Přejít na obsah

Daniel.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Daniel.

Učeň

Učeň (3/14)

  • Collaborator Vzácný
  • First Post
  • One Year In
  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, nedávno se mi začala ztrácet voda (motor BJB) (nebyl to velký únik, jen pár kapek pod motorem na zemi). Pak mi zahlásil maxík, že málo vody, tak jsem dolil. Teklo to u příruby pod tandemovým čerpadlem, to se vyměnilo za kvalitní i s čidlem na vodu, obě od FEBIho. Ještě před výměnou se ale začala zvedat ručička na teplotu vody při jízdě do kopce (nemusel být velký, stačilo jet do vedlejší dědiny se zahřátým motorem a ručička i při klidné jízdě a ne moc velkého kopečku byla i tak mírně nad 90°C. I když jedu po rovince a dávám tomu kartáček do 3000-3500 otáček/min, tak se ručička ani od 90ky nepohne, vždy ale kopec i mírný je problém. Teď jsem jel delší dobu do kopce (venku bylo asi 22°C, možná ani to ne) a ručička vyšplhala na 100°C, potom, jak kopec končil a jelo se z kopce, tak to do minuty, max. dvou kleslo opět na 90°C. Myslel jsem, že se to děje i díky tomu úniku, ale i po výměně problém s přehříváním přetrvává. I když je venku 30°C, tak voda nejde do červeného a ani jednou nešla, nejvíc jsem se dostal dvakrát na těch 100. Ještě doplním, že jsem měnil kondenzátor na klimatizaci a klimatizace stále nejede (měl jsem o tom zde téma, kdyby to nějak pomohlo k tomuto tématu třeba). Od té doby se nějak zhruba začala zvedat ta teplota, ale co to má společného s chlazením vody... K tomu mi nefunguje pravá servo klapka na topení, takže když dalm teplotu na Climatronicu na HIGH, od prostředního pravého výdechu + celá pravá strana studená. Rozvody se dělaly při 200 000, ale to bylo ještě v rukou předešlého majitele a netuším, jestli se měnila za něho společně s rozvody i vodní pumpa. Termostat netuším, jak poznat, že je vadný (auto se zahřeje normálně). Emulze na víčku od vody není a nebyla, ani v expanzní nejsou a nebyly bublinky (jedině teď, protože se odvzdušňuje systém, měnila se příruba a mechanik vypustil celý systém). Za jakoukoliv pomoc budu moc vděčný, díky! Daniel
  2. Taky se k tomuto přikláním. Někdo mi říkal ještě expanzní ventil mezi kabinou a motorem. Ještě mě napadlo, nemůže to nylt znovu chladič (kondenzátor), když tlačí tak málo barů?
  3. Ta chyba tam již není. Po doplnění se vše vymazalo z HVACu a zůstala tam jen klapka na pravé straně, ale o té vím dlouhou dobu a funguje, pohrál jsem si s ní trochu a fouká jak teple, tak studeně. Ačkoliv mám jednu myšlenku: Byl jsem teď znovu auto napíchnout na diagnostiku (04. 07. 2025 čase 22:05, počasí je teď 17°C), chyba v HVACu zůstala jen ta klapka. Nastartoval jsem, motor a voda nebyla zahřátá, žralo to 0,4l/h nafty, ale co mě zarazilo byl tlak v chladiči, ten byl 5.0bar. Postupně, jak jsem zahříval auto, tak tlak byl nějakých 5.6bar při teplotě vody necelých 65°C. Je to normální tlak při této venkovní teplotě a teplotě vody? Předtím tam bylo 10bar, ale to bylo venku asi 32°C... Kompresor se na měření točil, jak má, i po přidání plynu se mu zvedly otáčky.
  4. Chvilku to žralo místo 0,5l/h 0,7l/h, tak jsem už doufal, ale po chvíli se to vrátilo na 0,5..
  5. Zkusil jsem to stříknout jen zvenku, nemám teď moc čas na to, abych to zvednul. Zítra jedu na větší dálku, tak třeba to pojede. Zkoušel jsem chytnout obě hadice, ale mají stejnou teplotu. Jedna není chladná a druhá teplá. Obě jsou stejné teploty.
  6. Kompresor se točí a dává, kolik má, podle mechanika. Napadlo mě, jestli to není jen regulační ventil na kompresoru. Zkusím rozpojit konektor od toho ventilu a profíkat kontaktolem. Pak jedině odešel ten nebo expanzní ventil.
  7. Zdravím Vás, předem říkám, že nejsem moc v Climatronicu znalý, tak případně omluvte můj dotaz. Měnil jsem si dnes na Octavii II 2004 1.9TDI PD kondenzátor klimatizace (chladič klimy) a byl doplnit následně chladivo. Po doplnění mi bylo oznámeno, že chladivo je doplněné, ale studený vzduch stále nefouká. Prej by měl být vadný kompresor, ale nejsem si jistý, protože regulace teploty mi funguje (když chci teplo, fouká teplo, když chladněji, tak chladněji [obě tyhle nastavení fungovaly i před výměnou kondenzátoru a doplnění chladiva. Studeně foukalo samozřejmě bez klimy]). Proto se chci zeptat: 1. Nečistil se ještě okruh klimatizace, stačilo by ho vyčistit a pomohlo by to? Jak vyčistit a čím? 2. Jde nějak rozhýbyt klimakompresor? Jak? 3. Pomohlo by vymazat přes diagnostiku chybu o nízkém tlaku v chladiči, aby fungovalo? Přikládám do přílohy nyní hodnoty z VAGu. Děkuji za Váš čas. Daniel
  8. @suri. Svatá pravda, ten kabel funguje normálně, jen když otevřu polovičně dveře, tak zvuk ve dveřích začne vypadávat. Ten svazek bych chtěl pořešit, jen ne úplně teď, proto hledám nějaké provizorní řešení. Dáš mi prosím postup na opravu?
  9. Zdravíčko, nedávno se mi rozsvítila kontrola airbagu, tak auto šlo na diagnostiku a zjistila se tahle chyba: 01221 - cidlo narazu pro postranni airbag: strana ridice (G179) 010 - preruseni / zkrat na plus - Sporadická - Kontrolka závad ZAP. podívám se tedy na svazek a přímo u konektoru v šasi je odtrhnutý kabel od čidla. Chci se zeptat, je nějaká možnost, jak kabel zachránit, aniž bych měnil celý svazek kabelů? Přikládám fotky závady. Díky, Daniel.
  10. Zdravím, předem se omlouvám moderátorům za minulý špatně vložený příspěvek. Psal jsem to v rychlosti. Mám Octavii II 1.9TDI PD 77kw a dneska ráno, kdy byl 1°C venku (čidlo v autě hlásilo -1°C) jsem potřeboval odjet. Nechal jsem naběhnout elektriku a čekal jsem, jak zhasne žhavení. Potom jsem motor točil 6-7 sekund a furt nechtěl nastartovat, pak jsem ho nechal a rozsvítila se na Maxíkovi červená olejnička s nízkým tlakem oleje STOP. Vypnul jsem elektriku a znovu zapnul, kontrolka zhasla a točil jsem znovu, zhruba zase 7 sekund a nastartoval s pomocí plynu. Potom po celou dobu jízdy a i při dalších startech za dnešek kontrolka se ani jednou neukázala. Auto stálo do dneška asi 4 dny v minusových stupních. Auto stojí v mírném kopečku. Měnily se teď žhavící svíčky a dolíval se olej Edge 5W-40. Mám se nějak bát nebo? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...