Přejít na obsah

Pirts

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Pirts

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Poradí někdo, prosím, jak a čím tu zátku přetěsnit? Je třeba měnit vysoušeč?
  2. Řeším teď stejný problém. Mohu se zeptat, jak jste přetěsnil? Měnil jste i vysoušeč?
  3. Díky za pomoc. Můj servisák mi říkal, že by se ta zátka dala možná vymontovat a pokud by se zničila, nahradila by se nějakou náhradou (třeba by se nechala vytočit z mosazi). Tak uvidím, asi s tím zkusím nějak polaborovat, protože koneckonců nový chladič mohu koupit vždy, ale to si nechám jako poslední variantu.
  4. Snad nějak vyndat jít musí, přece tam je to udělané na imbus, tak když se vezme imbus a vytočí se ta zátka ven?
  5. Je to přesně tak jak říká "acek" únik je kolem bílé zátky u chladiče (ta pod kterou je vysoušeč). Teď by mě zajímalo jak je možné to opravit. Někde tu na fóru jsem četl, že se musí vyměnit celý chladič, někdo jiný zase říkal, že přetěsnění je možné a i samotný vysoušeč jsem vyděl prodávat jako samotný díl (cena kolem 500Kč). Je tedy možné vyměnit případně jenom vysoušeč, který by mohl propouštět? Jen pro úplnost únik jsme zjistili detektorem a pěnou. Co se týče barviva, tak to jsme do okruhu také přidali, ale technik říkal, že pokud je ta zátka hodně zapuštěná do hloubky, je možné že chladivo to barvivo nevytlačí nahoru a proto není vidět. Jestli byl ten kompresor zadřenej nemohu říct s naprostou jistotou, ale vím že byl ustřižený (jsou tam na řemenici takové packy, které se ustřihnou, pokud se kompresor nějak kousne, takže se řemenice pořád točí a nespálí se řemen). Děkuji za případné rady s opravou
  6. Ahoj, před půl rokem jsem koupil bazarovou OII (2005), po nějaké době jsem zjistil že nejde klima. Chladící okruh byl úplně prázdný, po jeho doplnění jsme zjistili, že klima neběží. Zjistili jsme zadřený kompresor a také to že je na okruhu únik. Kompresor už jsme vyměnili a našli i únik. Teď mám ale obavu, že pokud budu s autem jezdit do doby než vyřeším opravu uniku, že by se mohl komresor znova zadřít. Někde jsem četl, že tyhle stáloběžné kompresory musí být pořád naplněné, že i když se klima nepoužívá, tak že kompresor stále běží. Nemáte s tímto někdo zkušenost. Docela se bojím, že než únik vyřeším, zase chladivo uteče a kompresor se zadře. Může k zadření dojít? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...