omicron

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 140
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Popularita

88 Výborná

3 Sledující

O uživateli omicron

  • Hodnost
    Veterán

Kontaktní metody

  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 436 zobrazení profilu
  1. No skoro umí 🤣 Tu cenu jsi ale dost popletl. Neexistuje moc konkurenčních (tak malých) nabíječek s tak velkým nabíjecím proudem. Ten GPS lokator je výborný, takový "kompas" v aplikaci ukazuje kde a jak daleko mám auto. A pokud mám data, mohu zapnout mapu. Také to má nově i knihu jízd (!). Battery Health Checker je již jen takový užitečný doplněk. Aplikace umí i sharovat umístění auta, když ho třeba manželka zaparkuje někde na na nějakém velkém parkovišti, a nevím kde přesně je. Byl jsem jeden z prvních investorů, a z mnoha mých jiných Indiegogo a Kickstarter investic je tato zdaleka nejúspěšnější. Pár jsem jich rozdal jako dárky, absolutní nadšení.
  2. @Strabag - jo upsal jsem se, opraveno
  3. Jasně, úplně jsem nepochopil Škoda, že toto není dotažené i do Foot Light... S mým DCC nic nového ?
  4. Před časem jsem pořídil v kampani na Indiegogo výbornou německou USB nabíječku ZUS (mj. držitel Red Dot Award 2016) s mnoha vydatnými funkcemi jako jsou celkový nabíjecí výkon 4.8A (umožňuje dobíjet 2 současně běžící velké iPady), reversibilní USB porty, Bluetooth s GPS lokátorem, který vám najde auto třeba na velkém parkovišti (bez nutnosti map a datového připojení) a další funkce, ale hlavně je součástí i tzv. "Car Battery Health Monitor", funkce, která průběžně monitoruje stav autobaterie ve smartphone aplikaci ... Je to opravdu hodně povedená vychytávka s vynikajícím designem a velmi kvalitním provedením Printscreen je z mé O3FL.
  5. Máš nějaké foto Ferdo ? To budu zase muset jet do Strakonic ? To DCC předpokládám pořešené k nejnovější jednotce stále není ?
  6. Máte již někdo nakódované rozšířené DCC profily z Arteonu? Bohužel se to Ferdovi nepodařilo naposledy do mého auta nakódovat, moje jednotka je příliš nová, a riziko nějakého problému bylo příliš vysoké. Takže, než to mistr dořeší by mě zajímala zkušenost někoho, kdo to již provozuje... Jestli to za to stojí. Byť jsem i se současným stavem velmi spokojen, a konfiguraci DCC v nové O3FL velmi pochválil i Ferda při zkušební jízdě v mé LK.
  7. Ferda to již zmiňoval, vždyť to je od O3 zcela znemožněno z bezpečnostních důvodů - okna se uzavírají s výrazně větší silou, než tomu bylo u O2, kde to byl standard, bez nutnosti cokoliv kódování...
  8. Ještě bych k tomu mému výše uvedenému souhrnu doplnil, že mám také nyní nakódován "pamatovák" pro aktivního asistenta dálkových světel. To je hodně šikovné. V FL je tento asistent skutečně velmi spolehlivý, a osobně ho používám takřka trvale. Vždy je ale potřeba po novém nastartování asistenta aktivovat. Toto kodóvání si ho aktivního pamatuje i po nové startu. Také trvale AirCare, který se standardně bůhvíproč po nějaké době vždy vypne, a rozšíření nastavení ESC (ESP)....
  9. Ano chápu, ale nebylo to až tak od věci tématu, vše bylo v kontextu s tématem překódování nastavení vytápění sedaček, a ty podrobnosti jistě mohou být pro někoho se stejnou výbavou užitečné a vysvětlující. Pokud ti některá konkrétní věta vadí, sděl mě prosím která, já jí odstraním nebo dotyčnému pošlu v SZ. Díky.
