Přejít na obsah

ImM1chal

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ImM1chal

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, nepodařilo se ti to nakonec nějak vyřešit? Mám naprosto totožný problém a navíc s tím, že mi při studeném startu občas chvíli rachtá řetěz a zároveň pár sekund škube celý motor.
  2. Jojo, po odpojení se klasicky vypne a po připojení baterky se znovu zapne. Dneska už se v jednu chvíli větrák stále dokola zapínal, vypínal a pak už auto nešlo ani nastartovat, nemělo dostatek šťávy, jenom to prostě cvakalo a hlásilo chyby na displeji.
  3. Zdravím všechny, nedávno jsem si pořídil ojetou škodu octavii z roku 2011 (2.0 TSI, 147 Kw) - 177 000 km. Momentálně se mi děje to, že po vypnutí auta se sepne větrák a běží (zvukově na maximální výkon) až do doby než se vybije baterie. Vím, že u některých aut není sepnutí větráku po vypnutí motoru, kór v letních měsících, nijak neobvyklé, nicméně by se to mělo vždy po pár minutách samo vypnout. Není tu někdo, kdo s octavií řešil podobný problém a podělil by se o to, co přispělo k řešení? Technikem mi bylo sděleno, že to pravděpodobně může být nějaké čidlo (chladící kapaliny), relé apod... V nejhorším případě prý výměna komplet větráku. Do servisu mě však objednají až za týden nejdříve možná později a tak bych se alespoň zatím dozvěděl, oč může jít. Ještě doplním, že diagnostika provedená technikem nehlásila nic, a to to zkoušel dvakrát - před jízdou i po ní. Předem moc děkuji za každou odpověď. Michal
×
×
  • Vytvořit nový...