Jump to content

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


602 topics in this forum

    • 52 replies
    • 43.2k views
    • 10 replies
    • 12k views
    • 253 replies
    • 173.7k views
  1. Chiptuning 1 2 3 4 30

    • 735 replies
    • 203k views
  2. Spojka 1.9 TDI 66 kW 1 2

    • 48 replies
    • 28.4k views
  3. Spojka 1.9 TDI 81 kW 1 2

    • 26 replies
    • 24.8k views
  4. Spojka 1.6 MPI 1 2 3

    • 57 replies
    • 75.3k views
  5. Jaký olej 1 2 3 4 55

    • 1.4k replies
    • 279.5k views
    • 0 replies
    • 5.1k views
    • 3 replies
    • 21.8k views
    • 248 replies
    • 23.9k views
    • 12 replies
    • 334 views
  6. Vibrovanie auta pri akceleracii

    • 0 replies
    • 133 views
  7. Vypadává 5ka

    • 15 replies
    • 3.7k views
    • 0 replies
    • 194 views
  8. Řazení - výměna

    • 0 replies
    • 622 views
    • 0 replies
    • 568 views
  9. převodový olej 1 2 3 4

    • 82 replies
    • 50.7k views
    • 1 reply
    • 887 views
    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 15 replies
    • 11.4k views
    • 0 replies
    • 1.2k views
    • 5 replies
    • 1.9k views
  10. Oct 1.8 T + 6st prevodovka 1 2

    • 25 replies
    • 8.9k views
  11. Převodovka 1.6 74kw

    • 13 replies
    • 4.2k views


  • Aktuální příspěvky

    • Že je lakovna zvlášť, je mi jasné. Ale jak je to s montáží aut?
    • Ještě taky není řešená spotřební daň na eletřinu pro pohon elektromobilů. Tedy po jejich rozšíření na to stát skočí, aby kompenzoval výpadek této daně u paliv.  Až to nastane tak provoz bude nejdražší ze všech možností a dále je zde faktor parkování, protože samovznícení je již dost časté a riskovat likvidaci domu není vhodné.
    • Jak už se stalo celkem zvykem na těchto stránkách, odpovím si zase sám. Vyměnil jsem vstřik na čtvrtém válci za továrně repasovaný. BIP je stále vysoké, což značí problém s těsnicími kroužky, resp. vymačkanou hlavou v místě styku s kroužky, ale jinak se spolehlivost startování studeného i teplého motoru výrazně zlepšila (i když zatím je to příliš krátká doba na posouzení). Motor se mnohem rychleji zahřeje na provozní teplotu, spotřeba klesla o cca půl litru a zvýšil se výkon v nízkých a středních otáčkách, což je znát hlavně tady v kopcích, kudy jezdím denně do práce. Postupně tedy vyměním i zbývající vstřiky, přinejmenším tím ničemu neuškodím.
    • A k tomu jen dodám - pokud žijeme v zemi, kde když je příkaz nosit roušky, rouška, která dříve stála pár haléřů, nebo Korun, dnes stojí desítky až stovky Korun, co by se asi stalo s cenou energií v případě, že by byl příkaz nejezdit už ničím jiným než elektromobilem? Ať si odpoví každý sám. 
×
×
  • Create New...