Přejít na obsah

Petr.gr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    81
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Petr.gr

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Petr.gr

    Chyba p0420

    RAYX pise bludy. Euro 3 ma 1 lambda sondu vzdy na vstupu katalyzatoru. Je regulacni a zasadni pro chod motoru. Euro 4 ma 2 lambdy. Prvni jako vzdy regulaci pred katalyzatorem. Lambdy ochodnici oznacuji jako pred a za katalyzatorove. Ta za katem je diagnosticka, nema vlivna smes a jen kontroluji spaliny za katem. P0420 byva ve vetsine pripadu katalyzator. Ve svodech je hlavni kat, nekdy oznaceny jako predkatalyzator nicmene ten je vyhodnocovam 2.lambdou. Euro 4 ma pak za svodovym katem jeste jeden pro likvidaci dalsich spalin.
  2. Pokud by to olej měl dělat, tak je to nejrychlejší cesta na šrotiště ! Celý problém spotřeby oleje je idiotsky řešené pístní kroužky. Ty jsou příliš slabé a tak se z nich stává čerpadlo oleje do spalovacího prostoru. Vzniká neuvěřitelné množství karbonu a motor jde do kytek. Ve Škoda Auto na to přišli a měnili písty se silnějšími kroužky spolu s ojnicemi. Tento problém se dá vyřešit docela levně ( v řádech stovek až tisíců Kč záměnou pístních kroužků. Na Hyundai Sonata NF je spotřeba po této proceduře asi 0,5 L oleje po 15000 km. Výměna oleje neřeší vůbec nic. Prostě to ve Škodovce docela hodně podělali,, kromě jiných závad.
  3. Co dodat, jen že nerozumíš ničemu ( přifazetkovat.....). Nebaví mě někoho přesvědčovat a něčem, o čem netuší jak co funguje. Silentblok svou pružností vyrovnává příčné pohyby motoru. Pokud naříznutím změkčím tuhost silentbloku, nedělám vůbec nic proti bezpečnosti nebo technickému stavu. Právě naopak. Jsi příliš sebestředný a je mi to vlastně jedno. Popsal jsem co jsemudělal a jaký je výsledek a ty tvé trapné bláboly vykládej nějakým naivům, co také přifazetkojí něco k něčemu. Což je neexistující slovo. Fazetka je na vrtáku. Těm dalším nesmyslům s brzdovými kotouči nemá cenu něco psát, protože házivost kotouče lze napravit jen osoustružením, což asi neumíš. Já ano v házivosti 0,01 - 0,00 . To je už moc odborné pro amatéra ! Zlepšovací návrhy se dělají proto, aby došlo k nějakému zlepšení. Ne aby bylo vše pořád stejné. Raději se z tohoto fóra odhlásím, protože ty tvé kraviny co doporučuješ jsou asi tak stejné, jako by mechanik hned řekl - vyměňte vše a ono to něčím bude. Tak zdar amatére.
  4. Je mi líto, že tomu nerozumíš. Jsi vlastně jen měnič dílů bez znalostí co a jak funguje . Stejné jako ve značkovém servisu. Já na rozdíl od tebe nikomu nic nevnucuji ani nevynáším soudy. Kdyby jsi prostudoval uložení motoru na různých autech, zjistíš, že hodně aut má silentblok do stran nějak odlehčený. To u hydrolůžka není a motor nemá šanci moc uhnout. Kdyby jsi sedl teď do mého auta, neucítíš žádné vibrace. Je každého věc, co a jak má. Pokud nemáš ani praxi v upevnění šroubu do svěráku tak, aby se nepomačkal závit, k čemu se desítky let požívají hliníkové plechy....., tak pak vím, že strojař nejsi. Asi pekař nebo zedník. Jak se brousí vrták asi také netušíš, že? To je celkem jedno. Kupuj si drahé silentbloky a stav se třeba na hlavu. Nic mi v autě nevibruje, což byl jediný cíl. Kolik asi máš na svém kontě zlepšovacích návrhů podaných v práci? Řekl bych že 0. Všiml jsem si, že pokud nepřijdeš s něčím ty, jsou všechna ostatní řešení "hloupost". Tvoje věc. Jak mohu někoho ohrožovat změkčeným silentblokem tedy netuším Nevíš to ani sám, jen plácáš ! Motor tlačí na silentblok shora a naříznutím jsem umožnil motoru volnější pohyb do stran. Zatím jsem na všechny závady přišel sám. Od tebe jsem kromě blbostí neviděl žádný nápad. Jen střílení od pasu jako komprese atd. P.S. motor nijak neskáče, což by podle tvého úsudku asi měl. Jenže mám novou dvouhmotu, vše přesně v normě , tak jen tvrdá hydrolůžka. A kupodivu to chvěje míň než s původními originály. Bratru za pár stokorun dobré. Kdo nic nezkusí a jen papouškuje, nic nezjistí. To je to samé jako tady tvrdíte, že SWAG je gumový špalek. Není, je to hydrolůžko ovšem s tvrdou gumou.
