Otáčky zvýší a sahary spusti jako ochranu(údajně, taky mi to prijde na hlavu) řídící jednotka kdyz vyhodnotí nízké napětí autobaterie. Ja osobne to na 1.9 tdi pd BXE octavce resim asi 3 roky. Na chvilku vzdy pomůže nova nebo dobita baterie. Ja uz jsem vymenil baterii(posledni je tam 2mesice EFB Exide 70ah), alternator, prolezl a vycistil vsechny kostry v motorovém prostoru(kde vsechny jsou se da najit ve schematech), některé byly za tech 18let pěkně zelené, vymenil kabel + od alternatoru k Eboxu(byl uvnitr shnily), přidal další kostru na blok motoru a myslel sem, že jsem konečně vyhrál, ale dnes rano pri poskakovani na D0 zas zvýšený otáčky a sahary. Takže se ted chystám jít po PTC článku, ten by měl mit kostru na A sloupku, pokud její vyčištění nepomůže, zkusim ho vyřadit odpojenim pojistky S5 na Eboxu. A samozřejmě dle diagnostiky i měření napětí v servisu je vše v pořádku.