Zdravím kolegy s DSG, mám problém.
Po prvotních nadšeních z mého autíka je tu první problém (auto mám 2 a půl měsíce a najeto na něm cca 5tisíc). Dnes jsem přes den normálně jezdil a vše bylo v pořádku, klasicky jsem dal páku do polohgy P a vypnul klíček a zamknul auto. Když jsem asi po 6 hodinách nastartoval a zařadil R tak se auto jakoby chtělo rozjet (podle zvuku motoru kdy zabírá spojka, ale nerozjelo se). Zkusil sem dát D a opakovalo se to samé- auto se jakoby snaží rozjet ale nejede. Zkusil sem dát do polohy P, ale ouha- nechtělo mi to tam vlézt. Párkrát jsem zkusil přeřadit a potom to skošilo do P a já mohl vyndat klíč ze zapalování. Zkusil sem znova nastartovat-bez problémů, sešlápnul brzdu a zařadil R a opět auto nejelo, ani na D, prostě nic. Když sem zkusil dát N (ukazuje mi to jak převodovka tak maxidot) tak nejde z autem pohnout- takže to vypadá, že tam je pořád P, ikdyž svítí něco jiného. Momentálně lze vyndat klíč ze zapalování ať je tam na páce zařazen jakýkoliv režim - což normálně nešlo. Když zařadím R, zapnou se parkovací senzory a svítí couvačky, takže tam asi ta zpátečka je, jen když pustím brzdu tak se změní zvuk motoru jako při rozjezdu ale auto se ani nepohne a na přidání plynu se pouze zvedají otáčky anic. to samé při režimu D nebo S. Podle manuálu jsem se snažil odblokovat převodovku abych mohl auto aspon odtáhnout, ale to se mi prostě nepodařilo. Vzhledem k tomu, že bylo už moc hodin tak to budu se servisem konzultovat až zítra a dost se děsím co to je a kolik ta sranda bude stát:-( Máte někdo představu nebo zkušenost?
Auto má udajně najeto 145tisíc a je to rok 2006, 1,9tdi. Až do dneška jsem si liboval jak to skvěle řadí a jaká je to pohoda, ale tohle mně
dost zlomilo, vzhledem k tomu, že mám za týden jet na dovolenou do ciziny a autem. Při představě, že se mi tohle stalo v itálii uff.