Jump to content

bojler

Uživatel
  • Content Count

    7,942
  • Joined

  • Days Won

    37

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

bojler last won the day on July 29 2019

bojler had the most liked content!

Community Reputation

1,276 Excellent

1 Follower

About bojler

  • Rank
    Mistr Fóra

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

5,552 profile views
  1. Srovnani Superbu a Octavie se standardnim rizenim je taky hodne rozdilne. U Superbu se musi pocitove tocit mnohem vic. Takze obdobny pomer bude asi i progresivniho rizeni.
  2. To se vzajemne nevylucuje. Mozna byla vadna, ze tech par mesicu nevydrzela.
  3. bojler

    Škoda Fabia IV

    Zkoušíš to hezky, ale Scala opravdu není klasické malé auto. Rozměry je plnohodnotně v nižší střední.
  4. Tu velikost kol bych odhadem radil az nekam na konecne poradi vlivu.
  5. Aleši, dalším prvkem je například mobilní klíč, online hlasové ovládání a konektivita vůbec. Jde jen o to, jestli to bude konečně použitelné a nebude to ještě větší průšvih oproti 2.5. V SIII mib3 nechybi jen tak...
  6. bojler

    Škoda SCALA

    Kartu urcite, jsou i takove, kde nic jineho neberou.
  7. napr. bezdratovy smartlink
  8. bojler

    Škoda Octavia IV

    Toto jsou jen obecna PR cisla, ktera nic nedokazuji. Popisky casto nejsou k veci. Je potreba vic informaci. Z aktualnich modelu se dostalo jineho rozsahu odhlucneni napr. Superbu, ktery byl v ramci nasledne modelove pece dodatecne odhlucnen, ale pro vybavu Active pouze v mensim rozsahu.
  9. bojler

    Škoda SCALA

    Asi bude řada lidí, kterým nebude kufr na úrovni "běžné nižší střední" vadit. Jde o to, kolik to bude žrát. Jestli 66kW motor (a kolik tak asi bude mít v reálu) nebude mít spotřebu paradoxně vyšší než 1.4/1.5 CNG v Octavii. Podle toho pak bude vycházet "výhodnost".
  10. bojler

    Škoda SCALA

    Kufr bys nahodou nemel?
  11. bojler

    Škoda Octavia IV

    A včetně koženého provedení, ventilace, masážní funkce a elektrického ovládání s pamětí. Dívám se, co tak může asi ubýt oproti Ambitionu. Litá kola, multifunkční kožený volant, přední a zadní loketní opěra a dělené zadní opěradlo, Climatronic, vyhřívané trysky, tempomat, kolenní airbag, digitalni budiky, startovani tlacitkem. El. ovladani oken je pry uz vyrobne levnejsi nez mechanicke. I tohle by bylo docela malo na tak velky cenovy rozdil. Fakt su zvedav, kde bude hacek.
  12. bojler

    Škoda Octavia IV

    Zda se mne to a nebo je ten kufr melkej?
  13. bojler

    Škoda Octavia IV

    OIIIC vyroba jeste nekdy do 25KT, ne? Liftback bude nabihat 13KT?
  14. V polovině loňského roku dostala do ceníku tuto položku: Zrcátka, lišty okolo oken, mřížka chladiče a spoiler na víku zavazadlového prostoru v černé barvě (pouze pro liftback 1,5 TSI/110 kW) . Takže to pravděpodobně souvisí např. s hodnotou CO2 nebo nějakou podobnou bejkárnou. Mimochodem, spoiler se montoval i s paketem Dynamic.
  15. bojler

    Škoda Octavia IV

    Pozoruhodné je to už jenom z toho důvodu, že u Superbu je rozdíl 30 tis. Kč. Ale třeba u první generace byl příplatek 55 000Kč. Pokud bude základní cena 456 900Kč, zbývá těch 140 000Kč rozdílu podělit mezi silnější motorizaci (1.0/81kW vs. 1.5/110kW) a výbavový stupeň. I kdyby to bylo na poloviny, tak je to u obou položek hodně.
×
×
  • Create New...