Dobrý večer.
Předem bych Vám všem chtěl poděkovat za podnětné příspěvky,díky kterým jsem ušetřil peníze a mám zatím pojízdné auto.
Vlastním octavii combi 1,8 TSI MR 2008 ,najeto 83 tis KM.
Auto jsem koupil nové v NSR, je pravidelně servisované ve značkovém servisu/pevný interval rok,15 tis KM/
Před týden jsem pozoroval chrastivý zvuk studeného motoru nad 2 tis .otáček při přidání plynu.Po zahřátí motoru vymizel
Ve značkovém servise ,do kterého pravidelně jezdím, mi potvrdili domněnku-vadný napínák a natažený rř.
Servisní technik mi sdělil,že na kulanci nemám nárok.
Ihned jsem kontaktoval soudruhy v MB/ telefon plus mail/ s žádostí o kulanci,Tu mi odmítli ,nicméně kontaktovali servis
stím ,že mi bude poskytnuta sleva.Suma sumárum jsem zaplatil za kompletní rozvody /napínák K,řetěz,práci/ 3700 kč.
Za den jsem si auto vyzvednul.Po ujetí cca 5 KM jsem si připadal,že řídím porouchaný raketoplán discovery-blikaly všechny kontrolky,
auto ztratilo výkon , zvýšila se hlučnost motoru.Naštěstí jsem ještě dojel zpátky do servisu,kde mi půjčili zadarmo náhradní vůz.
Zřejmě si odborníci nepřečetli návod....mezi řádky jsem zjistil že ještě rozvody na 1.8 TSI neměnily..... .Když to shrnu ,auto už je OK a zatím jezdí.