Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

omicron

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 353
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

omicron naposledy zvítězil 27. Březen

omicron nejvíce like obsah!

Popularita

122 Výborná

3 Sledující

O uživateli omicron

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

3 060 zobrazení profilu
  1. omicron

    DSG řadící páka

    Mam tu z Kodiaqa jiz na sve O3FL, a je to prijemna zmena, sehnal jsem ji docela levne. Jen skoda, ze se nepodarilo sehnat provedeni s napisem Laurin a Klement, nebo @Bladik tobe se podarilo ji sehnat ? Servis delal na dvakrat, nejdrive me poslali britske provedeni s tlacitkem napravo.
  2. omicron

    DSG vs manuál

    Nějaká novější myšlenka na téma, jak je DSG špatná by nebyla ? To už je jak kolovrátek Čekal bych něco věcnějšího...
  3. omicron

    DSG vs manuál

    Tohle je opravdu podivný flame o něčem, co neexistuje... Bude se zase mazat ?! Zvláště některé výroky jsou opravdu vydatné - musel jsem se smát, až mě břicho rozbolelo, nesmíš to @Clerfayt zase tak přehánět Osobně mám DSG na 3. autě, možná to je motorizací, možná ne, ale většina zde uvedených výroků jsou bláboly ála "jedna paní povídala..." A něco málo jsem najezdil jak s HDM, tak s variátorovými automaty, rozhodně bych neměnil jak z hlediska provozu, tak údržby.
  4. omicron

    Drnčení plastů a pazvuky v interiéru

    Nemáš sluneční brýle v kastlíku na brýle ? To je starý problém snad už od O2, a někdy je to slyšet jakoby odevšad...
  5. omicron

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Přesně tak, už jsem to zde psal několikrát. Nastavení světel je mj. součástí předprodejního servisu prodávajícího autosalonu a ne automobilky. Obvykle na to kašlou...
  6. omicron

    DSG vs manuál

    Opravdu ? No to je jaksi "proti fyzice" Ale jo, myslím, že taková diskuze je zcela zbytečná... Statistiky ? Už před cca někdy 40, možná i více lety byly takové studie udělány v USA, stačí googlit... A chování řidičů? Nu na každé křižovatce obvykle hned poznám, jestli je přede mnou kvedlačka nebo automat...
  7. omicron

    DSG vs manuál

    Pokud je to myšleno s nadsázkou, tak to beru. Osobně mám DSG již na třetím autě a neměnil bych, a to nespadám ani do jedné z těch jmenovaných rizikových skupin. Když nic jiného, je automat obrovským skokem k bezpečnosti provozu v mnoha ohledech. A to si jednou za 1-2 roky dám africkou expedici do náročnějšího terénu, a samozřejmě s pořádnou 4x4 kvedlačkou. Naposledy např. Jižní Afrika, Mosambik a Lesotho, cca 5.000 km, celé jsem odjezdil sám, žena kvedlačku už neumí, navíc ne s takovou krávou jako je Hilux někde na Sani Pass . Takže mám s čím srovnávat... Přesto nemohu říci, že by se mě po kvedlačce nějak stýskalo.
  8. omicron

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Já bych to tak tragicky neviděl, výše jsem popisoval svou loňskou zkušenost s tehdy zcela novým autem - asi základní problém je asi ten, že prodejní autosalony mají v rámci předprodejního servisu povinně provádět i nastavení světel (z fabriky NENÍ NASTAVENO VŮBEC, resp. jen nějak základně!), jenže FullLED světla jsou ale pro řadu z nich stále velká nová a neznámá, a tak na to často kašlou, neb se domnívají, že nic takového není třeba. Tak se tomu stalo i ve velmi věhlasném a nejmenovaném autosalonu, kde jsem auto loni kupoval. Potom, co se s tím např. na dálnici takřka nedalo v noci jezdit jsem to řešil s regionálním autosalonem, kde se rovněž domnívali, že nic není třeba, nicméně po kontrole zjistili, že je to špatně nastavené. Po novém nastavení to najednou svítilo úžasně... Takže spíše, ne že by to neuměli, ale spíše nevěří dílem nám zákazníkům, a dílem jsou sami asi velmi špatně informovaní.
  9. omicron

