Po devíti letech už asi nebude aktuální ale přece jen napíšu. To cukání co popisuješ jsem měl taky na mé převodovce ZF 5HP19 v Audi A6 C5 (1999). Jednoho dne mi auto prudce škublo dopředu a převodovka šla dokytek. Po rozebrání převodovky jsem přišli na dvě věci. Prudké škubnutí a rozbití převodovky bylo způsobeno utržením obou vnitřních zubů na vnitřním zubovém kole čerpadla oleje v převodovce do kterých se nasazuje hubice hydroměniče (takové to otravné jak hydroměnič musí skutečně dosednout správně když se nasazuje, tak to je právě do těchto dvou zubů). Druhá závada byl docela slušně ale furt pohromadě držící koš v převodovce a to si myslíme že způsoboval ty kopance mezi druhým a třetím stupněm. Na tento příspěvek jsem narazil při hledání rozdílu mezi new strategy a old strategy protože převodovku musíme znova nakódovat a vyzkoušet, takže díky za tvoje poznatky.