Přejít na obsah

fabinoSDI

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení fabinoSDI

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. caute chlapi. Mam octavku 2 , r.v. 11/2004 , a nemam v nej vyhrev sedadiel. Zohnal som si teraz vyhrievane sedadla, ale zistil som, že koli tomu musim kupit cely panel climatronicu kde su už aj ovladače vyhrevu. Tak som si našiel dva panely climatronicu v inzerate, a maju rozdielne čisla 1Z0 907 044 S, 1Z0 907 044 J . Tak som poprosil kamarata ktory ma etku, nech mi skusi zistt ktory bude vhodny do mojho auta, a tam sme narazili na problem, že je to v etke celkom chaoticky označene a ohraničene roznymi datumami , ale žiaden s tych datumov sa nepribližuje ku mojmu autu vyrobeneho 11 mesiac/2004. Nema s tym niekto skusenosti , a nevedel by mi poradit, či kupit panel climatronicu "S" , alebo "J" ?? velmi nerad by som vyvalil za ten panel prachy, a nakonies mi nebude fungovat. Dakujem za akykolvek postreh. Patrik
  2. mno..dikes... cital som tu uz volaco ohladne toho, ale nebolo tam nijake konecne riesenie...
  3. nazdar chlapi.. kupil som nedavno fabiu sdi r.v.2002 , a nedavno som si všimol, že mi vobec nesvieti kontrolka dobijania.. tak sa chcem spytat, že či vobec ma svietit na mojom aute tato kontrolka dobijania... dobijanie som si nechal zmerat u elektrikara,a ten mi zistil, že ihned po naštartovani je namerana hodnota taka ista ako pri nenaštartovanom motore... hodnota sa zmeni až po naštartovani, a pridani plynu na cca 2000 otačok..vtedy to s cca 12v , vyleti na cca 13,5v ma to takto bit ??? ešte mi potom premeraval nejaky konektor ktory je na alternatore.. boli v nom 2 kabliky... myslim že jeden bol hnedo červeny, a druhy modry.. na jednom s nich nameral nulu či už pri naštartovanom alebo nenaštartovanom motore.. na druhom nameral tolko isto ako na baterii.. čiže cca 12v , a to aj pri naštartovanom a aj nenaštartovanom motore... ten konektor bol v čase merania zastrčeny v alternatore-meral to na kontaktoch toho konektora.. toto je všetko čo o tom viem.. neviem či to takto ma bit.. ak to takto nema bit, ako mam začat s opravou ??? ako mam otestovat, či je v zly alternator, alebo žiarovka v budikoch ?? prosim vas o radu-lebo v tomto som naozaj laik, a chcel bysom to v čo najbližšom čase vyriešit.. dakujem za akykolvek postreh, alebo radu..
×
×
  • Vytvořit nový...