Přejít na obsah

Olej

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Olej

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mám 70g sazí, jestli je limit 80g, tak je to už dost chycené. No s tou regenerací zatím nedokážu říct, pokud jsem schopen to zjistit z diagnostiky, tak až v servisu jinak sám když jedu tak někdy mi to udělá za 200km 2x jindy za 1000 vůbec, podle toho jenom jak vypozoruju vyšší spotřebu.
  2. Zdravím, mám Škodu Superb 2014 125kw DSG najeto 220tis. km. Auto jsem kupoval když mělo okolo 214 tis. km. Kupoval jsem ho s tím, že DPF má dle diagnostiky 70g. Jezdím dálky, Německo, Švýcarsko, zkrátka dálnice a auto slouží k podnikání. Najedu tak 3000-3500km za měsíc. Po první cestě do Německa jsem zjistil, že je zřejmě špatný termostat, jelikož teplota motorového oleje byla konstantních 75 stupňů a teplota chladicí kapaliny kolísala, po opravě vše v pořádku. Při opravě termostatu mi volal mechanik, že je hodně zanesený EGR ventil, tak jej mechanicky kompletně vyčistil. Do každé nádrže od mého vlastnictví nalévám VIF. Jednou za čas auto na dálnici protáhnu. Nechal jsem následně upravit DSG proti podtáčení, jelikož mi to vadilo a spolu s tím se udělal chip, auto odbržděno a jde za plynem jak před chipem tak i po, žádné propady nebo ztráta výkonu, spotřeba lehce klesla. To jenom pár informací pro představu. Teď k tomu co mně vrtá hlavou. Průměrná spotřeba dle PP je 5,5l/100km ale dle tankování nějakých 8l/100km. To je celkem velký rozdíl a žere to neskutečně. Mám také Webasto a používám ho teď přes zimu, ale to nemůže vzít tolik nafty. Nevím kde by mohl být problém. Na 2.0tdi mi přijde taková spotřeba dost, ikdyž ano vím je to těžké auto, ale i tak bych si představoval třeba 6,5l/100km. Po dojetí s autem někdy cítím jako kdyby naftu a z přední části vozu jde mírně kouř, jako kdyby se pálila nafta, nevím. Hledám už asi každou kravinu co by mohla způsobovat takovou spotřebu. Udělalo by takto zanesené DPF takový rozdíl na spotřebě? Uvažoval jsem také o kompletní dekarbonizaci, ale to je poslední varianta, rád bych přišel na to co způsobuje takovou spotřebu, protože jezdím s lehkou nohou a co se týče auta, tak jsem takový puntičkář a starám se o něj. Zřejmě jak tam byl špatný termostat, tak neprobíhala regenerace DPF jelikož se motor pořádně neohřál a zanesl se nebo jezdil předchozí majitel kratší trasy a nebo je příčina zanesení někde jinde. Jestli jsou nějaké korekce na vstřikovačích nevím. Jaké jsou vaše zkušenosti a máte nějaké tipy? Předem díky, Kuba
  3. Díky moc, asi si pořídím brýle protože jsem to nemohl najít😂
  4. Zdravím, chtěl bych se zeptat zda někdo nevíte, kde mohu zakoupit tento plastový kryt pod sedačkou spolujezdce. Snažil jsem se jej najít v ETKA katalogu dle VIN vozu a nenašel jsem. Proklikával jsem také různé eshopy s náhradními díly a také nic. Zkouším tedy ještě tohle fórum zda někdo nebude vědět o jaký díl se jedná abych jej mohl objednat. Díky moc
×
×
  • Vytvořit nový...