xstastnyr
Uživatel-
Počet příspěvků
98 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
1
xstastnyr naposledy zvítězil 28. Listopad 2023
xstastnyr nejvíce like obsah!
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení xstastnyr
-
Měla by tam být podmínka u SFD generace 2, že je to chráněno v Gateway. Nejdřív Gateway odblokovat SFD ochranu diagnostiky a pak vás to pustí do dalších jednotek. Tak to měla i Octavia 4. Možná vaše diagnostika nezná tu Gateway, protože je úplně nová, a tím pádem nemuzete tuto základní ochranu diagnostiky deaktivovat. Zkusil bych to načíst jako Octavia 4, pokud vám to nějak půjde.
-
Musíš otevřít kapotu. Je to ochrana diagnostiky, která se kapotou deaktivuje. 😁
-
Konektor byl stejný
-
Souhlasím....jsou to světla High, bohužel chybí Čip na dynamické blinkry. Aktivovat to můžeš, ale fungovat to bohužel nikdy nebude. Zjišťoval jsem to u našeho auta, kdy nám to zrovna přestali vyrábět s dynamickými blinkry. Jediné vyměnit komplet světla z vrakoviště.
-
xstastnyr začal sledovat Kódování Kamiq
-
Poradí mi prosím někdo, jaké hodnoty zapsat do zadní kamery v rámci kalibračního procesu? Jedná se o kameru na CAN Bus. Kamiq 2023. Nedaří se mi ji nakalibrovat. Stačilo by mi to jen vyčíst z kamery od někoho, co má Kamiqa s kamerou...měřené hodnoty - Camera Calibration Parameters. Děkuji
-
Když kodujete, tak musíte mít otevřenou přední kapotu...jinak nic nenakodujete...jedná se o ochranu. Máte někdo prosím k vytištění na tiskárně kalibrační desku (kalibrace kamery)? Jiank Vám zde ještě chybí aktivace - Adaptation Car_Funktion_List_BAP_Gen2_VPS_0x0B Switch to activated Car_Funktion_List_BAP_Gen2_VPS_0x0B_msg_bus dial terminal 15
-
Pro info...kdo by nesehnal nárazník s držáky sensorů, tak zde jsou čísla dílů - vlevo přední uvnitř- 5E3 919 485 - 240Kč vpravo přední uvnitř - 5E3 919 486 - 240Kč vlevo vně - 5E3 919 491 D vpravo vně - 5E3 919 492 D levá - 5E3 919 478 A (krajní, stranový u blatníku) pravá - 5E3 919 488 A (krajní, stranový u blatníku)
-
Měl jsem O2 s RS nárazníkem...a měl jsem jej poškozen. Najeli do mě s tažným...přední nárazník KO. Výměna za to, co tam bylo. Jedná se o originální díl, který byl poškozen. Má vlastní číslo dílu a dle tohoto dílu to taky vymění. To jen zkušenost. Pojišťovák asi řekne více.
-
A pokud by někoho zajímalo, kolik ta přestavba stála, tak to bylo 20 za přední a 20 za zadní. Cože je 40t.Kc Minus prodej normal nárazníků 15t.Kč. vyšlo to teda na 25t.Kč. 🙂
-
Ano, je toho trošku více. Prostě RS výfuk je jiný. Je rovný a míří přímo do koncovky. Bohužel, neRS výfuky jsou odlišné. Jdou z boku, neboli jdou směrem ke koncovce RS z boční strany. Dále ohyb výfuku začíná dříve než koncovka. Pokud bych provedl řez výfuku, tak by se neRS výfuk dotýkal kovové koncovky a mohlo by dojít ke zničení plastových dílů na zadním nárazníku. Nemluvě o vibracích za jízdy výfuku vůči koncovce v nárazníku. Dále, pokud bych neRS výfuk zaříznul dále od koncovky, tak by zase mezi neRS výfukem a koncovkou vznikla mezera, což je opětovně riziko par z výfuku a mohl by dojít k poškození zadní části vozidla. Takže z logiky věci, kvůli bezpečnosti a záruce na vozidlo, byl proveden tento úkon, aby nedošlo ke zničení majetku a přinejhorším i životů. Určitě má Škoda-Auto důvod, proč je koncovka namířena dolů namísto do nárazníku. Pokud bych chtěl mít vizuálně stejný výfuk, tak jedině koupit nový výfuk z RS, ale to je logicky ekonomický nesmysl. Na