Přejít na obsah

adamcerny

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení adamcerny

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý den všem, na fórum u konkurence jsem se díval už před dotazem... Přesto děkuji Jen si nemyslím, že bude problém ve výměně čerpadla ( a mekánici též). Tam bude jiná zrada, když s 30 litrama je vše v okeji ale pri plné je nouzak.... Ještě jednou děkuji všem za ochotu AČ
  2. Dobrý den, tankuju už zase kolem 30 ti litrů a mám klid ale nenapadlo Vás k tomu něco....? Mockrát děkuji A.
  3. Tak chyba je P308D00 Moc děkuji A.
  4. Zítra napichnu a pošlu... Moc děkuji A.
  5. KOD Chyby nemám u sebe... dodám později Ale znění je nízký tlak palivového cerpadla.
  6. Myslel jsem třeba na spojky k radiátoru, jestli třeba přes ně to nemůže téct.... Navíc když v prvních letech tam byla G13 místo G12, která snad ten hliník leptala....
  7. Dobrý den všem, jak v názvu píšu.... Prosím o podobnou či stejnou zkušenost. Pokud natankuji plnou nádrž - motor jde do nouzového režimu a bliká spirála. Vypnutí a zapnutí vyřeší "záhadu" na 2-3km. Jakmile hladina klesne pod půl nádrže je zase klid. Když tankuji kolem 30ti litrů, mám klid. Diagnostiky ukazují na palivové čerpadlo, které je pod zadní lavicí ale mechanici mi tvrdí, že samo čerpadlo nemá žádné sebepoznávací čidla a chybu neví, kde mají hledat. Jedno doporučení je, jezdit s povoleným víčkem nádrže - nezabírá...
  8. Ahoj, toto se mi stávalo vždy na jednom místě v republice. Z ničeho nic jsem měl ráno prázdnou expanzku. Tak jsem doléval a doléval a nakonec přestalo topit vnitřní topení. Radiátor pod palubkou byl totálně zanesený a ten únik byl snad tak malý, že se to okamžitě odpařovalo. Vyměnil jsem radiátor za pár stovek a mám klid....
×
×
  • Vytvořit nový...