  5. Také jsem se potýkal s vibracemi motoru po výměně hydrolůžek. Nedával jsem origo, protože cena kolem 2500 Kč za kus je podle mě ujetá. Koupil jsem SWAG. Někdo psal, že pokud to není originál, tak je to pouze špalek gumy. Věřil jsem tomu ale je to nesmysl. http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/motor-prevodovka/motorove-dily/16048-ulozeni-motoru.html Vibrace jsou opravdu otřesné a tak jsem provedl opět jeden z " diletanských" oprav. Na silentblocích si označte stranu, jak bude namontován na autě. Pomáhá určení dvojice výstupků, které zapadnou do hliníkového držáku na autě. Ty směřují podél. Za spodní závit uchopte ve svěráku silentblok a nožem na koberce proveďte vodorovný řez z jedné a druhé příčné strany. V tomto směru se motor hýbe. Když tlačíte na horní šroub ven tak lze krásně rozříznout nejdříve první část silentbloku a pak uvnitř i tu druhou, až zasunete dovnitř. Na pryžové části silentbloku shora je vidět dvojice odlehčení, což je to, které se nařízne. Jakmile je řez z obou stran, měkostuchycení horní části silentbloku je nesrovnatelná s novým stavem tohoto silentbloku. Vylijte olejovou náplň, namažte závit, ať lze snadno našroubovat matka a operace je skončena. Na druhém silentbloku proveďte to samé. Musí jít volně hýbat horním šroubem do stran. Motor drží, nevibruje jak vibrátor a za 569,- máte funkční kus. Tento návod platí pouze pro uvedený typ. U jiných výrobů neznám vnitřní stavbu přepážek.
  6. Když sup1 píše takové blbosti, nedá se nic dělat. Důležitý je obsah a ne forma. Pokud vás zajímá jestli cituji toho nebo onoho a na podstatu problému nemáte co konstruktivního ke sdělení, tak nepište raději nic. Mimochodem už jsem na to svým diletantským přístupem přišel. Byl to špatně smontovaný palivový filtr, co mi v servisu před měsícem měnili. Pod výměníkem na ohřívání paliva špatně seděl průchozí dutý šroub s O kroužkem. Na soustruhu jsem stáhl jeho dosedací plochu, vyměnil O kroužek, dotáhl s filtrem mimo auto, aby to dobře sedělo a jede na plný výkon. Žádné vstřiky, komprese, váha. Podle pro někoho nesrozumitelná tabulka z logování mi napověděla, že když je vstřikované palivo 0, bude nějaký problém tímto směrem a bylo to tak. A hlavně za pomoci jiného amatéra, který za obdobné rady zaplatil desítky tisíc, což bylo naprosto zbytečné. Sice jste nikdo nevěděli nic ale chytrých řečí jste měli hodně. Tak se mějte "profíci".
  7. Absolutně žádný zásah kutila. Už jsem to psal, že se to stalo ze dne na den a nic před tím se nedělo.
  8. Příteli, nech se vyšetřit. Děláš ze sebe chytráka a víš kulové.Kdyby jsi měl tušení, co to je, tak to napíšeš. Ve své hlouposti a neznalosti příčiny poruchy jen urážíš a máš se za borce. Trapné !
