cau,
diky za odpoved jojo vagem jsem to projel ventil pocatku vstriku je funkcni reagujea meni hluk motoru.je i promeren a hodnoty jsou ok 17 omu.poprve me to zacalo delat tak ze auto cuklo a problikla kontrolka zhaveni a delalo to casteji a tak me rekli ze to bude rele cislo 109 nevim k cemu slouzi ale prestalo to cukat a uz neproblikla kontrolka zhaveni. pak to chvilku jezdilo bez problemu a cca po 500 km to jelo jako SDI a az od 3000 ot. to jelo uz jako tdi. tak jsem mel vag pripojen a jezdil jsem s nim a hodnoty pocatku vstriku byly 255 za jizdy jen kdyz se trochu dotknu plynu tak to vyskoci na max a jedu se zarazenym stupnem bez plynu tak hodnota je cca 45.cerpadlo me seridili v servisu pomoci nejakeho budiku jako hodinky to vypadalo- namontoval to na cerpadlo auto zase jezdilo ok cca 300 km a pak se objevila zase ta sama zavada.dnes jsem vyndal rele 109 a nekolikrat zandal zpet a auto zase jede tak nevim jestli to nove sedive rele 109 muze byt pricina.Jeste me napadlo jestli to nemuze byt nekde v kabelu co vede k ventilu poc.vstriku.je divne ze to chvilku jezdi normalne a pak zase jak zelva. diky cusik.
Cau,
zprvu bych zkusil diagnostikou akcnich clenu (elmag. ventilu pocatku vstriku) jestli radne funguje samotny ventil a taky ventilem ovladany presuvnik vstriku, zda se treba nezadira. Pri volnobehu by se mel se zmenou predvstriku menit zvuk motoru klidny chod/tvrdy chod, stejne tak hodnoty predvstriku v bloku hodnot sk.c. 4 tusim. Mozna jeste pred testem koukni jak si stoji hodnoty v bloku c.4 pri volnobehu, jestli hodne kolisaji RJ bud nemuze presne urcit pocatek vstriku (vadny nektery snimac) nebo ho nemuze z nejakeho duvodu nastavit (mozna mech. zavada). Jinak predpokladem jsou spravne vstupni veliciny, signal otacek motoru na setrvacniku, signal snimace zdvihu jehly na 3.valci.