Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pirts

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Poradí někdo, prosím, jak a čím tu zátku přetěsnit? Je třeba měnit vysoušeč?
  2. Řeším teď stejný problém. Mohu se zeptat, jak jste přetěsnil? Měnil jste i vysoušeč?
  3. Pirts odpověděl na tomcat007's téma v Elektrika
    Díky za pomoc. Můj servisák mi říkal, že by se ta zátka dala možná vymontovat a pokud by se zničila, nahradila by se nějakou náhradou (třeba by se nechala vytočit z mosazi). Tak uvidím, asi s tím zkusím nějak polaborovat, protože koneckonců nový chladič mohu koupit vždy, ale to si nechám jako poslední variantu.
  4. Pirts odpověděl na tomcat007's téma v Elektrika
    Snad nějak vyndat jít musí, přece tam je to udělané na imbus, tak když se vezme imbus a vytočí se ta zátka ven?
  5. Pirts odpověděl na tomcat007's téma v Elektrika
    Je to přesně tak jak říká "acek" únik je kolem bílé zátky u chladiče (ta pod kterou je vysoušeč). Teď by mě zajímalo jak je možné to opravit. Někde tu na fóru jsem četl, že se musí vyměnit celý chladič, někdo jiný zase říkal, že přetěsnění je možné a i samotný vysoušeč jsem vyděl prodávat jako samotný díl (cena kolem 500Kč). Je tedy možné vyměnit případně jenom vysoušeč, který by mohl propouštět? Jen pro úplnost únik jsme zjistili detektorem a pěnou. Co se týče barviva, tak to jsme do okruhu také přidali, ale technik říkal, že pokud je ta zátka hodně zapuštěná do hloubky, je možné že chladivo to barvivo nevytlačí nahoru a proto není vidět. Jestli byl ten kompresor zadřenej nemohu říct s naprostou jistotou, ale vím že byl ustřižený (jsou tam na řemenici takové packy, které se ustřihnou, pokud se kompresor nějak kousne, takže se řemenice pořád točí a nespálí se řemen). Děkuji za případné rady s opravou
  6. Pirts odpověděl na tomcat007's téma v Elektrika
    Ahoj, před půl rokem jsem koupil bazarovou OII (2005), po nějaké době jsem zjistil že nejde klima. Chladící okruh byl úplně prázdný, po jeho doplnění jsme zjistili, že klima neběží. Zjistili jsme zadřený kompresor a také to že je na okruhu únik. Kompresor už jsme vyměnili a našli i únik. Teď mám ale obavu, že pokud budu s autem jezdit do doby než vyřeším opravu uniku, že by se mohl komresor znova zadřít. Někde jsem četl, že tyhle stáloběžné kompresory musí být pořád naplněné, že i když se klima nepoužívá, tak že kompresor stále běží. Nemáte s tímto někdo zkušenost. Docela se bojím, že než únik vyřeším, zase chladivo uteče a kompresor se zadře. Může k zadření dojít? Díky

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.