Jump to content

bojler

Uživatel
  • Content Count

    7,794
  • Joined

  • Days Won

    37

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

bojler last won the day on July 29

bojler had the most liked content!

Community Reputation

1,228 Excellent

1 Follower

About bojler

  • Rank
    Mistr Fóra

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

5,233 profile views
  1. bojler

    Škoda KAROQ

    Je nejak ticho o Osnabrücku. Pořád tam jede montáž?
  2. Zajimave, vyhrivany volant, digitalni budiky.
  3. Vím o jednom z dealerů, kteří vedle klasické nabídky aut od ŠA/ŠkoFINu berou i auta z klasických operativních leasingů nebo i ze zahraničí..
  4. Podle mě to nemůže dávat ekonomicky žádný smysl. To už je přece jednodušší koupit nové auto.
  5. A dokonce je rozdil i mezi jednotlivymi kusy aut, na to jsem hledel jako opareny uz u dvojkoveho Superbu a vsimam si toho i u aktualnich firemnich aut.
  6. Ano, náběh byl později, chvilku po uvedení ani nebyla 110kW motorizace kvůli tomu v ceníku.
  7. Zrovna motor je velkým překvapením. Oproti stejné kubatuře v Octavii jede velmi podobně a v Itálii do hor překvapivě šplhal jak kamzík. Superb má sice navíc už jenom 3kW, ale jsou tam a má i šestku. Rozdíl v hmotnosti mám zvážen na zhruba 180 kg. Rozdíl v dynamice je cítit reálně až ve vyšších rychlostech např. pokud na dálnici někdo zbrzdí provoz a následně se má auto vrátit k původní rychlosti . Motor má i "svou hlavu" - není to za normálních okolností udušené, ale zbrkle cihla na podlahu nic neřeší. Prostě má své využitelné otáčky a hotovo. Suma sumárum v Octavii se tomu motoru nikdo nediví, v Superbu je to pro normálního řidiče bezproblémový motor. Jan R. - ano, jsou to taxikářská auta a bylo jich snad okolo deseti.
  8. Musíš si to vyzkoušet nejlíp na nějaké předváděcí jízdě. Já jsem v Octavii přešel z benzinu/CNG na diesel a první kontakt byl celkem šok. Časem si ale člověk zvykne.
  9. Natáhne to ze spoda špínu, resp. má se v tom motoru kde dole usadit?
  10. Není to sice klasická akční nabídka, ale Superb Ambition 1.6TDI/88kW se 135km se dá pořídit za 559 900Kč, tzn. za cenu Octavie Style. Je vcelku zajímavé, že se v tomto případě i v řadě dalších případů nedá do auta buď paket Plus nebo alespoň v něm přítomná vyhřívaná přední sedadla. Dovolím si tvrdit, že takové auto ztratí mnohem víc na zbytečně nízké prodejní ceně. https://www.skodaplus.cz/Car/1545713/skoda-superb-tdi-1-6-tdi-88-kw-ambition
  11. bojler

    Škoda Octavia IV

    Manualni klimatizace je natolik hruzna sama o sobe, ze uz to horsi byt ani nemuze. Je to jako vybirat si mezi smrti udusenim nebo utopenim. Spis me udivuje, ze se jim stale vyplaci vyrabet manual, ktery ma z technickeho hlediska minimum rozdilu a rozdil je snad jenom v absenci senzoru teplot a par dalsich drobnosti.
  12. bojler

    CITIGOe iV

    Takový šikovný svazák, mluvčí rodiny... jen kromě nekritické adorace a dalšího např. neví, kdy bylo Citigo uvedené na trh.
  13. Nikdo si nevsiml toho, co je pod plachtou? https://www.auto.cz/skoda-nechava-nahlednout-do-zakulisi-vyvojoveho-oddeleni-podivejte-se-jak-vznikaji-jeji-prototypy-132304
  14. V Etce mne to dil koncovkou 207 neukazalo. Je mozne, ze se jedna o kompletni dil, ten 711 je podle vseho jen "krabice svetla" a 207 je asi komplet i s nosicem zarovek a prislusenstvim.
  15. Toho natazeni pneu na disk jsem si taky vsiml. Trochu to vypada, jako na autech tuzeru, kteri koupi velke disky, ale na pneu uz nezbyde.
×
×
  • Create New...