Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou

    2 215 topics v tomto fóru

    1. Výběr motoru

      • 24 odpovědí
      • 5 815 zobrazení
    2. Spojka 1.9 TDI 66 kW

      • 48 odpovědí
      • 18 510 zobrazení
    3. Spojka 1.9 TDI 81 kW

      • 26 odpovědí
      • 15 313 zobrazení
    4. Spojka 1.6 MPI

      • 57 odpovědí
      • 58 472 zobrazení
      • 50 odpovědí
      • 25 481 zobrazení
    5. SPORTOVNÍ FILTR

      • 152 odpovědí
      • 29 888 zobrazení
    6. Jaký olej

      • 1 364 odpovědí
      • 245 246 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 2 599 zobrazení
      • 124 odpovědí
      • 36 011 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 17 692 zobrazení
    7. PREVODOVKA 1.6

      • 291 odpovědí
      • 104 916 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 292 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 365 zobrazení
      • 41 odpovědí
      • 16 728 zobrazení
      • 90 odpovědí
      • 120 028 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 500 zobrazení
      • 30 odpovědí
      • 13 630 zobrazení
    8. Kolik z toho vytáhnete?

      • 119 odpovědí
      • 15 124 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 725 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 639 zobrazení
    9. Uvolnena paka razeni

      • 1 odpověď
      • 725 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 859 zobrazení
    10. Problém s řazením

      • 0 odpovědí
      • 665 zobrazení
      • 28 odpovědí
      • 16 744 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 960 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.