Jump to content

bojler

Uživatel
  • Content Count

    7,258
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

bojler last won the day on January 20

bojler had the most liked content!

Community Reputation

1,011 Excellent

1 Follower

About bojler

  • Rank
    Mistr Fóra

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

4,467 profile views
  1. bojler

    Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3

    Jen tak mimochodem, zadní dorazy se s nima nedávají vůbec, kupují se samostatně, nechávají se původní a nebo tam jenom dva nejdou vidět?
  2. bojler

    Koupě ojetého SIII

    Bohužel jsem zjistil, že je to u některých bazarů běžná praxe. Relativně zajímavá auta nechávají v nabídce, aby nalákali lidi. Ten první kus bude klasické firemní auto. Takže klasicky řádný předepsaný servis, ale žádné extra leštění. Záleží kus od kusu.
  3. bojler

    Superb Combi s DCC R19 alebo R20?

    Ja bych to nechtel snizovat moc, stacilo by bohate 20 mm. Na te fotce mne to uz prijde, ze lezi na brichu.
  4. bojler

    Nové modely Škoda

    Lubos Vlcek pro Rude Pravo: připravujeme CNG na příští rok také pro model Fabia Takze za rok na podzim ctvrta generace. Zaroven oznameno na stejnou dobu elektroauto.
  5. bojler

    Superb Combi s DCC R19 alebo R20?

    Jestli jsem dobře hledal (hledám už docela dlouho), tak Eibach i H&R jdou o cca 30-40 mm dolů oproti standardnímu podvozku. Nemají žádný kompromis např. -20 mm. S DCC to máš oproti standardu níž o 10 mm, takže s těmi pružinami ještě o dalších 2-3 cm dolů. DCC nemám, přitvrdit bych auto chtěl taky. Odrazují mě ale některé fotky, které se ke mně dostaly, např. toto: Jiné jsou ale zase ok, tak už fakt nevim. Borsehung a Lesjofors dělají náhrady, ale jen standardního podvozku. Je otázka, jestli jeden z nich není dodavatel do prvovýroby. U originálního "sportovního" (-15 mm) mám zase obavy o to, aby byl vůbec poznat rozdíl. Navíc cena je cca 2,5-3 tis. za kus. Alternativu ke sportovní škodovácké pružině umí Lesjofors (shodná s OIII RS), ale nemají náhradu zadku (ani pro SIII, natož pro Passat).
  6. bojler

    Koupě ojetého SIII

    V Brně dělá "rádce" michal2009, zkus se mu ozvat. Takhle podle fotek nic nepoznáš. Pořádně se v tom projeď - dálnice, kostky, různé situace. Nechcu to omílat pořád dokola, ale já jsem takhle pořídil auto, které na nerovnostech mlátí jako ďas a na předváděcí jízdě nebylo poznat nic.
  7. bojler

    Vrzání a pazvuky v interiéru

    Sedim tak v aute pri aktualizaci map a zkousim hledat pazvuky. Mam to takhle jako jediny? Resil uz nekdo? Cetl jsem o tom u Kokodaka. 20190613_222203.mp4
  8. Je to opravdu jednoduche, uplne stejny princip. Jenom by mel clovek davat pozor, aby ten svincik nenapadal dovnitr.
  9. bojler

    Škoda SCALA

    Je skoda, ze Scala narozdil od Kamyku nedostala kolenni airbag a zadni airbagy v zakladu. Nebo se snad neco chysta?
  10. bojler

    Autorizovaný servis naboural auto

    To uz by me dozralo.
  11. Tak opravdu - kolenni airbag, zadni airbagy a crew protect assist v zakladni vybave. Pritom priplatek jen 10 000Kč. Pro Ambition dva pakety, u jednoho fakticky kombinace paketu Interier + Exterier a jeste varianta doplnena o paket Connectivity. Pro Style narozdil od Scaly v zakladu udajne i KESSY. Style ma vetsinu paketu poskladanych jinak.
  12. A kdy ty ostatní? Zas se čeká na přetestování?
  13. bojler

    KRONIKA ŠKODA AUTO

    Na začátku byl litr jako jeden z motorů hned ohlášený, takže to někdo zřejmě otrocky opsal.
  14. No je tam zajímavá informace o 9 ks airbagu a crew protect assistu v základní výbavě. To je docela zvláštní, nebo snad budou potřebovat splnit něco do NCAP?
  15. bojler

    Výběr O3

    Šel bych do Superbu, byť jsem velmi negativně ovlivněn nekomfortem podovzku na tom mém a podobou faceliftu (jak skladbou výbavy, tak vzhledem).
×