bojler

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5 872
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    27

bojler naposledy zvítězil 21. Března

bojler nejvíce like obsah!

Popularita

558 Výborná

1 Sledující

O uživateli bojler

  • Hodnost
    Senior

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 961 zobrazení profilu
  1. Tangerine na fotce super, ale v reálu jsou pak docela nevýrazné.
  2. Větší SUV Seatu nebude vycházet z Kokodáka, ale z Tiguanu XL.
  3. Na další auto je to u mě hlavní kandidát. Do Itálie ideální barva :-) Konfigurace je hodně zajímavá, to ano.
  4. Modrá Italy (Polizia Statale). Sice na Rapidu, ale přesto. K dispozici u Loudy.
  5. Ano, trend vnucování automatu k prakticky všem silným motorizacím mně velmi vadí. A je to čím dál horší, u Karoka dotažené nejdál. Začal s tím okrajově druhý Superb, k 147/162kW benzinu napříč spekterem koncernu jen DSG. U OIII vystrčili drápky u některých motorizací 4x4. No a poslední dvě novinky jedou bez skrupulí natvrdo. Až se divim, že je manual u řady motorizací SIII povolen a nehraje se na "limuzínu" a "kdo jednou zkusí..." Paralela je pak zadní jednoduchá náprava bez 4x4. Su zvědav, jaký tam bude rozdíl.
  6. Vcelku zajímavé je, že se dostává do Atecy 2.0TSI ve verzi 140kW. Neví někdo, jestli je to stejná nebo odlišná jednotka od nového 2.0TSI z Kokodáku? Ceny vzrostly podle stupně výbavy o 13/4/8 tisíc a aktuálně je start na 481 900Kč. P.S. Zatímco do Karoka se nevyplatí dávat 1.5TSI s manuálem a 4x4 (protože všichni zákazníci přece chtějí jenom automat), u Atecy se to s 1.4TSI asi ještě vyplatí.
  7. U Fabii asi ne, ale u Rapidu mne prijde, ze silnejsi benzin je snad nejprodavanejsi motorizace. To hlavni, tedy realne statistiky prodeju, bohuzel nezname. Jsou zase zeme, kde benziny prakticky nejsou nabizene a nebo jsou motorizace silne vazane na vybavy.
  8. Stejná situace je teď u Rapidu. Ceny automatu po faceliftu klesly, ale 1.4TSI se k 1.2 nepřiblížila. Prostě není zájem ten motor prodávat. Tak jako nebyl zájem do faceliftu prodávat vybavená provedení Rapidu. Občas důvody nejsou vidět na první pohled, ale jsou. Nevěřím ale, že by se rozumně naceněný 1.5TSI neprodával.
  9. Pozor na to, že je třeba se včas ozvat.
  10. Přechodné období bude zajímavé (Fabia, Rapid). Ten neustálý růst aut do šířky mně není moc sympatický.
  11. Moc hezké - 2.0TSI/147kW, 1.5TSI/110kW. Litr má spodní variantu s výkonem 48kW. Su zvědav, jestli se projeví i u Fabie. Naopak diesly slabší, sice 1.6TDI místo 1.4, ale 59 a 70kW.
  12. No tak jestli tady je další vlna "odvážných" designů a takto vypadá VW, tak se děsím dalšího vývoje. Zatím to podle fotek vypadá, že interiér bude vypadat sice lacině, ale bude in.
  13. Za květen registrováno cca 7500 Kokodáků, z toho cca třetina v Číně. Su zvědav, jak vyřeší avizované navýšení kapacity na Kokodák. Yeti II a Ateca byly sloučené kvůli synergii, tak jestli půjde někdo z kola a nebo zavedou osmý pracovní den...
  14. Tzn. Scout až od jara 2018?
  15. To jo, dovolit si prodávat za ceníkovou cenu, to je vrchol. Všichni kupující v práci žadoní o nižší mzdy, pokud už rovnou nedělají zadarmo. A oni to salonem pokažené auto nedávají za půlku. Andrej s nima zatočí!