Jump to content

bojler

Uživatel
  • Content Count

    8,214
  • Joined

  • Days Won

    37

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

bojler last won the day on July 29 2019

bojler had the most liked content!

Community Reputation

1,354 Excellent

1 Follower

About bojler

  • Rank
    Mistr Fóra

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

6,166 profile views
  1. Kodiak zvýšení cen všech motorizací všech výbav Active 1.5TSI/110kW včetně DSG o 20 000Kč 2.0TDI/110kW DSG o 16 000Kč Ambition 1.5TSI/110kW včetně DSG o 17 000Kč 2.0TDI/110kW o 13 000Kč, s pohonem 4x4 o 18 000Kč Style, Scout 1.5TSI/110kW včetně DSG o 31 000Kč (ne pro Scout) 2.0TSI/140kW DSG 4x4 o 51 000Kč 2.0TDI/110kW DSG o 27 000Kč, s pohonem 4x4 o 32 000Kč 2.0TDI/140kW DSG 4x4 o 60 000Kč Sportline 1.5TSI/110kW včetně DSG o 33 000Kč 2.0TSI/140kW 4x4 DSG o 53 000Kč 2.0TDI/110kW DSG o 29 000Kč, s pohonem 4x4 o 34 000Kč 2.0TDI/140kW 4x4 DSG o 62 000Kč L&K 2.0TSI/140kW 4x4 DSG o 55 000Kč 2.0TDI/110kW 4x4 DSG o 36 000Kč 2.0TDI/140kW 4x4 DSG o 64 000Kč RS 2.0Bi-TDI/176KW 4x4 DSG o 200 000Kč (nová výbava RS Challenge) do základní výbavy přibývá výbava za cca 160 000Kč rozšířené opatření proti hluku vyhřívaná zadní sedadla elektricky ovládané sedadlo spolujezdce s pamětí třízonová klimatizace vyhřívání volantu vyhřívané čelní sklo personalizace + třetí klíček elektricky ovládané víko kufru včetně virtuálního pedálu 360° panoramatický kamerový systém zadní boční airbagy a crew protect assist Asistenční paket: asistent udržování jízdního pruhu (Lane Assist), asistent změny jízdního pruhu (Side Assist), adaptivní tempomat do 210 km/h (ACC), Emergency Assist, asistent při jízdě v koloně (Traffic Jam Assist) Rozpoznávání značek Park Assist - automatizované parkovní Auto Light Assist - automatické přepínání dálkových světel 230V zásuvka + USB-C vzadu Navigace Columbus, DAB, bezdrátové nabíjení telefonu a propojení s vnější anténou bezdrátový Smartlink zdražení litých kol 18 palců Trinity a Elbrus o 500Kč, antracitové Trinity pro Style o 900Kč 19 palců leštěné varianty o 500Kč, černé varianty zlevnění o 200Kč 20 palců Vega zdražení o 2 000Kč (pro Sportline o 700Kč), Ignite zdražení o 400Kč (pro Sportline o 200Kč), pro RS o 2 700Kč zdražení ocelové rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení barev standardní metalíza o 1 500Kč zvláštní lakování a červená Velvet a černá Crystal o 1 200Kč zdražení příplatkových výbav panoramatická střecha o 7 000Kč vyhřívání sedadel o 1 000Kč nezávislé topení o 6 100Kč třetí řada sedadel o 3 800Kč síťový program o 400Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 16 500Kč (tzn. o 14 500Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km
  2. bojler

    Škoda KAROQ

    No uvidíme, takovéhle nářky jsou tady od nepaměti a zdaleka ne vždy se ukázaly jako pravdivé. S velkou pravděpodobností jde o signál ostatním importérům. A za předpokladu, že při nevhodném "emisním mixu" má firma platit pokutu, možná zvolí strategii raději neprodat. Je to padlé na hlavu, ale nějak z toho vykličkovat budou muset. U nás ve firmě několik lidí volilo Karoka kvůli tomu, že jim vyhovoval výbavový stupeň Ambition a byl levnější než Octavia ve výbavě Style. Kompletní přehled změn -
  3. Karoq zvýšení cen všech motorizací všech výbav Active 1.0TSI/85kW o 15 000Kč 1.6TDI/85kW o 14 000Kč Ambition benzinové motorizace o 23 000Kč dieselové motorizace o 22 000Kč Style benzinové motorizace o 27 000Kč dieselové motorizace o 26 000Kč Sportline - do standardní výbavy přibývají o palec větší kola z lehkých slitin Vega (dosud 9 500Kč) 1.5TSI/110kW včetně DSG o 42 000Kč 2.0TSI/140kW 4x4 DSG o 43 000Kč dieselové motorizace o 41 000Kč Scout dieselové motorizace o 31 000Kč zdražení litých kol 16 palců o 700Kč 17 palců o 1 500Kč 18 palců Mytikas a Trinity o 500Kč, nově jen pro 4x4 18 palců Braga o 1000Kč, nově jen pro 4x4 19 palců Crater o 500Kč zdražení příplatkových výbav panoramatická střecha o 5 100Kč nezávislé topení o 4 000Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 13 000Kč (tzn. o 11 000Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km
  4. bojler

