Jump to content

bojler

Uživatel
  • Content Count

    7,452
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

bojler last won the day on July 29

bojler had the most liked content!

Community Reputation

1,117 Excellent

1 Follower

About bojler

  • Rank
    Mistr Fóra

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

4,725 profile views
  1. 1. vypni si ten hloupý podpis 2. netipuj a nespekuluj U oleje je rozhodující VW norma, viskozita není zárukou úspěchu. V návodu je uvedeno pouze nouzové doplnění 0,5 litru. Benziny EA211 mají možnost plnění normami 504 00 SAE 5W-30 nebo 508 00 SAE 0W-20 (prvonáplň). Je tady řada témat, kde se problematice oleje probralo všechno možné. Chladicí kapalina prochází neustále revizemi, takže aktuální originál je jasná volba. A mimochodem u aktuálních dieselů a benzinů je doporučení rozdílné (viz EA288 usazeniny).
  2. Při uvedení zaznělo, že verzi Active kupovalo celkově jen asi 5% zákazníků a že proto nebude nabízena. U nás ne, jinde ano. S faceliftem mimojiné nebyla stažena z nabídky např. mechanická klimatizace a na některých ("vyspělých") trzích nejsou v základu ani zadní parkovací senzory. "Redukce komplexity" nedošla tak daleko, aby byla sedadla tvarově shodná pro všechny výbavové stupně - Active dostalo novou verzi čalounění. Plyne z toho ještě jedna věc - komu se nelíbí přemíra chromu kolem mlhovek, je k dispozici díl bez této linky. Na fotce vidíte speciální edici pro hudebníky. Pod platem v kufru je přihrádka na noty.
  3. bojler

    Scala a konkurence

    Když už, tak kroupách. Nespekuluj, je to zcela nové a bez poškození.
  4. bojler

    Scala a konkurence

    Tady jedno dráždidlo pro ty, co tvrdí, že Scala dražší než XY je naprostý nesmysl - https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-cz/260-27316/?vin=TMBEG6NW6L3010696 Na atlasu hub mají i pár fotek, ale není tam vidět nic převratného kromě "koženého" čalounění a el. ovládané sedadla řidiče.
  5. bojler

    Škoda KAMIQ

    Metaliza je jen bila Moon.
  6. bojler

    Škoda SCALA

    A pri vyssim tempu na dalnici, cca 160km/h?
  7. Prosim jak to mate se spotrebou v pripade mixu dalnicni jizdy 160km/h a I. tridy 120km/h? Patrik psal o sviznem tempu, ale to ma kazdy trochu nekde jinde. Jde mne o to, jaky vykyv zpusobi zvyseni rychlosti a zatez.
  8. Mechanici jsou nejchytřejší lidé na světě. To si tak nemůžeš brát.
  9. bojler

    Škoda KAMIQ

    Su hodne zvedavy na pomer prodeju Scala vs. Kamik.
  10. Progresivni rizeni ma sice promenlivy prevod, ale je stale zalozeny na mechanicke vazbe. Podle polohy volantu se strmost rizeni meni tak, aby ridic nemusel pri vetsim zataceni tolik kroutit volantem. Prepnuti modu nema na prevodovy pomer vliv. Muze ale mit vliv na tuhost rizeni.
  11. Osobně bych šedou Titan nebral, současná Quartz je podle mě mnohem hezčí a pokud už bych bral relativně světle šedou z palety zvláštního lakování, zaměřil bych se třeba na šedou Platin. Šedá Quiksilver je pak něco mezi Cappuccinem a Platin. Pokud už zvláštní lakování, tak by mělo trochu vyniknout, ne? Platin A ještě pro inspiraci Patina Titan Tyto dva obrázky jsou z dávného testu na auto.cz
  12. Trochu jsem pohledal a tady je ještě jedna Admiral na OIIFL: No a tady je Sahara se vcelku trefným (a místy vysoce atraktivním) okolím. Mám pocit, že je to snad (resp. možná že už jen byla) žena někoho z tohoto fora nebo z garáže). Tady pak pro formu ještě na OIII
  13. bojler

    Bi xenony

    Petrkiller: ano, stacila vymena. vybojka pri tom nezhasla uplne, jenom na cca 2s pohasinala
  14. bojler

    Bi xenony

    Levou jsem menil po 65 tis. km, kdy zacala problikavat. Auto ale jezdilo jako taxik, takze zrejme vybojka v ramci coming home/leaving home dost casto startovala. Nova sviti vic nez stara prava.
  15. Předpokládám, že oboje proběhlo za jinak stejných okolností a vzápětí po sobě. Například po HW stránce je jedinou změnou od začátku produkce u DCC podvozku změna předního tlumiče pro okruh pérování G04. Jinak jsou dle ETKY totožné tlumiče i pružiny, stabilizátory. Spodni zadni rameno se menilo sice s MR2020, ovsem to byla letos uz druha zmena. Dalsi zmeny probehly nezavisle na MR. Po elektricke strance se zmenila hned nekolikrat ridici jednotka DCC. Ovšem ne s FL, ale v letech 2015 a 2016. Co se mohlo změnit (a laik nemá šanci odhalit) je buď přiřazení váhových tříd nebo SW úpravy ŘJ u DCC. A právě ty SW úpravy by mohly být docela zajímavým bodem. Zatím jsem slyšel jen o rozšíření počtu režimů. Aktualizaci parametrů ŘJ pro jednotlivé režimy jsem nezachytil, prosím o případné nasměrování. Dokud tedy někdo nedá jasnou a konkrétní odpověď na případnou aktualizaci SW s MR2020, já osobně se dívám na rozdíly se značným podezřením. U mě například velký rozdíl v chování podvozku dělá tlak v pneu..
×
×
  • Create New...