Zdravím, chtěl bych se zeptat - někdo to v úvodu také zmiňoval, že od toho čidla jsou dvě hadice, ale zapojená je jen jedna. Asi je to ta varianta, kde se měří tlak před filtrem vůci normálnímu tlaku. Nebo je tam někde ještě druhý čidlo, který to měří za filtrem? Aktuálně řeším problem P0101 Mass Air Flow (MAF) Sensor Performace a P0111 Intake Air Temperatuje IAT sensor.
Po výměně vzduchového filtru mi to přisávalo vzduch (špatně nasazená spona). To se projevovalo tím, že se rozsvítila kontrolka motoru. Po vymazání už se neobjevila, ale stála vyskakují tyto dvě chyby (žlutou kontrolku to nerozsvítí). Problém je ale s tím, že se mi nespustí regenerace DPF. Běžně se pouštěla při ujetí cca 600Km a nyní mám ujeto od poslední regenrace 1100km a apka hlásí stav zaplnění 100% +13%.
Takže hledám příčiny, byla tam kuna, našel jsem chlupy, trubky jsem prošel, zdají se vpořádku, snímač differenčního tlaku reaguje podle záběru (jestli jsou hodnoty správné, to nevím). Zarazilo mě, proč u toho snímače druhý vstup není zapojen.
a taky zvažuju, že pustím regeneraci filtru přes delphi diagnostiku, kterou mám.
Kdyby měl někdo stejný problém a znal řešení, sem s ním. Díly jsem objednal (MAF, smímač diff tlaku a čidlo teploty nasávaného zvduchu také.