    ŠKODA Connect

    EUR 250 za APP-Control s tím, že to je rozšiřitelné i na GSM alarm a je to přímo pro O3 není zase tak špatná cena...
  10. omicron

    ŠKODA Connect

    @Aleš_BX, co je "originál češení" ? Jinak o dost dražší než APP-control, řadu funkcí podporuje až Advanced verze skoro za desítku Něco ani neumí, např. to volání zdarma, udělá to běžný hovor. Ale zajímavá alternativa. APP-control je přímo pro O3 s celkem jednoduchou instalací (jak to je u toho Thermo Call ?).
  11. omicron

    ŠKODA Connect

    Pro iNěco nevím, ale pro Android jich je několik - v podstatě se to ale ovládá SMSkami nebo zavoláním, viz dále. Zavolání je vždy zcela zdarma, a ani v zahraničí při jakékoliv roamingu nic nestojí, neboť modul akceptuje zavolání pouze z několik autorizovaných čísel, a volání přitom nezvedne, takže nedojde k žádné spojení. SMSky jsou už za nějaký obolus, ty appky pracují nad tím, a vlastně v pozadí využívají SMSky. Nepotřebuje to tedy vůbec žádnou Internet konektivitu. Tzn. že NT zapneš kdekoliv, kde je mobilní konektivita. V principu stačí SIMka např. s Machine tarifem (O2). Ta je za pár šušňů měsíčně (u mě např. 24 Kč / měs bez dat, SMSka za 2 kačky)... Používám už u jiných zařízení. "You can control the parking heater by APP, SMS, or Call. Switching the heater by call is free of charge as there is no connection established. Switching the heater by SMS can cause additional costs, depending on your mobile provider. APP’s are sending SMS in the background, so there could arise additional costs too. The APP-control requires a SIM-card wich is not included into delivery. You can use every GSM (2G) SIM-card e.g. prepaid card."
  12. omicron

    ŠKODA Connect

    Skoda Octavia III - APP-control for parking heater Ta cena je ale EUR 250, ta cena puvodne uvedena byla spatne. Ale porad to je prijatelne reseni za dodatecnou nemoznost rozsireni Skoda Connectu na tu rozsirenou formu, ktera umoznuje i ovladani NT.
  13. omicron

    ŠKODA Connect

    Mám jen "malý" Connect, chyba při objednání, také jsem chtěl ovládat NT. Ale zrovna na tuto ficurku existuje německý modul za cca 100EUR, který umí přes Smartphone aplikaci NT taky ovládat. A stačí na to SIMka jen pro SMSky. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  14. omicron

    Adaptivní podvozek DCC

    Někde jsem tu již v minulosti psal, moje O3FL s DCC a viceprvkem (TSI) , ve srovnání s O3FL bez DCC a vlecenou nápravou (TDI) , je skutečně obrovský rozdíl. Obě auta zhruba stejně stará. Moje vlastní zkušenost. Mimochodem nadšeně potvrdil i Ferda, když jsem u něj byl kódovat. Tvrdil, ze ani Sup to nemá tak dobře nastavené. Ale to už je přenesená zkušenost. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  15. omicron

    Drive mode selection - Octavia III

    @M_ike Nedávno jsem to zadal na řešení do autorizovaného servisu, měli již odezvu z automobilky - světe div se, ale oni tvrdí, že tak jak se to mě chová, že je v pořádku, a že to jsou nějaké blíže nespecifikované bezpečnostní důvody (!). Na můj argument, proč se to tedy tak nechová i po přepnutí profilu řidiče, kdy DCC profil je komplet přiřazen, ale již nereagovali. To ale byla již moje druhá intervence s tímto problémem, již někdy loni na podzim (kdy bylo auto nové) jsem psal přímo do automobilky přes jejich zákaznický form, k tomu mě nikdo a nikdy nic neodpověděl...😕 Je tedy dost překvapivé, že to někomu funguje tak, jak si to představuji já, to je fakt blázinec. Zkusím ještě jiný servis, jiné lidi. @Aleš_BX Tak dnes jsem zjistil, že zobrazení přepínání DCC profilů mám na Maxíku také nakódované, ale fakt jsem to dodnes pořádně nepostřehl. Ale i tam to při rychlém přepínání občas trochu zadrhne (hned jsem zkoušel), taky se v tom dá ztratit...
×