Přejít na obsah

Mirin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mirin

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Souhlasím, chystám se to udělat stejně, jen nenastavovat na plnou, to se mi zdá dost nepřesné, ale vypustit nádrž a nalít tam jen rezervu (to je myslím 7L). Pak nastavit ručičku aby ukazovala právě začátek rezervy ohnutím držáku plováku na měřiči paliva. Možná není špatný nápad to udělat na ručičce palivoměru jak popisuješ.. Uvidím jestli nebude plovák nějak viditelně ohnutý a jaký bude k ručičce přístup.. Díky za nápad.
  2. Díky za rady, ale jestli to VAGem jde jen do 2000, tak mi to nepomůže, mám 2002. Pokusím se o víkendu o kontrolu akčních členů, ale nemám s tím moc zkušeností.. Hlavně u firemních aut se v tom šťourat nemůžu, takže porovnání nepřichází do úvahy a nevím co mi pak ta kontrola řekne... Asi mi nezbude než ohnout táhlo plováku do požadované hodnoty
  3. Při tankování samozřejmě netankuju naráz a počkám až to odpění pak dotankuju. Na firmeních jsem tankoval stejně a vždy plná. U té své vždy 7/8 taže tím to nebude. Mohl bys prosím poradit jak to VAGem upravit? Myslel jsem spíš ohnutý plovák, ale špatné hodnoty "někde" jsou taky možné. Nechápu jak by se to tam dostalo, ale stejně tak nechápu jak by se ohnul plovák...
  4. Zdravím, nevěděl jsem do které sekce tohle dát tak snad sem.. Myslím, že mi špatně ukazuje ukazatel paliva. Z firemních oktávek jsem byl zvyklý, že když natankuji plnou (do klapnutí pistole), ukazatel ukazuje "za roh" a musím najet aspoň 100km něž začne ukazovat. U mojí oktávky natankuji plnou a ukazatel ukazuje 7/8. A když jsem nádrž vyjel a palubák ukazoval dojez 10-20km a pak natankoval plnou, vešlo se mi do nádrže jen 44L (mám combi 1.9TDI 66kW a nádrž by, myslím, měla mít 55L). Myslím, že mám nějak ohnutý plovák a proměřuje tak o 10L. Neřešil jste někdo něco podobného, nebo nemáte nějaký předpis jak ten plovák nastavit? Napadá mě nějak odsát palivo z nádrže, nalít tam jen rezervu (myslím 7L) a pak naohýbat plovák aby ukazoval právě rezervu, ale možná máte někdo lepší nápad... Díky.
  5. Jo, to je přibližně to co jsem si myslel.. Sice neumím německy ani slovo, ale podle obrázků a tak myslím, že je potřeba sehnat druhý ovladač stahování oken, z toho druhého kuchnout ty bílé kolíky s pružinkami z předních tlačítek a namontovat je do zadních na mém ovladači, pak vyříznout gumu s vodivými ploškami z předních a opět použít na zadní, přidat pár odporů a nejspíš něco povolit VAGem. Ty odpory není problém, i ty kolíky a pružinky by asi nebyl problém nějak udělat, ale ta guma se nijak udělat nedá - bylo by potřeba sehnat náhradní tlačítka a to nebude tak jednoduché.. škoda jinak bych do toho šel...
  6. Ahoj, poslední dobou mě zlobilo stahování oken u mé O1 2002. Po přepnutí tlačítka do druhé polohy okno občas nechtělo otevřít až na doraz, případně zavřít - jelo jen dokud jsem tl. držel. Tak jsem panýlek rozdělal a pročistil plošky kontaktů a už to šlape. Tlačítka zadních oken (na panelu u řidiče) ale dvě polohy nemají a nejde je jedním stiskem úplně zavřít/otevřít. Na desce se součástkami jsou některé volné pozice pro odpory a napadlo mně, že by se tohle dvoupolohové ovládání dalo pro zadní okna dodělat, ale myslím že kromě chybějících odporů tomu brání taky ta dotyková guma jinak tvarovaná pro přední a zadní okna. Myslím, že jsem před časem někde na webu zahlédl návod na tuto úpravu, ale teď když ho potřebuju, ne a ne ho najít. Nevíte o něm někdo? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...