Jump to content

Motor 1.8 TSI

65 topics in this forum

  1. 1.8 TSI (118 kW) 1 2 3 4 116

    • 2,884 replies
    • 420,234 views
    • 175 replies
    • 64,294 views
    • 7 replies
    • 6,364 views
  2. Vaše spotřeba 1 2 3 4

    • 81 replies
    • 12,540 views
    • 49 replies
    • 23,050 views
    • 192 replies
    • 54,994 views
    • 71 replies
    • 17,967 views
    • 39 replies
    • 17,062 views
    • 0 replies
    • 229 views
    • 29 replies
    • 5,443 views
    • 6 replies
    • 794 views
    • 2 replies
    • 804 views
    • 12 replies
    • 1,455 views
    • 31 replies
    • 6,050 views
    • 4 replies
    • 730 views
    • 9 replies
    • 536 views
    • 5 replies
    • 596 views
    • 2 replies
    • 502 views
    • 17 replies
    • 2,058 views
  3. Písty 1,8 Tsi, EngineTeam

    • 10 replies
    • 1,808 views
  4. 1.8TSI 118kW Po repasu

    • 6 replies
    • 2,235 views
  5. Chyba p0420

    • 12 replies
    • 4,996 views
    • 1 reply
    • 738 views
    • 3 replies
    • 1,069 views
  6. Sací koš

    • 0 replies
    • 770 views


  • Aktuální příspěvky

    • Nechtěl by jsi si vytvořit vlastní téma se svým (budoucím) autem. Jestli chceš nebo nechceš stěrač či jiné prvky výbavy sem tak docela nepatří. Jenom to budí zbytečně vášně.  Děkuji 
    • Průtok je příliš nízký, protože se EGR zacpal bordelem z výfukových plynů, které se tam nesmějí dostat, už jsem ti to popisoval.   Marfan se právě ptá jestli klapka nebo chladič a to je ten problém. Pořád si tu lidi myslí že se bavíme o CR gen1 kde EGR byl konstruovaný na to aby přes něj procházeli spaliny přímo z motoru. Byl to poruchová a problémová součástka   Verze motoru kterou máš ty má sice podobně fungující EGR ale je dimenzovaný na práci s ČISTÝMI spalinami. Přes původní EGR s CRka procházel špinavý dým plný bordelu přímo z motoru a chladič měl na vstupu nerezovou mřížku, která ten největší brodel pochytala. Ventil by stavěn na vyšší teploty.   EGR u tvého motoru už tak to nefunguje. On si nabere spaliny AŽ za DPF to je ten podstatný rozdíl. Tyto nové egry jsou bezproblémové, protože už si ty spaliny nemusí tolik chladit a čistit.  Problém ovšem nastává, když je DPF poškozený a propouští za sebe víc než by měl. EGR na to prostě není dělaný a velmi rychle ho zlikviduješ znovu.   Musíš dát prostě nový DPF jinak si zlikviduješ i třetí EGR ventil. Tím že ti do DPF narvali vodu a chemii ho totálně dorazily, ten filtr už nejde pořádně nikdy vysušit a vařící voda v kanálcích ho roztrhá ještě víc než byl před zásahem. Voda je pro DPF konečná, v momentě kdy nastartuješ a ujedeš prvních 10 km je ten filtr na sračku a to doslova. Funkční filtr totiž není pro tekutinu ani v jednom směru prostupný, takže když tam tu vodu nějakým způsobem dostaneš, už nikdy se z kanálků nemůže dostat pryč. Pára má příliš velkou hustotu a tvoří se až příliš rychle, dojde k rozpraskání filtru v kanálcích a celá myšlenka filtru je ta tam.
    • Převodovka vyměněna, tak v celku dobře. 
    • Zdravím všechny dnes jsem zkoušel caristu 4.1beta-10  v nabídce : interiér Light  3 položky  zatím nehodskoušeno 
    • @karlosx tak takhle by to opravdu mělo vypadat..naštěstí mám taky podobný ve svém okolí..jen otázkou, jak dlouho jim to takhle vydrží :-)
×
×
  • Create New...