Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

RaRdek ŠedýR

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Ahoj, možná už přispívám pozdě, ale něco málo zkušeností bych nabídl: Tahle motorizace je skvost, ovšem ze zkušenosti musím říci že trpí zanedbanou údržbou. Před týdnem jsem z HLADEXu stéjného typu s nájezdem 220 tkm vypustil originální náplň z výroby, filtr RV2013. Chrastící rozvody vyřešeny výměnou napínáku, který drhnul ve střední poloze a vydřený píst a následná netěsnost O-kroužku ho činili nefunkčním. Přitom v předpisu servisních prohlídek je požadavek na kontrolu napínáku uveden. Práce i s kontrolou vaček a náměru délky na 2 hodiny, materiál napínák + těsnění vent. víka + sacích kanálů za 6.000,- DSG je držák, repase kolem 300 tkm. A repasi nejlépe u Sixty v MB. Při demontáži převodovky kvůli repasi se rovnou dělají ty pověstné rozvody, pokud nejsou díky nesprávnému oleji v problému nastavovače vaček, pak jde o materiál za 10.000,- ( řetěz, napínák, všechny vodící lišty a čepy, těsnění ). Nastavovače jsou ovšem za 25.000 / ks. Problém již kolem 200 tkm nájezdu bývá zadní hardyspojka kardanu, do vozu se přenáší vibrace od zadní nápravy. Oprava 5.000,-. Nad 200 tkm jsou KO přední a zadní uložení a tlumiče - to už je dražší, v kvalitních dílech cena oprav začíná na 50.000,- - zadní náprava kompletně orezlá, prasklé pružiny běžný stav. Při opravě zadní nápravy kouknout na podlahu - bývá koroze v lemu nad nápravou. Vždy platí - vozidlu této motorizace bez DŮKLADNÉ PROHLÍDKY se vyhni, jak Podskalák Libni.
  2. Stejná závada - motor za studena nestartuje při teplotách nižších než 10 st - vyřešena. VCDS bez chyb, fyzická kontrola všech součástí OK, nelze nastartovat. Mokré svíčky. Příčina: závada snímače průtoku vzduchu - teplota nasávaného vzduchu má odchylku 6 stupňů do mínusu, bohatá směs. Tenti problém VCDS jako chybu nehlásí, není komparace mezi čidlem vnější teploty a čidlem teploty ve snímači nas. vzduchu. Řešení: výměna snímače průtoku vzduchu, dodržet objednací číslo! Výsledek: starty bez problémů, po adaptaci volnoběhu a škrtící klapky perfektní chod. Poznámka: vzhledem k osazování stejných dílů na více motorizací jsou hodnoty snímače korigovány ŘJ motoru. Nelze je tedy číst doslovně, rozdíl mezi skutečnou a vypočtenou teplotou je zhruba 10 stupňů do plusu. Pomůckou může být i hodnota průtoku vzduchu, která při volnoběhu za studena činí kolem 250-400mg. Pokud tuto hodnotu změříme již při startování, je závada snímače průtoku potvrzena.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.