Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

omicron

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 268
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

omicron naposledy zvítězil 27. Březen

omicron nejvíce like obsah!

Popularita

109 Výborná

3 Sledující

O uživateli omicron

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

2 818 zobrazení profilu
  1. omicron

    Atrapa vyfuku

    @Aleš_BX He, jasně, už o tom také přemýšlím, tu ozdobnou chromlištu na hraně víka kufru (jako ty) tam také mám, tak budu muset asi dát i toto Aby LKčko bylo komplet :-)
  2. omicron

    Ako zistit skutocnu rychlost? (v O I aj O II to islo)

    U O2 to slo take prepnutim Columbuse do rozsireneho servisního rezimu (bylo nutne ho předem povolit). Byla pote videt skutecna GPS rychlost.
  3. omicron

    Drnčení plastů a pazvuky v interiéru

    Taky stará bolest, tohle dělala i O2
  4. omicron

    Drnčení plastů a pazvuky v interiéru

    To je první, co vždy poprvé kontroluji Oproti O2FL katastrofa...(!) Musím to něčím měkkým vylepit, byly tady rady tam nacpat zmuchlaný papír. kapesník apod., to je u auta za takové prachy docela hruuza...
  5. omicron

    Reklamace vad S3, úspěšné odstoupení od kupní smlouvy

    Jirko, můžeš blíže popsat, jak to nakonec proběhlo? Nebo tě zavázali mlčenlivostí ? Ani bych se nedivil... Docela to trvalo, ale blahopřeji, že jsi to vydržel, KDyž si vzpomenu na jejich aroganci s mou první O2, kdy mě praskalo jedno krycí sklo přístrojové kapličky za druhým Asi věděli, proč do O3 dát již jen plastové... Co máš v pácu, evidentně již Š. nevěříš? Btw., nedávno jsem se přímo ve svém servise zaslechl o případu, kdy majitel nějakého Seatu v záruce nechal před tuningem proměřit výkon, a světe div se (v rozporu s oficiální koncernovou politikou uvádět obvykle menší výkon) měl o pár koní méně. Tuning zastavil, reklamoval, a velice rychle bez dalších komplikací mu auto vzali zpět.... Do Seatu už nešel. Je vidět, že jinde v koncernu to jde i jinak a rychle...
  6. omicron

    Infotainment Navigační systém COLUMBUS

    Zkoušel jsem to rovněž před časem aplikovat na Columbus v mé O3. Žádný velký efekt to nepřineslo, a nyní cca po měsíci to je v původním stavu Chvilku, tj. pár dní se to možná mazalo méně, ale nijak zásadně. Má schovanou druhou dávku pro smartphone, tak jsem na to zvědavý...
  7. omicron

    Řadicí páka DSG

    Vůbec mě nezajímá co se líbí nebo nelíbí zrovna tobě, o tom vůbec řeč nebyla. A tebe jsem se na tu páčku také neptal, nech si své rozumy a přihlouplé rady pro sebe, OK? Samozřejmě, že si ji najít mohu, měl jsem za to, že tu byla zmíněná nějaká nabídka. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  8. omicron

    Adaptivní tempomat

    Dělám to tak, že třeba páčkou nastavím 140 (ta to dělá po těch deseti) , a poté tlačítkem snížím jemně na 135. Tím se to dá trochu obejít... Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  9. omicron

    Adaptivní tempomat

    No nevím @schwaara, jak to tak čtu, tak to vypadá, že jsi si pořídil výbavu, neodpovídající motorizaci auta. Předělat to asi nejde, ale vyhnul bych se těm urážlivým závěrům, zvláště když to tisícům jiných uživatelů zcela vyhovuje...
  10. omicron