druhou stranu, pravá koncovka je zaslepená, což má i originál O4 RS 1,4TSi. Pokud jde o dým z výfuku, tak v zadní části je trochu kouře v zimním období, ale nejde poznat odkud to jde. Stejně se autem jezdí a nestojí se. Pak ti zafunguje přeci Start-Stop 🙂 Pokud by někdo chtěl, tak stejně pozná, že to není RS. Tahle úprava neměla za cíl, aby to vypadalo jako RS varianta. Těm znakům RS jsem se vyhnul. Šlo jen o design, který je líbivější a dravější. Ale, jako vždy, což je klasika, se může objevit hnidopich, který má RS a štve ho to, čekal jsem to a čekám to 🙂 a neřeším. Chtěl jsem tímto článkem jen pomoci členům fóra, k tomu, kdyby chtěli provést stejný upgrade jako já. Na druhou stranu, když se zamyslíte, tak jaké značky dávají ještě výfuk do koncovky? 🙂https://www.topspeed.sk/novinky/falosne-vyfuky-neobisli-ani-autosalon-v-parizi/15152
-
Sehnal jsem komplet přední nárazník...vše pasovalo. Bylo jen potřeba vyměnit i podběhy předního kol. Kabeláž pro sensory parkování taky pasovali, jen se museli ty držáky na kabelu posunout a zacvaknout na jiná místa v plastu na novém nárazníku. Nic, s čím by si člověk neporadil.
-
Za mě spokojenost 🙂
-
Zdravím pánové, tak mám hotovo. Zadní nárazník vyměněn. Cena byla přibližně 21.000,- Kč. Montáž jsem prováděl sám. Byl zde problém s výfukem, který je u NeRS verze (mám 1,5TSi) zahnut dolů a jsou 2. Byla možnost, že uříznu výfuk a zastrčím jej do koncovky, ale dle mého měření, by to nebylo ideální a nechtěl jsem řezat výfuk, i kvůli záruce na výfukové potrubí. Raději jsem sříznul koncovku a vypadá to v pohodě. Zde soupis cen - Nárazník z vrakoviště - nenalakovaný - 3000,- (byl lehce poškrábaný, takže se použilo více plniče, prý, kdybych přivezl už nalakovaný, tak prý udělám lépe) Lakování nárazníku a 2x držáku na sensor (krajní) - 5500,- 5E7 807 231 F9R - vkládací díl levý - 476,- (černá lišta na straně nárazníku) 5E7 807 232 F9R - vkládací díl pravý - 476,-(černá lišta na straně nárazníku) WHT 003 737 - matice rozpínací - 3,- = 4x = 12,- N 909 747 01 - šroub - 20,- = 4x = 80,- 5E6 945 105 - odrazka levá - 510,- 5E6 945 104 B - odrazka uprostřed - 507,- 5E6 945 106 - odrazka pravá - 510,- 5E7 807 363 - Držák levá - 628,- (držák koncovky výfuku) 5E7 807 364 - Držák pravá - 628,- (držák koncovky výfuku) 4K0 807 180 - Svorka - 17,- = 4x = 68,- (nevím, k čemu to bylo, ale podle ETKY to tam má někam jít, ale nenašel jsem, kde a nikde to nechybí) 5E3 825 506 A - Výplň podlahy - 320,- ( musí se vyměnit za původní, jedná se o plast ve spod na pravé straně ze spodu) - COMBI 5E3 825 521 A - Výplň podlahy - 320,- ( musí se vyměnit za původní, jedná se o plast ve spod na pravé straně ze spodu) - LIFTBACK 5E3 233 681 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,- ( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E3 253 682 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,-( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E7 807 521 F F9R - Spojler - pro tažné (ne VIP) - 3942,- 10x – N 909 747 01 – šroub do plechu s vnitř.sestrih – 20Kč x 15 = 300Kč 10x – N 909 591 01 – matice plechová 20Kč x 15 = 300Kč 5E7 919 487 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 488 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 A - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 A - Držák sensorů - 210,-
-
Benzin 2.0 - 2x úzké výfuky na každé straně jeden....a pak Benzin 1,4TSi - dvojitý na jedné straně a druhá strana zaslepená