Přejít na obsah

joystick

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení joystick

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. joystick

    Autolednička

    ještě bych možná doplnil jednu drobnost a tím nemyslím,že tu nejsou chytří a inteligentní lidé.Nicméně u mého známého vysokoškoláka se stalo to,že přijel k moři a vyndal ledničku z kufru a uvnitř bylo téměř 40C a obsah zničený.Je prý vadná a je potřeba jí reklamovat,prohlásil.Na to já zase povídám,že je potřeba reklamovat jeho mozek a ledničku nechat být,že za to nemůže.A proč?no lednička chladí asi o 20C dolu,jenže když jí zavřeš do kufru a zaházíš věcma,za chvíli bude v kufru přes 50C a minus 20C a je to.Já mám vždy ledničku,pardom obě ledničky,na zadním sedadle,druhou hned za opěradlem řidiče kam spolujezdec sahá za jízdy pro pití,no a s klimou je v kabině okolo 20C minus 20C v ledničce a je to kolem 0C.To je zatím vše..... Zase se ozvu až budu mít potomky,to totiž budu řešit kam dám ledničky nebo děti?
  2. joystick

    Autolednička

    já fím,špatně se to čte,ale jsem JOYSTICK a neptejte se mě proč.....
  3. joystick

    Autolednička

    chladnicka je chladici box,lednicka je s peltierovym clankem - tedy aktivni chlazeni na 12V,mraznicka je kompresor. vidim,ze tu resis presne to co ja pred nekolika lety..... takze ve zkratce,lednicka do auta se vykonem nelisi,berou kolem 4A a pak uz zalezi na jejim obsahu,cim vetsi obsah tim vetsi teplota,to je jasny.Muj pozadavek byl aby umela 1.5L lahve a to jeste konkretne PODEBRADK*,protoze ac je to neuveritelny,existuji 2 normy na 1.5L lahve,lisi se presne o velikost zatky,tekze trebas matton* 1.5L je nizzsi o zatku nez podebradk*,no a vetsina lednicek je na normu MATTON*,tak na to pozor.Druhy problem je s uzaviranim,musi mit velmi tesny zavirani,jinak vnika moc tepla a je to spatny.Dalsi veci jako velikost a barva je na tobe. A jak prevest trebas do chorvatsk* 10KG mrazenyho masa?no asi tak jako se prevazeji lidsky organy trebas na kseft k transplantaci,tedy v tomto pripade pouziju prave ten chladici box a ledovy kulicky,na dno kulicky,pak maso a pak kulicky,vyzkouseno na 20hod aniz by maso zacalo kdekoli povolovat.V chorvatsk* fsichni koukali jak puci a ja delal kazdej vecer grilovani....... Timto chci take podekovat ministerstv* zdravotnictv* a rovnou se zeptam kdy se dozvi verejnost o nelegalnim kseftu s lidkymi organy?Kdyztak rovnou konkretni jmena tech panu,kteri se posledni dobou motali v TV.....
  4. takže servisní menu už funguje,stačil reset....... co říkáte na čip Si9243
  5. jojo to já vím,chci USB,ale slyšel jsem že se to liší i osazeným obvodem,ale jak říkám,nerozumím tomu a proto se ptám......na internetu jsem našel několik verzí a nevím kterou mám tedy koupit.....
  6. díky,zkusím to.Problém je, že VAG nevlastním a nevím kdy se k němu zase dostanu. Chtěl bych si VAG koupit a slyšel jsem že se dá sehnat za rozumný peníze,ale že jsou různé verze.Máte někdo nějaký dobrý tip v praze a okolí? Ještě doplním,že mám octavia 2001 tdi 81kw.
  7. Ahojky,po výměně akumulátoru a upadnuté elektromagnetické spojky klimatizace mi nefunguje servisní menu na climatronicu,do menu se dostanu ale všude jsou nuly nebo hodnoty 255 a nic se za jízdy nemění,minulé léto to funguvalo.Klimatizace funguje normálně a VAG nepíše žádnou závadu.Dá se nějak ten climatronic resetovat? Taky jsem slyšel o resetování ŘJ motoru,víte o tom někdo něco? díky za každou dobrou radu.....
×
×
  • Vytvořit nový...