Přejít na obsah

pkmobius

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pkmobius

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Year In
  • Conversation Starter Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahojte, mam nestandardnu otazku a "problem", ktory pravdepodobne este nikto neriesil. Ide o to, ze soferujem s rucnym ovladanim a teda lava ruka obsluhuje volant, smerovky a pravou iba plyn a brzdu. Kedze mam 3.5 FL RSu, tak rad sa obcas preveziem sportovo a jednoducho kvoli tomu, ze lava ruka je samozrejme na lavej strane volantu, nemam ako preradit na vyssi stupen prevodovky a viem iba podradit. Aj v Sku prevodovka neradi ako by som chcel a v skratke chcem vediet radit aj manualne ako kazdy "zdravy" clovek. Otazka teda je, ci je nejako mozne preprogramovat "upshift" na ine tlacidlo volantu, ktore je na lavej strane? Rozmyslal som nad tlacitkom voice assistantu, ani raz za cely cas co to auto mam som ho nepouzil a je v podstate zbytocne, a je presne na mieste, na ktore v pohode dosiahnem palcom. Budem rad za akekolvek rady od ludi, ktori sa tomu naozaj rozumeju. Vdaka
  2. @marfan kompresiu som nemeral, ked som videl ten prefuk, tak som si povedal ze nema to ani vyznam stracat cas meranim. Mechanik suhlasil. Zhanam teraz niekoho na robotu, akurat tu v mojom kraji maju servisy bud plno alebo tam robia papriky bez skusenosti co si davaju na fakturky ceny ake sa im pacia... 😅 Este ako ceresnicka na torte mi predvcerom odisiel teplotny senzor za turbom - pred CATom. Ci to ma suvis to uz neviem.
  3. DPF ostane v aute, nenavidim ten smrad a zaroven nepotrebujem problemy na EK a ciernu koncovku... Pisal som, ze zmizne, pretoze som to zvazoval, ale po debate s viacerymi majitelmi dieslov som sa rozhodol, ze to je nezmysel. To, ze mna porovnavas s mojimi "krajany" mi pride dost zufale, pretoze sa osobne nepozname. Neviem kto si myslis, ze som, no zatial pises nezmysel za nezmyslom bez ziadneho opodstatnenia, len vlastneho domnenia, ze ja som ten zly. Toto auto som kupil a bral ho ako mojho "milacika", nejazdim ako dement, na to ani RSo v tdi nie je. Jediny dovod, preco som sem do tohto fora pisal je to, ze moja spotreba oleja je jednoducho neprimerana. Chcem to vyriesit a podelit sa o skusenosti s niekym, kto moze mat rovnake problemy, a zaroven sa chcem poradit s niekym, kto uz danou opravou presiel. Som si perfektne vedomy ako funguje EGR spolu s DPF. Pri regeneracii a otackach pod 1000 je EGR stale aktivne. Bola len zmenena mapa otvorenia klapky za jazdy nad 1000rpm. Ono vo funkcii ako takej to rozdiel neurobi ci to EGR tam je alebo nie. Ak s tym jazdis po meste - samozrejme - dpf na to doplati a za 100km regenerujes. Ak s tym jazdis dlhe vzdialenosti a dialnicu, regenerujem po 500 az 600km, ale to som uz spominal. Emisna kontrola problem nebude - v N a P je EGR plne funkcne ako z tovarne, posledna EK dymivost 0,000 a auto sposobile. A teraz, prosim, vratme sa k teme tohto fora. Stacilo osobneho osocovania, ktore aj tak nikam nevedie a len si tym mozeme pokazit den. Vdaka
  4. No ci boha, tak to su mi novinky 🤣 Dakujem velmi pekne za poucenie, uz viem ktore forum obist oblukom. Kazdopadne tu sa mi potvrdzuje, ze komunita autickarov je asi najtoxickejsia. Dufam, ze sa ti ulavilo s tym " IQ houpacího koně a nezajímá je vůbec okolí". DPF je stale plne funkcne, cize tvoja odpoved je absolutne neopodstatnena. Znecistovanie prichadza z niekadial inde, nie z "dopraseneho motora", ktory som uz v tomto stave kupil. Este by ma zaujimalo, ako ma EGR vplyv na spotrebu oleja z dovodu vadnych kruzkov na piestoch... Vyjadrenie take, ze som mudre radio ale nic o tom neviem. Pekny den
  5. Ako som uz napisal, auto malo rovnaku vadu a dym z pcv uz po kupe, bez akejkolvek upravy. Je aj citit, ze z toho dymu smrdi nafta.
  6. Auto som uz takto kupil pred pol rokom/15 tisic km. Autobazar sa vyhovara od zodpovednosti na manual, ktory hovori, ze reklamovatelna je spotreba vyssia nez 0.5l/1000km a moj motor, pretoze spotrebuje 1 liter na 2000km je stale v norme.... 😆😂 Akoze skoro ma vykotilo z vozika ked som to cital. Ja na tom jazdim svizne ale netrapim ho zbytocne. EGR mam prec a DPF regen je kazdych 500+km a aj to nie kvoli diferencnemu tlaku ale len preventivne, tak je nastavena ECU. Pozeral som kompresiu a je nizsia + mam dost velky prefuk cez PCV. Naozaj to fuci biely dym von uz na volnobeh ako keby ide z vyfuku voda pri starte benzinu. Cize vsetky kruzky budu bud zasrate karbonom alebo vyjazdene, pretoze predosly majitel lubil LL 30tkm interval a servisoval to autorizak. Tieto intervaly v RSkach by mali byt kriminalne, ale to plati aj vseobecne pre vsetky auta.
  7. DPF ostane, dam ho len vycistit Nic ine nikoho nenapada?
  8. Ahojte, tiez mam CUNA motor a po poslednej vymene si papka 1 liter na 2500km, cize pripravujem sa na generalku s novymi piestami s 3mm stieracim kruzkom. Nejake rady na co si este dat pozor, a ked uz bude motor von, co vsetko urobit aj naokolo? DPF dam vycistit (lepsie povedane zmizne z auta 😅 ) a skontrolujem aj vsetky casti trpiace na opotrebenie. Najazd ma "len" 145 tisic, cize dost neocakavane ale zial bezne na tychto motoroch.
  9. Zdravicko, mam octavku 3 rs a pri hudbe sa ozyva dost neprijemne vrzganie a vibrovanie z dveri vodica. Nemate nejaky tip co by to mohlo byt?
×
×
  • Vytvořit nový...