Jump to content

Tony350z

Uživatel
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About Tony350z

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

911 profile views
  1. Tusim dnes zverejnili riesenie pre nase motory 1.6tdi. Aky mate nazor nato ? pojdete si dat upravit auto alebo nie? Mne sa to velmi nepozdava asi sa nato vykaslem
  2. Tony350z

    Autoradio VW

    Jedna sa o originalne radio VW vymontovane z noveho VW Polo. Plne spolupracuje s elektronikou auta, moznost kodovania cez diagnostiku. Zobrazuje klimatizaciu a parkovacie senzory. Rozmerovo je rovnake ako napriklad rcd 310 alebo rcd 510 ci Skoda Bolero.Specifikacia: - Vykon 4x20w- Uhlopriecka 5 palcov- FM,AM tuner s RDS ( zobrazuje nazvy stanic ) - Integrovany bluetooth, ( prehravanie hudby, telefonny zoznam, sms...) - CD mechanika s podporou MP3- Slot na SD karty do 32GB- USB slot- AUX vstup- Moznost zapojit cuvaciu kameru- Menu radia je v anglickom jazyku
  3. Dnes som sa odhodlal a rozobral som ten regulator, odfotil som suciastku ktora pravdepodobne urcuje polohu vysunutia tycky, dostala sa dovnutra voda a koroziou sa to cele zdeformovalo a napucnelo... to zapricinilo ze sa cidlo velmi tazko pohybovalo a drhlo.... cele som to obrusil odtranil som koroziu niektore trecie plochy som uplne jemne premazal... poskladal som to a cuduj sa svete prestalo to padat do nudzaku.... uvidim ako dlho to takto vydrzi ale vzdy lepsie ako zaplatit za opravu cez 1000eur....
  4. Pekne pofoteny regulator , Mostruszka mne sa podarilo cislo odfotit telefonom, zapol som si led blesk aby mi to tam prisvietil, plocha kde je cislo vytlacene bola zaspinena takze najprv ho vobec nebolo vidno, stacilo par krat pretriet prstom a hotovo
  5. Velmi sa to podoba na datum vyroby lebo na ostatnych suciastkach kde je napisany datum tak konci 10tkou... Chcem sa opytat preco vlastne sa na mojom turbe neda vymenit ten regulator ked cislo dielu regulatora na mojom turbe sa zhoduje s tym cislom dielu na ktore existuje opravna sada. dovod je mechanicky? a este sa chcem opytat ci cez VCDS budem vediet nastavit vychodzie polohy toho regulatora, rozmyslam nad tym ze sa do neho pozriem.
  6. 03F 145 725 G, nejde mi ale do hlavy preco je tam uvedeny datum 04.10.11 ked auto je 2010
  7. idem sa pozriet na cislo dielu toho serva a pokusim sa odfotit aj cislo turba
  8. vyborne... takze ked je repasovane dufam ze to robia tak ze vymenia "cele turbo " stare si nechaju vymenia regulator a potom zasa niekomu vymenia " cele turbo "
  9. Dakujem pekne za pomoc, no ved toto mi neslo do hlavy, lebo ten regulator som nasiel aj ja na viacerych strankach priblizne v cene 100 eur uplne novy, su tusim 2 typy jedna ma ten navareny nadstavec kratsi a druha dlhsi... a co sa tyka divnych zvukov ten motor si zije vlastny zivot... nehovoriac o tretich rozvodoch...
  10. Zdravim, motor mi zacal padat do nudzoveho rezimu tak som skocil do servisu, vypisana chyba P334B00: Ovladac plniciho tlaku mechanicka zavada, prijmaci technik ma potesil ze treba nove turbo cca 1100 eur, ze samotny regulator sa vymenit neda... fabia 1,2 TSI 63kw 2010 58000... opytal som sa cislo dielu tak mi povedal ze treba toto turbo 03F 145 701 MX, Vie mi niekto povedat ci fakt sa neda vymenit len ta samotna regulacia? Dakujem
  11. Ked nechces aby si mal mapy, treba vytepovat sedadlo alebo stropnicu ako celok a vytiahnut vysavacom. Tym ze to len tepujete tak tu spinu roztahujete alebo popripade vtierate hlbsie...
  12. Ja som si vsimol ze ked stlacim plyn do urcitej urovne.... tak na 1300 otackach mam vyssiu spotrebu ako napriklad pri 1500 vseobecne sa snazim aby pri preradovani nepadli otacky pod 1500, jednak auto netaha a dalsia vec dost to duni a je to proste take neprirodzene.... a samozrejme raz za cas " prefuknem turbo " a zajazdim si na vyssie otacky a ako spomenul e1 nizke otacky neprospievaju zotrvacniku... a asi vlastne nicomu.. ani DPFku a asi ani EGRku...
  13. teplo asi tak po minutke dvoch....
  14. lars podla mna mas ten vyhrev, ak nemas dovezenu octavku s talianska alebo tak, vsetky dieslove to maju v zaklade, a prave tie zvysene otacky su podla mna kvoli tomu ze ta spirala elektricka alebo ako to mam nazvat ma velky odber v jednotkovej este to fungovalo tak ze to ohrievalo vodu, tu je ten clen priamo niekde v nasavacom potrubi, preto ak je vonku chladno tak do minutky dvoch ti fuka teplejsi vzduch
  15. Jasne je to presne tak ako to pises, len sme sa nepochopili, tym nechapem som myslel prispevok trebisovcana co ma spolocny predohrev vody ktory tam vobec nie je s regeneraciou dpfka,
×
×
  • Create New...