Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

martiniques

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. pak tu mají ještě EGR zn. SKV - německo: https://motone.cz/egr-ventil/2618-egr-ventil-fabia-polo-12-oe-03d131503b-5901947312025.html 1374,- Kč včetně poštovného před rokem ten EGR nešel sehnat pod 2 tis. a tato firma je nabízí za dobrou cenu ... svítí mi vrtulník na palubní desce dle VAGu by se mělo jednat o EGR ventil - cyhba sporadicky, kdy po smazání mi kontrolka vrtulníku znovu vyskočí např. po ujetí 300 km a občas při jízdě kolem 2000 - 2100 ot. cukání auta při mírné sešlápnutí plyn. pedálu. Už jsem ten stávající EGR (Pierburg) čistil vydrželo to cca. 700 km pak to začalo na novo ... proto přemýšlím nad levnou variantou jen abych se nespálil :/
  2. Zdravím, mám dotaz k EGR ventilu pro Fabia I, 1.2. HTP, 47 KW, 2003 rád bych se zeptal na zkušenosti s EGR ventilem zn. NTY: https://motone.cz/egr-ventil/691-egr-ventil-skoda-fabia-99-vw-polo-07-12-12v-5902048037800.html nebo raději investovat do původního zn. Pierburg - Německo přijde mi podezřelé proč EGR NTY stojí 1199,- Kč a Pierburg kolem 2600,- Kč. Má někdo s touhle zn. zkušenosti nebo radu? Díky za každý poznatek
  3. Děkuju za odpověď i foto Malta
  4. Zdravím, vlastním Škoda Fabia I., 12v, 47 kw, r.v. 2003, sedan chci se dotázat k přesnému umístění záslepky EGR ventilu. V diskuzích se o montáži píše ale fotografie, nebo kam záslepku umístit (k motoru nebo na spoj. trubku místo EGR) jsem se nedočetl ... "vrtulník" mi svítí na palubní desce, při nižších otáčkách cukání plynu, VAG diagnostika hlásí problémy s EGR, škrtící klapka - O.K. EGR ventil jsem demontoval a pročistil, VAGem smazal chybu a po ujetí cca 300 km se opět rozsvítil vrtulník. Pokud bych měl kupovat nový EGR, který z odpovědí vychází, že některé EGR nejsou zrozené na výdrž a opakovaně je nutná reklamace, volil bych variantu zaslepení EGR a vyřazení SW "vrtulníka" včetně úpravy výkonu na 51 Kw. Jestli dávat za nový EGR 2900 Kč a čekat, kdy opět odejde tak si o pár stovek připlatit a věc vyřešit napořád. Pokud by tu někdo měl fotografii umístění záslepky EGR nebo nákres záslepky EGR na daný typ motoru (AZQ, BME) byl bych za tyto informace vděčný

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.