Jump to content

bojler

Uživatel
  • Content Count

    7,105
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

bojler last won the day on January 20

bojler had the most liked content!

Community Reputation

987 Excellent

1 Follower

About bojler

  • Rank
    Mistr Fóra

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

4,252 profile views
  1. bojler

    Kodiaq na kolech

    Je to bohužel výdobytek této doby, forma vítězí nad obsahem na plné čáře. Dělat z Kokodáka RS je zhola nesmysl.
  2. bojler

    Canton sound system

    Cely Canton v SIII jsem doted nepochopil. Bud se pri vyvoji dostali do slepe ulicky a nebo musi jit o sabotaz..
  3. bojler

    Škoda SCALA

    A heleme se, už se mluví o výjimkách při záznamu. Další kandidát na potlačení funkce.
  4. bojler

    Karoq dodací lhůta

    To ano, neplati ale, ze by mel vetsi dealer automaticky kvoty volne.
  5. bojler

    Deriváty (Scout, Sportline, L&K, RS)

    Je to dost pochopitelné, když je to vysoké, dlouhé, těžké (a zvlášť na předek). Jestli si dobře pamatuju, tak výrazně horší byl u Octavie Scout a pochopitelně CNG. Vcelku mě ale překvapil Karok.
  6. bojler

    Karoq dodací lhůta

    O tom to neni. Kvoty maji dve strany mince. Nesmi byt ani moc male, ani moc velke. Zjednodusene receno je to rezervace vyrobni kapacity delana dopredu.
  7. bojler

    Škoda RAPID

    Rapid není mrtvý. Opakuje se historie. Tak jako byl první Superb v mnohem větších objemech prodávaný jako Passat Ligyu, tak je Rapid prodávaný jako Jetta/Santana. Teď bude v nové podobě prodávaný jako samostatná značka, model VA3. https://www.auto.cz/sanghaj-2019-sedeli-jsme-v-cinskem-dusteru-jake-je-suv-nove-levne-znacky-jetta-128813 P.S. všimněte si i Atecy a její prodloužené verze
  8. bojler

    Sportovní podvozek

    Hledám, co vše je ovlivněno "sportovním" podvozkem pro motorizaci DCXA, tzn. 88kW TDI. Mimo jiné jsem při tom zjistil, že už je dokonce čtvrtá verze spodního ramene zadní nápravy s lůžkem guma/kov. První byla do května 2016, druhá do srpna 2016, třetí vydržela do konce března 2019. Pomocný rám nápravy má mimochodem třetí verzi. Co se tedy podle ruské verze ETKA liší: vzadu: - dorazy - pro standardní podvozek 5Q0 511 357 H, pro snížený J (15,9 EUR / 13,55 EUR) - pružiny, pro standardní podvozek je to 3Q0 511 115 AK, pro snížený index AA (67,8 EUR) - stabilizátor, pro standardní podvozek 5Q0 511 305 AS, snížený AT (ceníková cena 83,6 EUR) vpředu (ale zavisi i na vahove kategorii) - dorazy 1K0 412 303 B, snizeny 1K0 412 303 F (14,65 EUR/ 12,45 EUR) - pružiny 5Q0 411 105 GL, snizeny 5Q0 411 105 HE (ceníková cena 85,4 EUR)
  9. bojler

    1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW

    Taky mně nic nedrnčí.
  10. bojler

    Škoda SCALA

    K zcrátkům - nejsou vázaná na lištu, ale na prodloužené sklo. Ke Španělsku - Škoda je tam okrajová a co jsem tam byl loni v Malaze, tak prakticky jenom jako taxikářské auto.
  11. bojler

    Bouračky

    A to je příčinou celé věci. Na silnici nejsou jen standardní situace. A většina řidičů se není schopna chovat tak, aby jednak předcházeli těm krizovým a především v nich adekvátně reagovat. Dnes jsem jel 220 km. Na trase mě: - zastavila dodávka Penamu za pravotočivou zatáčkou, protože pouštěla z vedlejší traktor - kdyby za mnou jel kamion, tak je ve mě (pro znalé poměrů to bylo pod kopcem v Želetavě) - nebyl schopen uhnout člověk jedoucí zbytečně v levému pruhu, i když by se mu nestalo vůbec nic (krom toho, že by Golf předjela Octavia); takových bylo za 120km dálnice asi pět - vedle jedoucímu autu ve stoupání vjel do pruhu kamion A na závěr cesty na křížení se silnicí číslo 2 na mě troubil pán v bílém Passatu (tímto zdravím), protože si myslel, že mám zřejmě periskop a přes vpravo odbočující vozidla vidím na cestu. Já jsem tam neviděl a tak jsem do křižovatky také nevjel. Toto jsou nestandardní situace za trasu mrzkých 220 km. A mě bohužel nemůže zajímat, že jsem nevinný. Mě zajímá, jestli dojedu zpět za rodinou.
  12. bojler

    Bouračky

    Dva se vyhnuli a třetí to nedokázal. Netvrdím, že nikdy neudělám chybu, taky je dělám. Ale pořád je to chyba a nedá se přenášet na jiného člověka. Tady se jako obvykle nehodilo jít do hloubky, bylo potřeba udělat hon na primární zdroj zkázy. Stejně tak u Laciny nikdo neřešil spouštěč agrese, jakkoli je nepřijatelná.
  13. bojler

    Možnosti kódování u OIII

    rolbař
  14. bojler

    Bouračky

    Vždycky člověk musí předvídat. Házet všechno na toho magora je nesmysl, i kdyby si na té dálnici zastavil na kafe, tak je odpovědností těch za ním sledovat provoz před sebou a tomu přizpůsobit rychlost. Pokud navíc vidím, že přede mnou jede takovýto psychopat, zařadím se za kamion, volám policii a nezůstanu mu nalepený na zadku.
  15. bojler

    Změna alu - nejsou v TP

    Mne se to nelibi ani trochu.
×