Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou

    2 217 témat v tomto fóru

    1. Výběr motoru

      • 24 odpovědí
      • 6 537 zobrazení
    2. Spojka 1.9 TDI 66 kW

      • 48 odpovědí
      • 21 092 zobrazení
    3. Spojka 1.9 TDI 81 kW

      • 26 odpovědí
      • 17 576 zobrazení
    4. Spojka 1.6 MPI

      • 57 odpovědí
      • 62 992 zobrazení
      • 50 odpovědí
      • 29 865 zobrazení
    5. SPORTOVNÍ FILTR

      • 152 odpovědí
      • 32 716 zobrazení
    6. Jaký olej

      • 1 364 odpovědí
      • 253 765 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 127 zobrazení
      • 124 odpovědí
      • 38 868 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 18 556 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 41 zobrazení
    7. teplota 1.6 74kW

      • 7 odpovědí
      • 1 502 zobrazení
    8. PowerTec

      • 21 odpovědí
      • 16 423 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 320 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 4 922 zobrazení
      • 60 odpovědí
      • 42 355 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 22 500 zobrazení
    9. Řazení problém

      • 0 odpovědí
      • 382 zobrazení
    10. spojková sada 66kw

      • 0 odpovědí
      • 509 zobrazení
      • 91 odpovědí
      • 129 573 zobrazení
    11. PREVODOVKA 1.6

      • 291 odpovědí
      • 112 174 zobrazení
    12. Tuhé řazení

      • 2 odpovědi
      • 920 zobrazení
    13. Rezonuje spojka

      • 1 odpověď
      • 1 100 zobrazení
      • 41 odpovědí
      • 18 948 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 1 037 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Bunicek: Je to zvlastni, Ambition má v Německu v základu litá kola, zadní el. okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní repro. Style u nich nema prakticky zadnou cenovou vyhodu a je oproti nasi chuda.   Situace, kdy u nas jednu dobu nemelo prakticky smysl kupovat vyssi vybavy se dost zasadne otocila. S treti generaci Fabie se naopak zacala vracet praxe, kdy nejvyssi standardni vybava byva "nejvyhodnejsi" a obsahuje velkou porci vybavy s relativne nizkym priplatkem.
      • Ceník a po slevách - jasný, ale Auris je za ceníkovou cenu, Leon x-desítek sleva. No hlavně jít teď objednat Scalu, při minulém velkooběru aut, nebo sleva známého, těžko někde dají víc jak desítku.. Já měl na Fabii 8% při keši, auto na trhu 9 měsíců, ale měl jsem známé.  Displej ve výšce rozkroku měla O1, F1 i Superb1, třeba ve F3 se mi ten Swing daleko více líbí, prostě tam padne do palubky a ne jako v i30 a mercedech nahoře.
      • Přesunuto do správné sekce => Octavia II. To může být cokoli - regulace turba například, nebo nějaký výpadek v zapalování. Bez diagnostiky není šance závadu identifikovat.
      • presne v nom som sedel v Galante.. aj by som vzal ale nema vegy 19", stresne okno a virtual cockpit.. s tymto vsetkym som objednal aj tak este o 2 tisic lacnejsie ako tento..
      • Ano, třeba ten Leon vychází po slevách hodně dobře. Ale to už je zase srovnání ceníkové ceny a ceny po slevách, ten Leon ani Auris nestojí ceníkově 430-450tis ani náhodou

        A o umístění obrazovky. Upřímně, ikdyž se mi ty tablety na palubní desce nelíbí, tak z hlediska používání je to lepší řešení než display někde ve výšce kolem nebo rozkroku...

        A myslím že ten komentář nebyl mířen primárně na exteriér, ale na ty vzdechy nad interiérem
    ×