Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    60 topics v tomto fóru

    1. Oleje jaké?

      • 182 odpovědí
      • 47 090 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 656 zobrazení
      • 24 odpovědí
      • 12 290 zobrazení
    2. Jaký motor vybrat do SI?

      • 34 odpovědí
      • 22 132 zobrazení
      • 84 odpovědí
      • 42 496 zobrazení
    3. Tiptronic

      • 46 odpovědí
      • 11 411 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 266 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 369 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 6 068 zobrazení
    4. Repase automatu

      • 0 odpovědí
      • 793 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 1 873 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 1 265 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 1 087 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 1 270 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 234 zobrazení
      • 59 odpovědí
      • 17 395 zobrazení
    5. Únik kapaliny

      • 3 odpovědi
      • 1 486 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 3 237 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 2 021 zobrazení
    6. silentblok převodovky?

      • 33 odpovědí
      • 15 290 zobrazení
    7. Defekt Automatu

      • 13 odpovědí
      • 2 463 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 14 023 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 3 378 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 2 606 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 6 335 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Tož to je super, tady na západě se mi na to každej vykašle. Než najdou kde to utíká tak tam zahučím za dalších 80... Ale díky za info rayx.
      • Zdravím všechny, Tak jsem se konečně dočkal. Auto bylo vyrobeno 16.6.18, v pondělí dorazilo do autosalonu a v pátek si pro něho jedu. Už aby to bylo ...
      • Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo.   Pro motor s kódem BZB tlak oleje
        • Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru).
        • Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů).   Pro motor s kódem BZB
        • Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...)   Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ...   Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka     Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno        
      • Ještě se vrátím k otázce, kolik je možné do CNG oktávky G-TEC natankovat a jak je možné dostat do nádrží i 17kg. Otázka mne zaujala, tak jsem oslovil s dotazem skutečného odborníka. Máte pravdu, pokud si myslíte, že to kapacitu nádrží v kg ovlivňuje teplota okolí a tlak čerpaného plynu. Nelze ale říci, že v mrazu natankujete nejvíc, protože další významné vlivy jsou teplota plynu v zásobníku, rychlost proudění plynu, počet sekcí zásobníků ve stanici. Takže rovnice o nejméně pěti veličinách. Teoreticky, při teplotě plynu 15 st.C. by tlak v samotné nádrži auta neměl přesáhnout 200bar. Což různí výrobci CNG čerpaček zajišťují technicky různě. Plus nějaká tolerovaná chyba měřidel, takže odchylka může být i 3kg. ... takže teoreticky jsme tedy na rozmezí 13,5 - 16,5 kg, nebo možná 14-17 kg, a pořád je vše v pořádku  ....  
    ×