Přejít na obsah

pavel.lib

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pavel.lib

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. To jsem potřeboval slyšet , díky!
  2. Trochu mě straší, že v těch místech je z vrchu kryt rozvodů ale nevím jak to vypadá dole (zda jsou rozvody zakrytované i dole). Pánové můžu Vás poprosit o komentář, kdo víte jak to v těch místech vypadá. S autem musím jezdit, ale mám trochu strach aby ta spona, pokud je někde zaseknutá, neskočila při jízdě někam kam nemá.. díky.
  3. Přesně byl to okamžik cinklo to a už jsem si nadával.. spadlo to někam v úrovni přední nápravy. Novou koupím, jde mi jen o to zda v těch místech je něco pohybujícího se, co by ta spona mohla při jízdě poškodit.
  4. Kryt motoru je více vpředu, takže tam nebude
  5. Ahoj, podařilo se mi dnes upustit ocelovou zajišťovací sponu do prostoru motoru (1.4 TSI) v jeho zadní části na straně spolujezdce (viz. šipka na obrázku). Sponu se mi z vrchu nepodařilo nikde nalézt, pod auto na zem nepropadla. Jako laik nejsem schopen posoudit, zda to v těchto místech za jízdy nemůže způsobit nějaký problém (třeba proříznutí něčeho, kolizi s něčím). Můj dotaz zní zda hrozí nějaké poničení ? Je potřeba návštěvy servisu ? Díky...
  6. Pánové, moc děkuji za nasměrování. Našel jsem vše potřebné a omlouvám se za zbytečné téma.
  7. Ahoj, mohl bych někoho poprosit o návod jak demontovat kabinový ventilátor (ten za pylovým filtrem). Kdyby byl někdo tak hodný a dal mi sem nějaký obrázky z dílenské příručky, bylo by to super. Moc děkuji.
  8. Ahoj, chtěl bych se poradit zda při ručním mytí auta wapkou je reálné riziko, že by se tlaková voda při mytí kol, podběhů dokázala dostat až do ložisek kol ? Jsou na autě místa, kam wapkou při mytí auta raději nemířit ?
  9. Děkuji Vám oběma za odpověď. Aleš_BX: kdysi jsem podobnou otázku řešil u OI a zde na fóru jsem nalezl odpověď s obrázkem, kde se píše že "ramena dílenského zvedáku smí být nasazena pouze pod podélné nosníky nikoliv pod prahy..."
  10. Ahoj, snažil jsem se najít odpověď ale vyhledávač nabízí odpovědi/obrázky pouze k OI a OII. Chtěl bych tedy požádat o informaci, v jakých místech OIII zvednout dílenským zvedákem ? Díky..
  11. Děkuji za tip, upravil jsem ty dva dorazy a je po problému..
  12. Ano jedná se o FL a je to Combi. Pokud se to časem nezlepší, určitě to budu řešit se servisem. Chtěl jsem jen vědět, zda se takový problém řeší pouze prostřednictvím pantů, či se dá něco nastavit na straně zámku. Díky.
  13. Ahoj, u nového auta Octavia Combi III mám problém se zavíráním pátých dveří. Dveře se zavřou pouze při použití větší síly, jinak se kufr nedovře. Musím často dovírat opakovaně. Zkoušel jsem i s otevřenými ostatními dveřmi, kuli vzduchu, ale chová se to podobně. Pokud je kufr zavřený, tak mi přijde že dveře lícují s karosérii v pohodě. Mám pocit, že by pomohlo ty dvě části zámku (na karosérii a ve dveřích) přiblížit k sobě. A taky při otevírání kufru je cítit silnější uvolnění z jakéhosi přepětí. Dnes jsem zkoušel otevírat kufr na jiném autě na prodejně a ten rozdíl je znát. Nedá se provést nějaké seřízení v místě zámku ? Nebo se vše seřizuje pouze skrze panty ? Díky..
  14. Ahoj, díky za odpověď. Jsem v tomto neznalý věci, nevěděl jsem že se to týkalo především O II.
×
×
  • Vytvořit nový...