  10. Já si do auta bundu (kabát, či jiný svrchník) vždy sundavám a věším dozadu (i kdyby to byla cesta na 5 minut), protože vím, že auto je v mžiku vyhřáté, a nebo ho mám přes NT již vyhřáté předem. Topení sedačky když nastavím do 3ky, tak do chvilky to není snesitelné. Když jsem měl plnou kůži, bylo tak jak píšeš, vždy na pár minut, než to bylo znatelné. Nyní když to zapnu, hned to rovnou dávám na 1ku. Ten pocit, že to topí i po vypnutí mám také, už jsem se naučil to vypínat dříve. Mám vytápění sedaček ve třetím autě (vždy kůže), ale nikdy předtím to nebylo takto výkonné, byť vím, že vytápění u normálně čalouněných sedaček (čemuž je alcantara podobná) je velmi rychlé...
  11. Měl jsem za to, že se vytápění sedaček po nějaké době samo deaktivuje Nikdy jsem to tedy na tak dlouho nezkoušel, vždy to u sebe vypínám včas. Ale je zajímavá jedna věc, že na zadních sedačkách to tak strašně moc netopí (stále píšu o mém LKčku s Alcantarou, na full kůži to může být jiné), buď je to tam jinak prekonfigurované, anebo je vytápění vzadu nějak ošizené.
  12. Ano, např. při delším parkování s ponecháním zapnutého zapalování, když zatáhnu ruční brzdu, tak se DLR vypne... Zjistil jsem, že vyhřívání sedaček je velmi intenzivní, a to i na první stupeň výhřevu. I ten jsem musel rychle často vypínat, protože by mě jinak uhořela .rdel. A protože mám nastavený simultánní ohřev volantu, tak se ani ten obvykle nestačil ohřát, a musel jsem ho přes Columbus zapínat samostatně :-( Mám teď LKčkovou alcantaru, předtím vždy plnou kůži, která se tak rychle neohřeje, je to z fabriky evidentně nastavené právě na ohřev plné kůže. Takže jsem nechal první stupeň snížit (o polovinu?), ale dnes jsem zjistil, že i tak to ještě topí docela dost.. To nevím, ale toto já moc neřeším, protože mám DSG, a tam mám na křižovatce buď nohu na brzdě, nebo dám P. V těchto režimech a aktivním Start/Stop (se kterým nemám díky tiché 1.8 TSi problém) to DLR určitě nevypíná. Právě proto jsem to dělal, na jedničku to topí pořád strašně moc... Byť mívám pasažéry, kteří klidně sedí na "3ce", dokud se to samo nevypne, a to ještě nebyly žádné pořádné mrazy, inu proti gustu žádný dišputát Ano, přesně tak, po nastartování to vyhodnotí vnější teplotu, a při její překročení pod určitou mez to aktivuje samo výhřev volantu. Nevím na jak dlouho, intenzitu to asi přebírá z obecného nastavení výhřevu volantu, funkce je nyní nastavitelná v sekci Klimatizace v Columbovi. Mimochodem je to velmi příjemná vychytávka.
  13. Transceiver je i ten ovladač, má přijímač i vysílač, je funkční oběma směry. Schopnost komunikovat oběma směry je závislá na obou stranách...
  14. Ještě jednou bych poznamenal, že se jedná o svícení řas ve Full LED reflektorech O3FL v DLR režimu.... Proč se tu tedy zmiňuje Superb, který Full LED nemá ? Jakou to má souvislost s tím, co jsem výše psal ?
  15. No Aleši, bylo to trochu jinak, já svezení s DCC Ferdovi sám nabídl, měl nějakou nepříliš dobrou zkušenost s jiným nejmenovaným koncernovým autem s DCC, tak pro srovnání. A, ano, byl jsem nak pořízení DCC nalomený, ale po zjištění, že DCC u O3 první generace není žádná sláva, jsem si investicí nebyl zcela jistý, naštěstí je DCC v O3FL úplně jiná liga A teď vidím přepínání režimů DCC i na Maxíkovi Příjemné.