Přejít na obsah

deviloper

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení deviloper

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. deviloper

    Spojka 1.8 20V

    Ahojte, mal by som par dotazov ohladom vymeny spojky na mojej Ocatvii I (rv 6/99, 1.8 20v/92kw). - aka presne spojkova sada do toho ide, totiz na niektorych strankach pisu priemer 215mm (elit) a zasa na inych 220mm (autokelly), nerad by som kupil nejaku blbost. - do akej znacky zainvestovat pre bezne jazdenie - valeo, luk, sachs? (uprednostnim asi to co davali od vyroby) - dalej sa chcem spytat na narocnost takej vymeny. V prirucke "ako na to" pripadne v dielenskej prirucke, ktoru sa mi podarilo zohnat je cely proces relativne detailne opisany, az som mal dojem ze by som to mohol zvladnut, ale rad by som vedel nazor na to ci to priemerne zrucny clovek zvladne. (zatial som si menil brzdy predne, zadne, tesnenie vyka ventilov a zopar dalsich drobnosti, ale spojka je predsa len o kus viac roboty. - hlavna otazka je ze ake specialne naradie realne potrebujem. Totiz prirucky su plne "hazet" a "vw" pripravkov na upevnenie a pohybovanie motorom, centrovanie lamely pri montazi ... no je tam tych pripravkov dost. Da sa to zvladnut aj bez tychto pomocok, trebarz podlozenim motora nejakym zdvihakom miesto original haku a manipulacia dostran len odstrkavanim rukou? Je potrebne ho nejak specialne ukotvovat? Takisto vybavenie garaze kde by som to chcel robit sam je povedzme trosku oldschool - kedy existovali skrutky a matice len 6 hranne. Vsimol som si ze minimalne na povolenie poloosi potrebujem nejaky divny kluc - nieco ako protikus torxu o velkosti cca 30? mm co teda nemam. Toto by som si niekde zohnal, ide mi skor o prekvapenia vnutri, napr ci spojkovy tanier nieje priskrutkovany nejakou exotikou? Budu stacit obycajne gola/vidlicove 6 hranne kluce? Je potrebne davat dole koleso aj z pravej strany alebo staci rozobrat len lavu stranu? Robil to uz niekto v domacich podmienkach? Ak ano poprosim akekolvek rady/skusenosti/pripadne popis specialneho naradia. Diki
  2. Dobry den, na mojej Octavii I (rv. 6/99, 1.8/92kw) mi zacali zadrhavat kluce na obdvoch dverach, kukoncu az tak, ze slo len velmi tazko otvorit tak som odomykal central cez kufor. Kedze som k nej mal aj tak len jeden kluc, rozhodol som sa, ze vymenim komplet vlozky zamkov a budem mat 2 nove kluce. Z autoomegy som si objednal sadu zamkov (spolu s klucmi a kartickou s kodom) na oct. I. Vsetko slo vpohode vymenit po mechanickej stranke, vymenil som aj vlozku zamku spinacej skrinky (aby som startoval uz novym klucom). Samozrejme aby to slo tak som nechal zapojenu na kabliku staru vlozku zamku spinacky, v ktorej mam strceny stary kluc, a ktora momentalne len tak visi pod volantom aby som bol pojazdny. Kedze nove kluce trebalo sparovat, zasiel som za kamosom, ktory ma s tymto celkom dobre skusenosti, kedze cosi podobne riesil na svojom passate a jeho kamarata fabii (a ma k tomu aj kable). S jednym kablom vycital PIN k imobilizeru - to slo vpohode. Potom zapojil iny kabel, urobil login s vycitanym PIN-om a nasledne vyvolal v programe funkciu sparovanie klucov na imobilizer (kod 21). Zadal pocet klucov (2). Avsak blikanie kontrolky imobilizeru neprestalo, ako bolo opisane v navode. V logu zavad bolo nieco ako imobilizer - signal low. Samozrejme to zrusilo funkcnost aj stareho kluca. Lenze ked sme akciu opakovali so starym klucom (v starej spinacke), tak to slo a stary sa opet spojazdnil. Toto sme opakovali s novym klucom v novej spinacke avsak opet bez uspechu (samozrejme som prepajal aj kablik co ide k cievke vlozky zamku spinacky). Cize chyba vyzera byt bud v novych klucoch, alebo v citacej cievke novej spinacej skrinky. Chybu spinacky sa nam podarilo vylucit ... lebo nova spinacia vedela odblokovat imobilizer ak sme k nej prilozili stary kluc - to je dokaz, ze je schopna vysielat aj prijmat z kluca. Takze suma sumarum, problem je v tom, ze niesme schopny priparovat fungel nove kluce k autu, pricom: - citacia cievka na novej spinacej skrinke je dobra - postup/softver je zrejme dobry, kedze vieme rozchodit stary kluc - podla mna je malo pravdepodobne, ze obidve valceky v novych klucoch by boli vadne - takze asi su len nekompatibilne Z toho mi vychadza, ze zrejme kluce, ktore su fungel nove treba priparovat nejak inac/specialne ... pripadne niesu nejak kompatibilne s autom. Ale podla mna by mali byt kompatibilne, ked ich autoomega predava pre octaviu I (bez akejkolvek poznamky ze by mali byt limitovane na nejaky rocnik/cislo karoserie a pod) - z toho mi vychadza ze su kompatibilne s vsetkymi octaviami I (s centralom, bez DO). Viete mi niekto poradit co s tym? Bol nas postup dorby? (kod funkcie 21). Co by mohlo byt zle? Auto je sice pojazdne ale nemozem dlhodobo chodit s visiacou spinackou so starym klucom pod volantom... Ak by bol cip imobilizera (valcek) v klucoch nekompatibilny, kde by som vedel zohnat kompatibilne valceky aby som ich vlepil do novych klucov? Schvalne som aj pozrel do kluca a ano su tam prilepene v obidvoch. EDIT: Este doplnim otazku, v akom poradi je nutne robit veci? My sme skusali tusim priamo kodovat novy kluc, a prave som sa v dielenskej prirucke docital ze vraj treba parovat najprv stary uz prisposobeny kluc ... a az potom nove. Ale ako to urobit ak mi medzi starym a novym treba prepojit kablik medzi spinackami na co mam len 30 sekund? Som stoho zmeteny ako to vlastne treba robit. EDIT2: tak sme to skusali aj v poradi ze najprv stary kluc potom novy i naopak .... a stale to funguje len v tedy ak sa paruje stary kluc v pocte 1. Akokeby valceky imobilizera v kluci boli vadne/ nekompatibilne .... ale jak je to mozne ked tie kluce predavaju na octu I ... mam to reklamovat? Aj tak to zvalia na neodbornu montaz ..... prave som sa dozvedel ze su minimalne 2 typy transponderov: MEGAMOS ID 13 MEGAMOS ID 48 Takze zrejme potrebujem doobjednat spravny transponder a nahradit ten nespravny v novej sade klucov. Avsak neviem ktory tam momentalne mam (a ktory mam doobjednat)... Vie mi niekto poradit aky transponder ma ist na konkretne toto auto? Este raz, ide o oct. I, rv 6/99 SLX dovoz zo Slovinska pred 3 rokmi, 1.8/92kw 20v, novsi typ pristrojovky Vag number: 1U1 919 034C. Z toho valceka co tam teraz mam neviem vycitat co to je za typ ... Prosim poradte ako to fixnut .... urcite ste nieco podobne riesili ....
×
×
  • Vytvořit nový...