  9. To bych rád věděl, v čem je můj přístup diletantský. Auto má problém, odvezu jej servisu fungujícího od revoluce. Ten řekne to a to je špatné. Zaplatím výměnu a ono to tím není. Už vážně netuším, jaký jiný přístup bych měl mít. V autorizovaném servisu Škoda za poruchu teplotního čidla motoru chtěli měnit podávací čerpadlo v nádrži a startér. Opravdu nevím, jaký máte na mysli způsob řešení závady, která tady je a podle vás nebude diletantský. Proč tolika lidem cuká motor, když je ten motor tak super, tedy bude asi záhada....... Hezký Nový rok.
  10. Díky za odpověď. Na diagnostice váha poznat nebyla a tou diodou se to o dost změnilo. Lištu kabelů zkoušeli v servise z jejich Passata. Váhu zkusím jinou ale to kupování nových a nových dílů s nulovým výsledkem mě tak sere, že po opravě pofrčí Superb z baráku. Někdo tvrdí, že Hyundai je horší ale těch stovek a stovek dotazů na cukající potor PD nebo i rotaček je fakt hodně. Zatím mám vyhlédnutou benzínovou Sonatu. Tak uvidím.
  11. Zkusím. Jsou svátky tak zatím nic. Zkusil jsem diodu na pin 4 a 5 na váze a hodně se to zlepšilo. EGR jsem na podtlaku zaslepil.
  12. Přívodní kabelový svazek jsme zkoušeli z jiného auta. Nic se nezměnilo. Za chodu motoru jsem poslouchal EGR ventil, jak pochrochtává. Obrátil jsem černobílý zpětný ventil a chvíli to nechal jet. Pak jsem ho zase obrátil a chrochtání přestalo. Když odpojím váhu, necuká to ale nejede. Za chodu motoru se při odpojení váhy nic neděje. Měl by motor nějak na odpojení váhy reagovat ???
  13. V logu je vidět vstřikované množství zároveň s poklesem absolutního tlaku na 1000. Jako by se odpojil ventil paliva na okamžik a pak po zvýšení otáček to jede normálně. To je závada ze dne na den, Pokud to chytá ma drcnutí v mrazu, problém ve vstřicích nebude. Spíše které čidlo může vyvolávat takové skoky? Hodnota bloků 1,2 a13. Téměř uprostřed tolerance vstřiky, EGR. U skupiny 13 jsou první dva válce malinko horší a dostávají více paliva, další zase naopak. V tabulce "test" je vidět, že při plynulém přidávání se nic neděje, při prudkém přidání plynu v jakýchkoli otáčkách dochází k výpadku. Palivo nejde do vstřikovačů a u turba čidla signalizují pouze atmosférický tlak. Jako by se systém skokově odpojoval. Jakmile ale otáčky přesáhnou nějakých 2500, jede to normálně.
  14. Nepsal jsem, že bych měnil nějaký díl a pak to začalo blbnout.
  15. Také mi škube motor při akceleraci. Přikládám Log. To vynechávání popisuje hodně lidí a každý má jinou příčinu. LOG-01-001-008-test.CSV Chybu jsem já nikde neudělal. Motor dostává vše, jak má. Motor má od podávacího čerpadla, přes tandem, nových gumiček, seřízení všeho . V jednom servisu netuší, v druhém servisu netuší. Jen že se to dost často stává a nikdo neví proč. Ventil N75 nový, EGR zaslepen, bez změny. Kabeláž trysek vyměněna - stejné. Při akceleraci motor cuká, při plynulém přidávání vše OK. Jestli není motor sračka, tak pak už nevím. A začalo to ze dne na den. Při -10 chytne nadrb. Nekouří. Sací potrubí naprosto čisté. Dvouhmota nová. Už kromě čidel není díl, který bych nevyměnil ! Vačka jako nová = kvalitní olej. Pokud je obdobných problémů u AWX motoru více jak u 10 aut ( v diskuzích jsou mraky stejných zoufalců), je to asi chyba VW.
×
×
  • Vytvořit nový...