Jump to content

bojler

Uživatel
  • Posts

    9,082
  • Joined

  • Days Won

    39

bojler last won the day on January 5 2021

bojler had the most liked content!

1 Follower

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

10,301 profile views

bojler's Achievements

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1.7k

Reputation

  1. No, já jsem třeba drncání řešil několik let a vyřešilo to přemístění trojúhelníku od rezervy tak, aby neklepal do karoserie. U mě to byl zvukový projev, který jsem považoval za nekomfort podvozku. Jestli je to u tebe jen u řidiče a ne u spolujezdců (ať vpředu nebo vzadu), tak je potřeba si vyjasnit, co je vlastně myšleno drncáním. Jestli tě to natřásá v sedadle a nebo jestli slyšíš hluk. Cca první rok výroby (já mám MR2017, výroba červenec 2016) byly vadné rámy sedadel a vyměňovaly se na záruku - sice trochu, ale sedadlo se kolíbalo v zatáčkách s drobným cvaknutím. Další co by mě napadalo může být tlumič. To, že není vyteklý, to bohužel nic neznamená. Neměl jsem je vyteklé a byly zničené.
  2. Jiná značka, jiný model, jiný hw.
  3. No prvni vec je, ze tady se resi baterky pro treti generaci, ktera ma jinou elektriku nez predchozi. Uz si to nepamatuju, ale pohledal bych primarne ve vedlejsi sekci SII.
  4. Mne se to takhle jednou stalo pri nedotazenem kole. Dokud kolo jelo bez brzdeni, tak ok. Zacalo hucet pri brzdeni. Ale kdyz probehla vymena zadnich brzd, tak by se na to zrejme prislo.
  5. Jen pozor, firemní zákazník je v tom i živnostník s IČ. Takže spousta lidí z IT, lékařů atd. Je to tím hodně zkresleno.
  6. Budou rozlisovat. Pokud nedojde k vypadku á la "nemáme díl, tak jsme vám to tam nedali a milostivě vám za to zlevníme korunu padesát".
  7. No, nemusi, protoze navod ukazuje plny rozsah vybavy. A do zakladu prislo DAB tusim az s MR 2021.
  8. Teď se na to dívám a měla to už je od cca poloviny roku 2020. Už to nemám všechno v hlavě. Musím říct, že namátkově kontrolou jsem došel k tomu, že poslední zdražení na Octavii Style 1.5TSI/110kW bylo v listopadu 2021 o 25 tis. Kč a předtím v červenci téhož roku o 17 tis. Kč. Jinak zdražení od uvedení nové generace nebylo a krom změny výbav (odstranění původně v základu Columba apod.) prakticky žádné změny. Žil jsem ve zdražování a u Octavie to zpětným pohledem nic až tak hrozného nebylo.
  9. Pokud ceník nekecá, tak: - zdražení verze Style je 60 tis. a za to přibývá vyhřívání volantu bezdrátové nabíjení telefonu a propojení s vnější anténou SunSet Alarm ACC zadní parkovací kamera přední parkovací senzory el. ovládané víko s virtuálním pedálem potah kombinace látka/kůže paket simply clever (oboustranný koberec, 3. klíček, držák tabletu, popelnice ve dveřích, držák telefonu) naopak odpadá síťový program a volba jízdního režimu Při využití dřívějšího paketu Plus, Klima paketu a Funkčního paketu Premium (nyní pak paketu Matrix plus) je dle nového ceníku auto levnější o 700 Kč a chybí mu akustická skla a 230V zásuvka vzadu. Když si vezmu, za co bych si připlatil a za co ne, jde pro mě o zdražení o 55 100 Kč (bral bych paket Plus a SunSet), za které navíc dostanu: vyhřívání volantu (ok) alarm el. ovládané víko s virtuálním pedálem (ok) potah kombinace látka/kůže (ok) bezdrátové nabíjení telefonu a propojení s vnější anténou (ok) paket simply clever (ok) odpadá síťový program (neok) Tolik asi zamyšlení, jestli je dobré mít příplatky a nebo bohatší standardní výbavu.
  10. Díky, zrovna jsem se na tu OIV díval a nevěřil vlastním očím. Octavia (a konkrétně zrovna hlavně Style) totiž dostala většinu věcí, co bych stejně přihazoval a v reálu tím pádem skoro nezdražila. Jen bohužel to není tak optimistické při započtení paketu Plus, který stál dřív 25 tis., byly v něm kromě dalšího matrix světla. A ty jsou teď taky za těch 25 tis. Dívám se do listopadového ceníku a podle něho měla Style zadní USB, volbu jízdního režimu a síťový program už tehdy. Navíc tam ale nemá Jan R. uvedeno vyhřívání čelního skla. Takže při uvažování paketu Plus/Matrix světel je výsledná finanční bilance: Docel dost položek mimořádné výbavy ale úplně vypadlo a není uvedeno v ceníku - akustická skla, 230V zásuvka, ...
  11. Po nějaké době to není jen fádní zdražení o desítky tisíc, ale u většiny modelů taky nějaká ta úprava výbav. Takže se hezky posaďte a můžete počítat, co si nekoupíte. Musím vás ovšem poprosit o vlastní aktivitu. Stárnu a bez prodejního programu (pokud někdo má a pošle, děkuji) už se mně to luštit nechce.
  12. Tomu se říká "udržitelnost". V interiéru se objevují veganská sedadla, protože využít kůži na potah je fuj. Ale tlumiče a akumulátory se mění po pár letech. Já bych do repasu nešel a pokud je potřeba ušetřit, zkusil bych nějaké cesty (legální), jak se dostat k levnějšímu dílu.
  13. To vůbec není vytržené. V okamžiku, kdy má jeden výrobce zpravidla celou řadu výrobních závodů v různých lokalitách, tak dost často závisí třeba i jen na původu dílu. Krásným příkladem byly třeba Bridgestone ze Španělska a tuším Turecka. Značka neznamená prakticky nic, protože i dobrá značka udělá aušus. Jak je to konkrétně teď s brzdama nevím, mění se to. Na OIII byly minimálně první roky trvanlivé extrémně, úplně s klidem názezd i kolem 120-160 tis. Na aktuální jsem měnil po 60 tisících komplet kotouče i destičky. Jak to vypadá na Superbu i před koncem výroby vidíme všichni... Když budeš počítat s internetovými cenami oproti standardnímu servisu (a třeba na CC do toho ještě akčními), klidně se dostaneš se stejnou kvalitou na půlku. Ale záleží jak kde, jak kdy a u jakých dílů.
  14. No, to ještě nic neznamená. Tak jako u reznictvi i tady umi delat ruzne sarze a co daji do prvovyroby se nemusi rovnat aftermarketu.
  15. Berte to tak, že podle aktuální doktríny je SIV posledním autem dané koncepce. Dojedou MQB a pokud se někomu nerozsvítí, bude pak už jenom elektro. Stejně jako už nic podstatného (a hlavně dobrého) nepřinesla OIV, podle mě nepřijde nic zajímavého ani u Superbu. Snad se zlepší materiály interieru, asi bude upravená aerodynamika kvůli spotřebě, zúží se nabídka pohonů, ale koncepčně to bude pořád obdoba SIII.
×
×
  • Create New...