Přejít na obsah

zakus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení zakus

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Měl jsem služební Oct.II combi 1,9 77kW čipnutou u Sportmotor Praha v 5.000km, na brzdě Auto Jarov změřeno 109kW, 309Nm, To auto jezdilo fakt výborně, zrychlení cca 9,3s, výborná pružnost - i na 5.stupeň na dálnici. S autem jsem do prodeje najezdil 350tis.km. Moje poznatky : Dvouhmotový setrvačník měněn ve 300tis.km, při něm byla vyměněna i spojka, i když s ní ani při 300tis.km nebyl žádný problém. Ve 220 tis. měněno turbo, nejdřív ho poslali na repasi někam do Č.Budějovic - to fakt nedoporučuji, měsíc jsem s tím měl problémy - jedině hned vyměnit za nové. Ve stejné době začala zlobit řídící jednotka - údajně průnik vlhkosti do ŘJ, Škodovka odmítla reklamaci. Nakonec ŘJ vyměněna - od té doby bez problémů až do 350tis.km při prodeji auta. Auto nekouřilo, emise zcela bez problémů. Závěr : Sportomotor solidní a dobrý, auto s čipem jede fakt úplně jinak i při klidné jízdě - možnost rychlého předjetí je důležitý bezpečnostní prvek. Je důležité dodržovat zásady - studené auto nezatěžovat na plný výkon, turbo nechat vždy po zátěži (hlavně na dálnici třeba při příjezdu na benzinku) chvilku dochladit - nejlépe si vybírat benzinky, kam dojíždíte z mírného kopečka na volnoběh....
  2. Zhruba před měsícem jsem taky řešil dilema při objednání nového auta - buď Superb II combi nebo Passat combi - oboje v naftě 125kW v dobré výbavě. Obě auta jsem otestoval, najel jsem s nimi cca 400km. Není to moc, ale moje poznatky jsou následující : Měřím 193cm a v SII mi hrozně vadil široký středový panel, velkou chybou je podle mě absence místa pro 1,5 pet lahev ve dveřích. Celkově jsem se mnohem lépe usadil v Passatu, připadal mi takový přívětivější a pohodlnější pro řidiče (z 90% jezdím sám a obří podélný prostor na zadních sedačkách nepotřebuji). U SII mě velmi zklamal výrazný hluk od předních podběhů (subjektivně podstatně větší než u mé současné OII), v tom je podle mě Passat jiná liga. I aerodynamický hluk při vyšší rychlosti mi připadal nižší v Passatu. Úrovní zpracování a designu interiéru má podle trošku navrch Superb, je přeci jenom o cca 5 let mladší. Pokud se týká exteriéru, tam si mi naopak o hodně víc líbí Passat, se styling paketem v R-designu vypadá fakt krásně. Superb v kombíku mi připadá jako nafouklá oktávka, přičemž ovšem oktávka má vyváženější proporce. Výbavy obou aut jsou vcelku srovnatelné, na SII mi nabízeli slevu 11%, na Passata jsem dostal 17% - takže volba byla pro mě jasná - objednal jsem si Passat Variant Executive 125kW v manuálu (DSG mě neoslovilo, jezdím dálky a rád si "zakvedlám" šaltpákou) - vyšel o cca 80 tis.Kč levněji než Superb. Je to vždy dilema, já jsem se rozhodl pro VW a doufám, že jsem udělal dobře. Současná generace Pašíka je po 5 letech technicky vychytaná a reference na něj mám od známých výborné. Škodovku nezatracuji, mám s ní ty nejlepší zkušenosti - s Fábií I combi 1,9TDi jsem najezdil bez problémů 220 tis.km - nyní má 400 tis.km a pořád ve firmě bez problémů jezdí. Se současnou Octávií II Combi 1,9Tdi mám bez větších problémů najeto 350 tis.km (jako nová načipována na 108kW/310Nm) - to auto najede určitě bez problémů 500 tis.km....
×
×
  • Vytvořit nový...