    Řadicí páka DSG

    Opravdu ??? Musím se tedy zastat @doublehroch, protože tento problém sdílím i já. DSG "knipl" v O2FL byl daleko příjemnější a při cestování i pohodlnější pro příležitostnou oporu ruky, to šidítko, zavedené v O3 po vzoru nějakých "jiných" aut zcela nesnáším. Asi jsi ho nezažil... A jak je vidět z ohlasu zákazníků, asi to bude jinak, neboť jak v Kodiaqu, tak i Karoqu se automobilka vrátila k obdobě provedení DSG řadičky, použité v předchozích modelových řadách. To tedy nesvědčí o opaku @Strabag můžeš mě prosím navést kde to mají, měl bych také chuť to asi vyměnit... Je to přímo vyměnitelné O3FL za Kodaq ? Bez úprav ?
  11. omicron

    Adaptivní tempomat

    Bez urážky, úplně stejně mohu napsat, že fungování ACC (zejména s Lane Assist) je zcela bezproblémové, a že problém mohou mít jen ti někteří. Někdo to akceptuje, zvykne si na to a vyhovuje mu to. Vždy se najde množina jedinců, kteří budou mít s něčím vždy problém. To je denní praxe s řadou idiotů Jen bych dodal, že nevidím smysl si pořizovat takovou sofistikovanou výbavu k motoru, který nedokáže odpovídajícím způsobem akcelerovat, a nezdržovat tak ostatní řidiče, či je dokonce omezovat a ohrožovat. Toto jsou mj. důsledky té čecháčské honby o co nejlepší spotřebu
  12. omicron

    Adaptivní tempomat

    @petous22 - možná by stačilo číst více a lépe, v příspěvku od @schwaara, na který jsi reagoval, jsem v citaci uváděl, že např. na mé O3FL ten limit 210 km/h je, tak proč Cupra ?! To je fakt blázinec...
  13. omicron

    Adaptivní tempomat

    @schwaara Na podzim jsem se přeškoloval z normálního tempomatu (O2FL) na adaptivní (O3FL), a když pominu zpočátku drobná úskalí s jiným ovládáním další páčkou, tak si nemohu na jeho funkce nijak stěžovat. Mám tedy vyšší rychlostní limit, než těch tvých 160 (u mě myslím 210 kmh, který je u aut s odpovídající výbavou pro takové rychlosti, tak praví manuál), nicméně společně s dalšími funkcemi jako je Lane Assist, zadní radary s hlídačem mrtvého úhlu to naopak považuji za velký skok dopředu. Pokud si vždy při aktivaci nezapomenu zkrátit odstup od auta přede mnou na minimální, nemám s tím obvykle problém. Naopak bych vyzdvihl spolupráci ACC s DSG, kdy se auto může zcela na okamžik zastavit a znovu samo rozjet, také ACC použitý např. v mlze je k nezaplacení. Včera se mě ale stala podivná věc, ACC za jízdy při jeho zapnutí najednou vypověděl funkci (bez dalšího upřesnění), a neobnovil svou činnost do dalšího restartu auta. Zajímavé bylo ale to, že v přehledu stavu vozidla nebyly registrovány žádné závady...(?!) Může to být předzvěst nějakého problému, nebo jen elektronický šotek ? Už to někdo také viděl ?
  14. omicron

    Parkovací asistent – Automatic Parking assistant

    Souhlas, i já to všechno využívám, nemám s tím problém. Parkovací robot je skvělý pro rychlé zaparkování i tam, kde bych to asi ani nezkoušel. Na rozdíl od předchozí verze, kterou jsem měl na O2FL, to fakt zaparkuje i do malého prostoru hned napoprvé, lépe to díry vyhledá a detekuje. A jak píše výše @michal2009 i mě to již nejméně 1x zachránilo urvání zadního spoileru příliš vysokým obrubníkem, kdy jsem nejdříve myslel, že jsem do toho narazil, ale to bylo to automatické zabrzdění, pedál se mě úplně propadl pod nohou. A ano, když vím že jdou falešné odezvy (např. někde ve vysoké trávě, blízkosti větví), tak se to dá jediným tlačítkem omezit. Na běžné silnici se takové věci moc nedějí...
  15. omicron

    Jaká kola na zimu? 15",16",17",18", plech, nebo ALU?

    @Strabag skutečně s tím nemám problém
×