Přejít na obsah

schwaara

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

530 zobrazení profilu

Oznámení schwaara

Nováček

Nováček (1/14)

-3

Popularita

  1. Omg, to je furt dokola.. Samozřejmě, že to už nepoužívám, když mi to nevyhovuje, a proto se tu ptám, jak velký problém je předělat to na klasiku. Místo toho mi tu zastánci (Aleš) píšou, že jsem jouda, pač jim to vyhovuje (sic) a komu to nevyhovuje, je poloviční blb Tak už fakt nevím.. Trvej si na čem chceš, evidentně máme k řízení každý jiný přístup, a proto se nechápem. Ano, dávat to tam byla blbost, ale konfigurovala si to přítelkyně a zrovna tohle se mnou zapomněla probrat (narozdíl od barvy). OK, beru to tak, že to jen tak nejde, takže na dálničních přesunech bude oktávku řídit gf a já "řidičtější" auta.
  2. Aleši, ty to furt nějak nechápeš. Jsou prostě lidi, kterým jeho přitroublé fungování nevyhovuje a není to proto, že by nebyli schopni ho správně používat. O tomhle je tu už 9 stránek off-topicu.
  3. jj, tohle je slabej motor (přitom výbava vlemi dobrá), kdyby šlo nastavit aspoň 180, tak to má o jedno negativum míň, ale 160 je na prázdný široký dálnici pain, to má člověk z nudy skoro chuť kličkovat mezi středovou čárou..
  4. Myslím, že tam dost jasně píšu, že jde PRIMÁRNĚ o to, že tenhle bazmek v zájmu bezpečnosti brzdí plynulost provozu. Řidiči si pak najíždí do levého čtvrt kiláku předem a je jim buřt, že tím někoho omezí, pač se jim nechce brzdit a znovu zrychlovat (pač trvá věky, než se k tomu rozhoupe a jestli mám šlapat na plyn, tak to neplní svou funkci). Takže by to chtělo trochu víc ohleduplnosti, které sice mají řidiči slabších aut plná ústa, ale většinou ji vztahují jen na dodržování max. povolené rychlosti a dodržování bezpečné vzdálenosti.. A ano, málem mě přivedlo do problémů, pač jsem si nevšiml, že je zaplej, což se při ca 80kmh lehce z kopce může stát velmi snadno. Naopak, já tý věci vůbec nevěřím, a proto ani nechci, aby za mě cokoliv dělala. Takže o nějaké řeči o tupém spoléhání jsou dost mimo. Nicméně k mé otázce: zda lze ACC přepnout do blbýho (leč snadno předvídatelnýho) tempomatu tu zodpovězeno už bylo: Nelze. Má doplňující otázka, zda lze ACC na obyč tempomat předělat (a jak draze), zodpovězena zatím nebyla. A asi ani nebude, pač většině lidí to vyhovuje / nevadí a zbytek se s tím nějak smíří. Což bude asi i můj případ. Ostatně jedno třicetiletý auto mám taky bez tempomatu (a klimy) a dá se..
  5. A teď z druhého konce. Je možné ten ACC nesmysl nějak snadno předělat na klasický tempomat? Nevýhody tu už byly na 9 stranách popsány (neplynulá jízda, zdržování provozu, zvýšená únava, když se člověk snaží zbytečně nepřekážet...). Po tom, co jsem málem způsobil nehodu, když jsem se v 80kmh přeřadil do malé mezery v L pruhu (který jel v daný okamžik stejně rychle jako pravý) a ACC mi naplno skočil na brzdy, takže chudák za mnou měl fakt co dělat (než jsem stihl zareagovat a přidat plyn), už takový blbosti, který se pokouší rozhodovat za mě, v autě nechci. O3 FL (2018). A ano, omezení do 160kmh je málo. Po cestě Pha - Hamburg a zpět jsem se málem unudil. Nakonec jsem jel raději bez tempomatu. Tyhle kraviny jsou pro pohodlný lidi, kterým nevadí nemít věci pod kontrolou.. (Abych jen nehanil, tak se mi líbí podvozek a interiér, ale to je na jinou debatu...)
  6. Ahoj, mám popraskané jedno světlo asi od zimní směsi v ostřikovačích. Myslíte, že by to šlo alespoň částečně rozleštit? Nechce se mi s tím lopotit s nejistým výsledkem, máte tip (a ještě lépe i zkušenosti) na někoho, kdo se tím zabývá? Díky!
×
×
  • Vytvořit nový...