    Škoda KAMIQ

    Metalíza nezdražila. Plošně zdražily motorizace, někeré příplatkové výbavy a napříč řadou záruky, rezervy a litá kola (čest pár výjimkám u Scaly). V mém vláknu je přesný výčet.
  5. Změny cen: Citigo zvýšení ceny o 20 000Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 4 200Kč (tzn. o 2 200Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Fabia zvýšení všech motorizací všech výbav o 10 000Kč zdražení litých kol 15 palců pro Active o 400Kč 16 palců o 2 200Kč 17 palců o 4 400Kč (přibývá nová varianta stříbrných leštěných za 16 800Kč) 17 palců černá pro MC o 3 500Kč 18 palců černá pro MC o 4 700Kč a pro Style o 5 800Kč zdražení rezervy o 1400Kč na 3000Kč, odpadá ze základní výbavy motorizace 81kW zvýšení ceny Black paketu II o 1 400Kč (kvůli kolům) zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 5 700Kč (tzn. o 3 700Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Scala/Kamiq zvýšení cen 1.0TSI/70kW, 1.0TGI/66kW, 1.5TSI/110kW včetně DSG o 20 000Kč 1.0TSI/85kW včetně DSG o 15 000Kč TDI o 11 000Kč zdražení litých kol 16 palců - pro Ambition o 300Kč, pro Scalu 125 let bez zvýšení 17 palců - pro Ambition o 1 700Kč u Scaly a 1 400 Kč u Kamiqu Style ; Scala Propus Aero pro Ambtion o 1 500Kč; pro Scalu 125 let vše o 1 400Kč 18 palců - pro MC o 400Kč, pro Style o 1 800Kč u Kamiqu zlevnění litých kol Scala 17 palců - o 600Kč pro Style 18 palců - o 200Kč pro Style zvýšení ceny rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení vyhřívaných sedadel o 1 000Kč pro Ambition Climatronicu o 400Kč adaptivního tempomatu o 1 800Kč Sound systemu o 3 000 Kč pro Scalu Emotion paketu o 500Kč/panoramatické střechy u Kamiqu o 1 000Kč zdražení prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 9 000Kč (tzn. o 7 000Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Nová Octavia zdražení prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 11 200Kč (tzn. o 9 200Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km nový prvek výbavy "akustická skla" za 3000Kč pokračování příště
  6. Volí přinucen okolnostmi krátkozrakou taktiku. Pro dosažení bonusu (většinou ani tak ne pro sebe) prodá auto se zápornou nebo minimální marží. Pak se salon živí ze servisu a prodeje ojetin. Kde si většinou na takto fikaném nákupčím smlsne. Jedna věc je vyjednávání o nejlepší nabídce, druhá tenhle zparchantělý přístup. Nezbývá si než položit otázku, proč vlastně do daného salonu s nabídkou znovu chodíš. A proč je prodejce tak hloupý, že na takovou hru přistoupí. Mně se zatím vždycky vyplatilo dát podobným zákazníkům jasně najevo, že takhle ne. Nevěnuju se jednorázovému businessu a stejně by mně při nejbližší příležitosti utekl k někomu, kdo dá o padesát tisíc nižší cenu. Zpravidla jsou takoví zákazníci ještě problémoví.
  7. bojler

    Škoda Octavia IV

    Jenom poznamka - red dot ziskala napr. i Fabia II pred faceliftem.
  8. Pro flotily umí Škoda i výrazně víc. Jen to musí být hodně aut. Ta hranice uvedená je lehce dosažitelná v okamžiku akce á la Edition XY, kdy se k ceníkové ceně přidá slevový paket kombinovatelný se slevami pro velkoodběratele. Ale to je věštění z koule.
  9. Škoda bude muset reagovat, trh se propadne. Objeví se pakety á la Business, AM Drive apod. Tak jako se objevily v minulosti. Nemá smysl tady řešit výši mezd a ani to sem nepatří. Škoda je pořád velmi zisková a i když to bude mít dopad, existenčně ji to neohrozí.
  10. bojler

    Bi-LED světlomety

    Rozumím tomu dobře, že LED světla mají příkon v součtu pro potkávací a dálková světla 32W, zatímco u klasických bixenonů je to 35W a u low-xenonů 25W? Čekal jsem, že budou LEDky méně náročné.
  11. Něco jsem prošvihl, ono to jde s VCDS? Měl jsem za to, že když není nahraná "jiná datová sada", tak to jde jen přes VCP a jen s držením tlačítka.
  12. Podle vseho tady neprobehla zprava, ze ta uvazovana obnovovaci serie Citiga nakonec nebude.
  13. Vždycky je to případ od případu. Jsou servisy kvalitní a nekvalitní. Já mám naopak velmi negativní zkušenosti s tzv. nezávislým servisem. Cenový rozdíl přitom minimální. Je tady téma na pozitivní a negativní zkušenosti.
  14. bojler

    Letní pneu

    Včera jsem jel v sedmnácti stupních a auto už výrazně víc plavalo. Šetřit zrovna na tomhle mně přijde hodně špatně.
×
×
  • Create New...