Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

zakus

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Měl jsem služební Oct.II combi 1,9 77kW čipnutou u Sportmotor Praha v 5.000km, na brzdě Auto Jarov změřeno 109kW, 309Nm, To auto jezdilo fakt výborně, zrychlení cca 9,3s, výborná pružnost - i na 5.stupeň na dálnici. S autem jsem do prodeje najezdil 350tis.km. Moje poznatky : Dvouhmotový setrvačník měněn ve 300tis.km, při něm byla vyměněna i spojka, i když s ní ani při 300tis.km nebyl žádný problém. Ve 220 tis. měněno turbo, nejdřív ho poslali na repasi někam do Č.Budějovic - to fakt nedoporučuji, měsíc jsem s tím měl problémy - jedině hned vyměnit za nové. Ve stejné době začala zlobit řídící jednotka - údajně průnik vlhkosti do ŘJ, Škodovka odmítla reklamaci. Nakonec ŘJ vyměněna - od té doby bez problémů až do 350tis.km při prodeji auta. Auto nekouřilo, emise zcela bez problémů. Závěr : Sportomotor solidní a dobrý, auto s čipem jede fakt úplně jinak i při klidné jízdě - možnost rychlého předjetí je důležitý bezpečnostní prvek. Je důležité dodržovat zásady - studené auto nezatěžovat na plný výkon, turbo nechat vždy po zátěži (hlavně na dálnici třeba při příjezdu na benzinku) chvilku dochladit - nejlépe si vybírat benzinky, kam dojíždíte z mírného kopečka na volnoběh....
  2. zakus odpověděl na jets's téma v Ostatní
    Zhruba před měsícem jsem taky řešil dilema při objednání nového auta - buď Superb II combi nebo Passat combi - oboje v naftě 125kW v dobré výbavě. Obě auta jsem otestoval, najel jsem s nimi cca 400km. Není to moc, ale moje poznatky jsou následující : Měřím 193cm a v SII mi hrozně vadil široký středový panel, velkou chybou je podle mě absence místa pro 1,5 pet lahev ve dveřích. Celkově jsem se mnohem lépe usadil v Passatu, připadal mi takový přívětivější a pohodlnější pro řidiče (z 90% jezdím sám a obří podélný prostor na zadních sedačkách nepotřebuji). U SII mě velmi zklamal výrazný hluk od předních podběhů (subjektivně podstatně větší než u mé současné OII), v tom je podle mě Passat jiná liga. I aerodynamický hluk při vyšší rychlosti mi připadal nižší v Passatu. Úrovní zpracování a designu interiéru má podle trošku navrch Superb, je přeci jenom o cca 5 let mladší. Pokud se týká exteriéru, tam si mi naopak o hodně víc líbí Passat, se styling paketem v R-designu vypadá fakt krásně. Superb v kombíku mi připadá jako nafouklá oktávka, přičemž ovšem oktávka má vyváženější proporce. Výbavy obou aut jsou vcelku srovnatelné, na SII mi nabízeli slevu 11%, na Passata jsem dostal 17% - takže volba byla pro mě jasná - objednal jsem si Passat Variant Executive 125kW v manuálu (DSG mě neoslovilo, jezdím dálky a rád si "zakvedlám" šaltpákou) - vyšel o cca 80 tis.Kč levněji než Superb. Je to vždy dilema, já jsem se rozhodl pro VW a doufám, že jsem udělal dobře. Současná generace Pašíka je po 5 letech technicky vychytaná a reference na něj mám od známých výborné. Škodovku nezatracuji, mám s ní ty nejlepší zkušenosti - s Fábií I combi 1,9TDi jsem najezdil bez problémů 220 tis.km - nyní má 400 tis.km a pořád ve firmě bez problémů jezdí. Se současnou Octávií II Combi 1,9Tdi mám bez větších problémů najeto 350 tis.km (jako nová načipována na 108kW/310Nm) - to auto najede určitě bez problémů 500 tis.km....

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.