Přejít na obsah

martin janka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení martin janka

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. no ibaze 1,4tdi su trojvalcove vysokootackove motory, takze preto asi viac zeru. ked to povedat technik tak hadam nieco na tom bude. inak ten motor kym sa nenacipuje nieje nic moc extra. ale cipom z 55 na 74 je to zrazu uplne ine zive auto. ked niekoho za to posadim , nechce verit ze je to trojvalcovy motor maly a dieslak k tomu.
  2. no ze vraj to je na 235 000 km normalne.ze vraj zeru ovela viac. ale inak motor chodi a priadie ako hodinky a to presiel uz cez 35 000 nacipovany na 74kw z 55kw. asi by som ho nemal tak vytacat,. ale tiez menim asi tak po 10 000+- km zatial. uz som menil po 7500km teraz asi po 11500. ale chcel by som ten 10 000km interval dodrzat aspon pokial to vzdy vyjde.
  3. no nastastie nasiel som cloveka co siel cez trencin a doniesol mi castrol edge turbodiel 5w-40 6 litrov + filter za 60eu co je celkom solidna cena. 1,5 litra ostalo na dolievanie. kazdych 5000km zozere 0,5 litra ps: deco hej mali tam i ten magnanatec diesel . ale nevadi, lepsie ked sa podaril original co je tam stale. ale stale neviem aky je rozdiel medzi tym magnatecom a edge-m. ps2: technik co mi to menil skonstatoval, ze to je skoda taky drahy olej pre take auto.... neviem co maju ludia proti fabiam...
  4. tieto dve odpovedi boli konecne k veci. totiz nikdo doteraz nenapisal ze sa jedna o TDI-pd motor.... v technicaku to totiz nikde nestoji ani na aute, vsade len tdi. takze samozrejme ze tam dam ten 505 01 diky moc. ps: vzdy som myslel ze castrol je kvalitny olej. tie dve znacky co ste napisali su lepsie ?
  5. no to bolo o inom.... to bol ten isty olej s tym ze bol 5w-30. ale toto su oba 5w-40 .... vie niekdo aky je rozdiel medzi tymito dvoma 5w-40 ? jeden je 505 00 a druhy 505 01 zo stranky co si poslal: pre Motor TDi/SDi,TD/D, výměnný interval 15.000 km (kódování QG0): VW 505.00, VW 505.01, VW 507.00 to znamena ze vhodne su oba. ale aky je medzi nimi rodiel ma zaujima a nie tuny smajlov.
  6. ved ostane castrol a dokonca ostane i 5w-40 jedine co sa zmeni je z edge na magnatec. aky je v nich rozdiel vlastne ? ja som myslel ze ked su oba od rovnakeho vyrobcu + rovnake 5w-40 je to skoro to iste len jedno je o nieco lepsi.
  7. PROCHY603 ty si ma hned zdrbal ze znicim motor, pritom podla toho linku co si mi poslal, tam mozem ten castrol magnatec 5w-40 naliat ..... a kupim ho po za super cenu a mam ten obchod za rohom..... vidim, ze niektory sa vyzivaju v tom aby druhych buzerovali, miesto toho aby sa snazili primarne poradit. ale bajskor zvozit riadne , ved preco sa nezabavit, i ked to je bez priciny. takze podla tej tabulky co si mi poslal, mozem castrol edge 5w-40 nahradit castrolom magnatec 5w-40. ps: v carefoure ten olej nemaju, uz som tam raz bol, ta cena 22eu za liter je z frostingera v blave.... takze .... 3x predrazene 4litre vo frostingere stoja 55eu
  8. no odomna je 85-95 km podla toho kam do blavy za 1. cesta tam a spat hned navysi cenu za druhe pracovnu dobu mam skoro kazdy den od 7 do 18-19. cesta tam a spat zabije dost casu (zo 3 hodiny urcite - clovek sa namoce dlho po viedni + cesta + po blave) , ktoreho zial nieje ani na rodinu. a otvaracie hodiny asi take aj tak nemaju do 20:00 aspon ... pokial o nejakom vies napis... popripade ak poznas v blave nejaky obchod, kde sa ten olej za taku cenu da kupit,ak by sa nahodou niekedy nasiel cas.... diky.
  9. no dobre , aby som opravil. cena v rakusku v obchodoch je taka. do nitry sa nedostanem a do rakuska neposielaju ziadne sk/cz firmy doteraz co som sa pytal a Sk adresu nemam kam by mi to poslali.
  10. no castrol edge turbodiesel je draksi nie o 10 ale o 35 eu. 5 litrov vyjde na 70 ak nie viac... 4 litre vetsinou stoja 65eu., do fabky potrebujes 4,5litra. to ze co som bruzdal po nete, tak i ten magnatec 5w-40 by mal podla specifikacii vyhovovat. a clovek sa obcas dostane do situacie, kde mu je tych 35 eu rozdiel dost.... doteraz ma nesralo kolko ten olej stoji, teraz sa vyskytol problem, ktory sa poriesi, ale momentalne by to pomohlo. a preto sa tu najskor pytam a nelejem ho tam rovno. ked nepojde tak nepojde, da sa to co tam ma byt original. niekde pisu ze sa moze pouzit, inde zase ze sa ma pouzivat iba do dieslov bez turbo vstrekovania...
