DPF ostane v aute, nenavidim ten smrad a zaroven nepotrebujem problemy na EK a ciernu koncovku... Pisal som, ze zmizne, pretoze som to zvazoval, ale po debate s viacerymi majitelmi dieslov som sa rozhodol, ze to je nezmysel.
To, ze mna porovnavas s mojimi "krajany" mi pride dost zufale, pretoze sa osobne nepozname. Neviem kto si myslis, ze som, no zatial pises nezmysel za nezmyslom bez ziadneho opodstatnenia, len vlastneho domnenia, ze ja som ten zly. Toto auto som kupil a bral ho ako mojho "milacika", nejazdim ako dement, na to ani RSo v tdi nie je.
Jediny dovod, preco som sem do tohto fora pisal je to, ze moja spotreba oleja je jednoducho neprimerana. Chcem to vyriesit a podelit sa o skusenosti s niekym, kto moze mat rovnake problemy, a zaroven sa chcem poradit s niekym, kto uz danou opravou presiel.
Som si perfektne vedomy ako funguje EGR spolu s DPF. Pri regeneracii a otackach pod 1000 je EGR stale aktivne. Bola len zmenena mapa otvorenia klapky za jazdy nad 1000rpm. Ono vo funkcii ako takej to rozdiel neurobi ci to EGR tam je alebo nie. Ak s tym jazdis po meste - samozrejme - dpf na to doplati a za 100km regenerujes. Ak s tym jazdis dlhe vzdialenosti a dialnicu, regenerujem po 500 az 600km, ale to som uz spominal. Emisna kontrola problem nebude - v N a P je EGR plne funkcne ako z tovarne, posledna EK dymivost 0,000 a auto sposobile.
A teraz, prosim, vratme sa k teme tohto fora. Stacilo osobneho osocovania, ktore aj tak nikam nevedie a len si tym mozeme pokazit den. Vdaka