Přejít na obsah

paatrick

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení paatrick

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahojte, zbežne som si prebehol problémy v téme a nejak by som zhrnul ten svoj, kde by som potreboval poradiť. Mám model Octavia II facelift 2012, 1.6 TDI CR. Auto som kúpil, všetko bolo v poriadku, len ráno som počul taký na chvíľu nie úplne pravidelný chod. Bolo to cca začiatkom leta. Po malom čase prestal. Servisák ma informoval, že to môže byť chytením vstrekovačom, ale hovoril, že to nie je nutné riešiť. Podotýkam chod motora bol tichý, taký klasický diesel. Skrz známosť som sa dostal k servisákovi čo robil v Škode. Dal mi to na diagnostiku a hodnoty vstrekovačov celkovo neboli terno, a vzhľadom na to, že tam bol Diesel gate softvér, poradil mi ho dať preč. Súhlasil som. Od tohto momentu to išlo s motorom dole vodou. Vstrekovače boli viac a viac hlučnejšie, pravdepodobne sa mi zdvihla spotreba, nie veľmi, ale zdvihla. Tak som to neriešil, dával som do paliva aditívum na prečistenie, a tankujem len prémiovú naftu. No pred zimou som si povedal, že to bude nutné vyriešiť, tak som dal pokyn na výmenu toho chybného vstrekovača. Auto som odniesol do servisu, a začala druhá hitparáda. Najprv hodnoty za studena ukazovali na vstrekovač 1 a 2, takže nevedeli, ktorý je tad chybný. Samozrejme po zohriatí motora boli všetky 4 s hodnotami v poriadku. Na druhý deň skúsili inú diagnostiku, kde im zas ukazovalo 1 a 4 chybný, no najviac tam bola 1. Súhlasil som s výmenou. Samozrejme som kúpil originál, teda nový Continental. O kódovaní na riadiacu jednotku sa nemusíme ani baviť, bez toho by to nešlo. Výsledok je nasledovný. Auto štartuje úplne skvele aj za studena, predtým a hlavne v zime bol ten štart taký razantný. Keď sa motor zohreje, cítiť v aute jemné vibrácie, tie tam predtým vôbec neboli. Keď je motor zohriatý, je z neho viac počuť klepotanie. Takže som v bode, kedy úprimne neviem, čo s tým ďalej. Vychádza mi z toho jediný bod a to vymeniť zvyšné 3 a pevne dúfať, že problém bude konečne vyriešený. Samozrejme volal som so známym, čo mi predtým servisoval auto (teraz je na dôchodku) a vysvetlil mi, že vibrácie a klepotanie môže byť spôsobené tým, že jeden vstrekovač má skvelé hodnoty, no tie zvyšné 3 to až tak nemajú, a bohužial tam je nerovnováha. Ďakujem za akýkoľvek pohľad na vec, prípadne na radu.
  2. Ahojte, Presiel som si kompletne celu temu a potreboval by som poradit. Vidim, ze to cele je individualne, no 99% z vas suhlasi s tym, ze ten SW je dobre si ho bud nedat, alebo dat prec. Ja som aktualne kupil Octaviu 2012 s motorom 1,6 TDI CR, najazd 210k s tym, ze malo ten DG SW uz nainstalovany, plus tu redukciu co sa dava do sania. Samozrejme uz bolo rano pocut, ze jeden vstrek neni ono, ale inak auto islo bez problemov. Samozrejme mi tyzden od kupy praskla pruzina na tlmici, ale tak hold stane sa to. Problem je, ze v servise po nahodeni na diagnostiku mi potvrdili problematiku vstrekov a rovnako dali radu, ze by dali ten DG SW prec, a auto by bolo ako v stave ked ho zakaznik kupil nove. Dal som na ich radu. Auto teraz po nastartovani ma plynuly chod, co je super, ale opacne sa mi zdvihla spotreba ( to pripisujem aj vstrekom a ich stavu) plus ma ten motor viac traktorovy zvuk. Ked idem stabilne 40-50km tak z motora sa ozyva nazvime to viac "rapotavy" zvuk. Ostatne veci su v pohode. Neviem, ci to bol spravny krok, kedze auto sice neviem aku dobu jazdilo s tym DG SW, tak ci si cele nastavenie auta od EGR, vstrekov po DPF nezvyklo na DG SW, a ci zmenou na povodny SW, nebude auto viac trpiet, kedze tam automaticky bude hnat viac paliva a bude mat tendenciu odist EGR. DPF mam na hodnote 60, co mi bolo povedane, ze je v poriadku k najazdenym kilometrom. Ak by mal niekto s tymto skusenost budem mu naozaj vdacny za nazor. Sam som z toho v prdeli, lebo som planoval auto mat nejaku dobu a hlavne sa hned vyhnut investiciam do motora. Samozrejme komponenty ako brzdy, pripadne vymena tlmicov a silentblokov pri takom najazde je v poriadku.
×
×
  • Vytvořit nový...