je to logicke, zapina se to pres relatko, to se sepne, kdyz se do okruhu dostane elektrina, tj. pri otoceni klicem, pak pri startovani auto elektrinu "vypne a necha jen pro starter", takze rele zase vypne, po nastartovani zase zapne
je to na palici, mi prijde ze to i nici svetla, nicmene tak to u nekterych modelu je udelane
Ahoj,
casto jsem tady nasel velmi uzitecne navody, tak jsem se rozhodl ze taky prispeju. Nikde jsem totiz nenasel problem co jsem mel.
U Fabie I (posleni model) mi neslo zavirat vicko nadrze (ne uzaver ale vicko).
Tato Fabie ma tahlo od sedadla ridice, kterym se ovlada zobacek ve vicku a tento zobacek zustal zaseknuty uvnitr (viz foto).
V mem pripade stacilo rozebrat plastovy kryt v zadni prave strane kufru (3 srouby) a zjistil jsem ze bovden vyskocil z takoveho umelohmotneho "nahubku" (foto 2).
Obe fota jsou uz po oprave, ktera zabere tak max. 30 minut. Mi to trvalo 2 hodiny, protoze jsem uplne zbytecne rozebiral vicko zvenku a pak hledal kde bovden vede.
Tak bych se chtel taky pustit do montazi hagusu, ale koukal jsem ze na zadnich sedadlech - u strechy jak jsou drzaky na ruce - mam nejake zelezo a diky tomu nedokazu oddelat calouneni od karoserie.
Nevite nekdo jak to sundat a co to vubec je zac, u zande jinde FI combi jsem to jeste nevidel
A jeste mam jeden dotaz, je nutne hagusy nekde "hlasit", napr. musi byt zapsane v technicaku, tak jak je napsane tazne zarizeni? Jde mi o to abych nemel problem pri STK ...