Jump to content

162 topics in this forum

  1. Tažné zařízení 1 2 3 4

    • 77 replies
    • 32,451 views
    • 4 replies
    • 207 views
    • 2 replies
    • 416 views
    • 12 replies
    • 809 views
    • 33 replies
    • 10,699 views
    • 262 replies
    • 38,638 views
    • 6 replies
    • 923 views
    • 17 replies
    • 1,739 views
    • 31 replies
    • 14,673 views
    • 799 replies
    • 96,729 views
    • 20 replies
    • 3,796 views
    • 4 replies
    • 665 views
  2. Znak VRS

    • 14 replies
    • 3,394 views
    • 3 replies
    • 847 views
    • 13 replies
    • 1,332 views
    • 67 replies
    • 16,345 views
    • 59 replies
    • 15,882 views
    • 87 replies
    • 29,497 views
    • 46 replies
    • 18,022 views
    • 41 replies
    • 6,626 views
    • 2 replies
    • 739 views
    • 25 replies
    • 9,614 views
  3. Vzpěry kapoty 1 2 3 4 7

    • 172 replies
    • 35,596 views
    • 89 replies
    • 13,110 views
  4. Kufr hluk pri zavreni

    • 3 replies
    • 1,036 views


  • Aktuální příspěvky

    • Ještě tradiční odlehčení. Jakýsi pan Fuglevič na Autorevue píše: "Scala si ceny držela od konce listopadu loňského roku. U Kamiqu však úprava ceníku přichází dosti náhle, jelikož předchozí nabídka cen mu vydržela lehce přes měsíc, starý ceník byl vydán na konci února."   Tak a teď realita. Scala "si držela" ceny tak, že 10. října zdražila o 8 000/12 000Kč a na konci října byl uveden AM 125 let. Od té doby byl vydán nový ceník v lednu (CNG) i březnu (nic podstatného). U Kamiku přichází tak náhlá změna, že od zdražení v říjnu proběhlo doplnění CNG do ceníku (leden 2020) a jinak se od té doby nic podstatného nestalo. Ten "starý ceník z února" byl ve skutečnosti z 13.3.2020.   No a ještě jeden úplný blábol: "Zajímavostí je nakonec konec příplatkové položky Mobilita Plus za 7700 Kč, respektive 9700 Kč, která přidala záruku asistenční služby na 5 let (do 100.000 km) a prodlouženou záruku vozu na 5 let (do 150.000 km)."   Mobilita Plus se zárukou 5 let /100 000km stála 2 000Kč. Ještě, že ty "novináře" máme.  
    • Na můj vkus je Škoda už prostě předražený brand VW, kde cena neodpovídá kvalitě. Zdražením když teď hodně lidí trne, co s nima bude v létě a jestli nebudou druhotně vyhozeni po krizi, protože dost firem to nepřežije, nebo když ano, nebudou mít takové businessy, to rozhodně prodej aut zvedne...   Pro mě S3 mohl být zajímavý 4 roky zpátky, kdyby neměl takové problémy s kvalitou a ošizené zpracování. Nyní pořebuji 6 místné vozidlo, kde je mi S3 již k ničemu...
    • V tom "porovnávači" je moře chyb a nepřesností. V minulosti byl ten portál hlásnou troubou Vošického. Když se podívám na odkazované "porovnání", tak je tam strčený u Opelu atmosferický 1.2/61kW se zrychlením na stovku 14.5 sekund, bez klimatizace . Dál asi není potřeba nic dodávat.   První použitelný motor a výbava cca 375 tis. Jsem zvědav na další vývoj.
    • Když jsem měl auto v servisu, tak jsem si do nové okty zkusil sednout, volant mi nějak nesedí, ale to bych zkousnul, co nemůžu tak ten trčící tablet do prostoru a všechno na něm, ve Scale mi to připadá líp vyřešené. Uvidím za rok, až budu konfigurovat nové auto.
    • Není tomu tak, to už šlo s odřenýma ušima i s dřívějším "RS".
×
×
  • Create New...