  11. doteraz som mal vo fabii castrol Edge turbo diesel 5w-40,ale teraz ho nikde nemaju za nejaku dobru cenu. ale jedna rakuska siet ma 5litrovky v akcii castrol magnatec 5w-40 a3/b4 za 35eu teda 7eu za liter co je dobra cena dost. je velky rozdiel medzi tymato dvoma olejmi ? moze sa sa pouzit/zmenit za doterajsi ? su nejake rizika ?
  12. v technicaku je zakladny rozmer 165/70 r14 81T v poznamkach stoji ze dodatocne 185/60 r14 82t mam tam teraz obute tie 185/60r14. ibaze je tu niekde pisane, ze pokial su gumy mensie ako original, ukazuju inak vzdialenost a rychlost. takze momentalne to neukazuje sprave ? o kolko menej , alebo viac ? teraz to chcem akurat prezut na letne 15 195/50 , tam to bude sediet ? (su zaznacene v technicaku , ale obvod je tiez myslim mensi ako original 165/70 r14
  13. no auto je uz precipovane. z 55kw na 74kw cca 100koni. cas trvania asi hodinu, najskor ztiahol z auta staru mapu, podla tej vyse polhodiny v pc upravoval mapu novu. nastalo nahranie a test . vsetko prebehlo velmi dobre, auto zostalo neskutocne zive a silne. tych 20kw naviac je velmi velmi citit. spotreba klesla. z novych zamkov do prievidze po cestach a dedinklach (kopec dediniek) spotreba 3,8litra. prievidza -trencin cesty prvej triedy cca90km/h prevazne : 4.0litre, trencin- vieden dialnica 130km/h 5,2l spotreba ( 2 osoby + dieta + skoro 60kilo towaru =cca 260kilo ) po meste 5.9 litra. este nedostatky, za dva tyzdne sa davaju nove tlmice a su obute zimne gumy 185/60/r14 3 + jazdim na zimnej rezerve inej + treba po havarke spravit geometriu. takze i s tymito nedostatkami celkom slusna spotreba, na to ze vykon stupol. doma som si dal v servise skontrolovat auto, a mechanik nechcel verit ze je to 1.4 trojvalcovy dieslak, ze to ma prilis silny vykon po obuti r16 205/45 , novych tlmicov a geometri som zvedavy na vykon a spotrebu. dal som tam ten olej castrol edge 5w-30, ale to este do juna vymenim za 5w-40, kazde 3 mesiace mam 15 000km. prilial som do oleja ceramix , a mozem povedat, ze motor neskutocne stichol a to som tam dal iba nieco vyse pol davky. zatial som priesiel na tom 500km za 3 dni a maximalna spokojnost. inak chiptuning mi spravili v SH tuning v novych zamkoch a odviedol fakt dobru pracu. na ziadnych otackach a prevode nieje ani najmensi problem.
  14. http://www.fastbox.at/aktionen/komplettrad-aktion.html chcem na 55k fabiu obut teraz tie 16" disky dark , akurat je problem ze rozmer je 205/55 . mozno by mi tie gumy vymenili za 45. ale s 55 by asi boli problemy ? dalsia vec co by ma zaujimala, o kolko asi stupne spotreba oproti 185/60/14 ? nieje lepsie to obut na nejake 195/50/15 alebo 185/55/15 ?
  15. diky. no ten castrol edge 5w30 je longlife ale nie asi vo fabii nema normu 505 01 ale 507 00. do paliva som v zime nic nedaval a vzdy som nastartoval na prvy sup , ale moze to byt pouzitym bp diesel ultimate. minule som natakoval bezny diesel a mozem povedat, ze je to o dost horsie citit. diesel ultimate je o 7 centov draksi co nieje taka hroza. na nasej BP ho mavaju po 1.05 az 1,09 centa co sa da zniest. ale mavaju vyrobky co zvysuje udajne oktany/vykon do nafty. ale za 10euro na 60 litrov sa mi to zda dost. dnes som v jednej predajni drzal nieco do oljea, nejake keramicke ciastocky ci co za 70euro. ze sa to nabali na motor a tichsie slape. inak dost ludii sa na fabiu stazuje ze 1,4 je dost hlucna, mne sa to take hrozne nezda, hlavne sa treba naucit chodit na 2000 otackach pri zabere a nizsie len pri dojazde - udrzovani. dufam len, ze sa mi pri precipovani nedo***** spotreba. inak ten castrol edge 5w30 vyjde na 1ero liter, a edge turbo diesel 5w40 vyjde na 10.30eu liter. ale potrebujem uz surne vymenit olej, a maju skladom len tento a 40 az za 10 dni.
×
×
  • Vytvořit nový...