Taky přidám jednu zkušenost s autorizovaným servisem Škoda. Dal jsem tam auto kvůli odstranění klepání někde okolo zadních dveří a oni nejen že nebyli ani schopní zjistit čím je to způsobeno, tedy jestli se tím pánové vůbec zabývali :-(, ale navíc auto vrátili zaflákané od bláta od spodu až po střechu a na palubním počítači mého TSI se skvěla průměrná spotřeba okolo 10 l/100 km. No jo, hlot asi auto absolvovalo rallye díra nedíra, protože teď ještě navíc klepe někde u předního kola (že by čep nebo stabilizační tyčka?)... No hrůza, taková péče o zákazníka... Tak jsem tak nějak přemýšlel o tom, že Škoda auto s každým absolvováním servisní prohlídky ve značkovém servise prodlužuje doživotní záruku mobility. Ono ji při kvalitě péče o auto asi ani nic jiného nezbyde, nakonec kdo by si koupil nové auto které po odfláknuté prohlídce ve značkovém servise zůstane bez pomoci stát někde na silnici, že? Navíc jsem začal zastávat názor, že ve značkových servisech jsou jen takoví mechanici, kteří nic moc neumí (tedy kromě toho, že na autě zákazníka zničí co se dá), protože kdyby uměli, dávno by někde měli svůj servis a myslím si, že by se v pohodě uživili. Ach jo, je to trápení, každopádně po tomhle moje autí už neuvidí...