnou lištou u prahu na levé (řidičově) straně - myslím, že tohle je klasika.
  12. Díky za rady. 7.5A pojistka č.5 je v pořádku - kromě vizuální kontroly i proměřením na přerušení. Rozpojenej konektor na ŘJ jednotce Climatornicu to taky není - ovládací panel s ŘJ jsem měl celej venku a konektory pořádně zastrčil (ale rozpojený stejně nebyly). Máš pravdu, zapoměl jsem dodat podtstatnou informaci, že to přestalo fungovat po instalaci audio zesilovače (natahání kabelů od rádia a od baterky do kufru). Akorát nevím, zda to přestalo fungovat neprodleně po té instalaci nebo až o něco později, jelikož po instalaci audia jsem sam vyzkoušel, jak to hraje (OK) a potom auto přeparkoval, ale nevšim jsem si jestli klima šla. Druhý den chci je s autem pryč a odmlžit si okna a hle klima nejde... Nejdřív bych asi potřeboval vyloučit, jestli je KO ŘJ Climatronicu nebo vedení k ní, ale jak na to? Nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
  13. Zdravím, jelikož je zima jak v Rusku, tak mám dost velkej problém. Přestal mi fungovat Climatronic a to tak, že ovládací panel se vůbec nerozsvítí a vůbec nereguje (ventilátory se taky neroztočí). Diagnostikou se na klimu taky připojit nedá, neodpovídá - prostě total KO. Vypadá to, jako by do řídící a ovládací jednotky Climatornicu vůbec nešel proud. Pojistky v pojistkovém boxu a na akumulátoru jsem zkontrololoval a vypadají OK. Podle el. schématu jsem se pokoušel najít, co proměřit na na jakých svorkách, abych zjistil, jestli tam jde potřebná šťává, ale tam toho je, že mi příjde skoro nemožný se v tom (pro amatéra) vyznat. Nemá z takovýmhle problémem někdo z vás zkušenosti, že by poradil co a kde zkontorlolovat? Budu velmi vděčný, za každou radu a nakopnutí správným směrem. Předem díky.
  14. Podle mě (po náhlednutí do DP) je to u všech TDIček skupina 11 v měřenejch hodnotách.
  15. Díky, jsem si myslel, že to musí jít alespoň přibližně zkontrolovat diagnostikou (VAGem), který vlastním (otec má autodílnu, ale je to spíš mechanik a s PC a dignostikou se ke své škodě moc nekamarádí) a docela umím i použít, ale bohužel do techniky automobilů moc nevidím (jsem spíš do IT) a tak mě nenapadlo to hledat pod regulací plnícího tlaku (není skoro zmínka o turbu), ale už jsem to našel v DP, tak to vyzkouším.
×
×
  • Vytvořit nový...