-
regulace počátku vstřiku octavia 66KW
Cusik diky za radu jen nevim presne co mas namysli a tak bych te poprosil o FOTO jestli muzes zaslat tak na e-mail djshop@djshop.in budu moc rad a diky zkusim to taky vycistit a budu to pozorovat.
-
regulace počátku vstřiku octavia 66KW
Jasan to zkontroluji myslis konektor primo u toho ventilu pocatku vstriku na cerpadle ze. protoze ja jsem jeste zahybal s kabelem co je u baterky jak tam jsou ty pojistky tak nevim ale jeste to vse proverim. dikas
-
regulace počátku vstřiku octavia 66KW
Diky jak jsem psal ze jsem zandal a vindal to rele 109 tak od te doby to jezdi jako tdi ale kdyz dam precist chybove kody tak to hlasi porad stejnou chybu 17656 ale i presto to jede tak asi to rele tam bylo nejak spatne zandane.jeste zkusim zkontrolovat ten kabel co jde k ventilu pocatku vstriku.Jo a kdyz si zapnu ve vagu tdi graf tak me to ukazuje nad modrou caru hodnotu cca 60.a cerpadlo sezizovali v servisu nejakym pristrojem jako hodinky to vypadalo to namontoval na cerpadlo.je mozne ze by to chtelo jeste asi trochu posunou ze?
-
regulace počátku vstřiku octavia 66KW
cau, diky za odpoved jojo vagem jsem to projel ventil pocatku vstriku je funkcni reagujea meni hluk motoru.je i promeren a hodnoty jsou ok 17 omu.poprve me to zacalo delat tak ze auto cuklo a problikla kontrolka zhaveni a delalo to casteji a tak me rekli ze to bude rele cislo 109 nevim k cemu slouzi ale prestalo to cukat a uz neproblikla kontrolka zhaveni. pak to chvilku jezdilo bez problemu a cca po 500 km to jelo jako SDI a az od 3000 ot. to jelo uz jako tdi. tak jsem mel vag pripojen a jezdil jsem s nim a hodnoty pocatku vstriku byly 255 za jizdy jen kdyz se trochu dotknu plynu tak to vyskoci na max a jedu se zarazenym stupnem bez plynu tak hodnota je cca 45.cerpadlo me seridili v servisu pomoci nejakeho budiku jako hodinky to vypadalo- namontoval to na cerpadlo auto zase jezdilo ok cca 300 km a pak se objevila zase ta sama zavada.dnes jsem vyndal rele 109 a nekolikrat zandal zpet a auto zase jede tak nevim jestli to nove sedive rele 109 muze byt pricina.Jeste me napadlo jestli to nemuze byt nekde v kabelu co vede k ventilu poc.vstriku.je divne ze to chvilku jezdi normalne a pak zase jak zelva. diky cusik. Cau, zprvu bych zkusil diagnostikou akcnich clenu (elmag. ventilu pocatku vstriku) jestli radne funguje samotny ventil a taky ventilem ovladany presuvnik vstriku, zda se treba nezadira. Pri volnobehu by se mel se zmenou predvstriku menit zvuk motoru klidny chod/tvrdy chod, stejne tak hodnoty predvstriku v bloku hodnot sk.c. 4 tusim. Mozna jeste pred testem koukni jak si stoji hodnoty v bloku c.4 pri volnobehu, jestli hodne kolisaji RJ bud nemuze presne urcit pocatek vstriku (vadny nektery snimac) nebo ho nemuze z nejakeho duvodu nastavit (mozna mech. zavada). Jinak predpokladem jsou spravne vstupni veliciny, signal otacek motoru na setrvacniku, signal snimace zdvihu jehly na 3.valci.
-
regulace počátku vstřiku octavia 66KW
Zdravim skodovaky.Publikuji zde problem s octavii 66kw hlasi chybu 17656 regulace pocatku vstriku-regulacni odchylka.Cerpadlo nastaveno v servisu a vse ok-chyba se nezobrazuje a auto frcelo jako das.Po ujeti cca 600 km jelo jako SDI a ne TDI.Po na pojeni na VAG hlasi chybu 17656.Obcas auto jede a obcas proste jako lenoch.Na dalnici sotva 130.Prosim o rady a vase zkusenosti dekuji
djspeedy
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva