Ahoj, chtěl jsem se zeptat, co přesně ti seřídili na té kulise? Co jsi reklamoval? Já to musím zaklepat, na autě se objevují jen pazvuky - něco na nerovnostech občas vrzne vpředu - přijde mi to jako kovový zvuk, ale identifikovat to zatím přesně neumím. Snad jen že se to přesunulo z pravého rohu doprostřed.. Něco mi drnčí (asi) pod spolujezdcovým sedadlem když je prázdné a po 1000 km na okreskách během týdne se přidaly zadní levé dveře - asi zámek nebo něco u stahovačky...jako by tam lítaly nějaké šroubky nebo tam bylo něco uvolněného. Když jsem byl ptát v servise na subjektivní vůli řadící páky když jsem měl najeto 1500 Km řekli mi "toho ještě bude, přijďte až budete mít najeto víc" (A samozřejmě je to normální). Tak v 5000 Km asi nastal ten čas
Jen velmi pomalu si zvykám na pro mě relativně nepřesné řazení, vůbec by mě nenapadlo že benzín bude mít jiný systém než diesel, na firemní O Tour je řadící páka krásně tuhá a rychlosti tam padají samy. Nemám sice problém řadit stupně, ale páka mi připadá volná skoro jako v našem starém Fáčku. Zajímavé je, že po nějaké době - odhadem cca 50 km jako by "ztuhne" už se tak neviklá v neutrálu? Máte to taky tak? Čím by to mohlo být? Dá se seřídit "tuhost" páky v neutrálu? Jinak moje auti 4/2010 :-)