Pajaa-76
Uživatel-
Počet příspěvků
40 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Pajaa-76
Nováček (1/14)
7
Popularita
-
Já měním každý rok, což dělá 9 až 12tis. Jelikož tam je 30tis/2roky interval, tak první výměnu jsem dělal doma, druhou servis s mým olejem. Za rok zase doma a po 4 letech opět servis asi i s TK. Pokud servis odmítne vlastní olej, nechám si udělat jen prohlídku a výměnu oleje si udělám sám spolu se zápisem do servisky. To že u operáku nikdo neřeší cenu oleje neznamená, že se nechám holit jako ovce. BTW když jsem si psal o nabídky na první servis po 2letech, tak jeden servis chtěl 800 bez DPH za 508.00, což je 0W-20. Šílený. BTW máme doma i Hondu a tam mi dávají taky 0W-20 jenže za cenu 360Kč. Takže u Hondy svůj olej neřeším u Škody ano. Já věřím, že pokud se olej mění pravidelně kolem 10tis km, může být klidně i z Lidlu.
-
Tak jak jsem zveřejnil obrázek Shell a VW olej. Obal je na 99% stejný, jen VW má černý uzávěr. Dále výrobní číselná řada na flašce a etiketě ukazuje na jednoho výrobce - stejně tak střih etikety. Proč by Castrol dával olej do Shell obalu když dlouhá léta dodával pro VW oleje ve svých obalech - koukněte třeba na 5W-30 Long III - to je plněno Castrolem. Ve finále je to prašť jak uhoď ale pro mě to znamená, že tam dávám furt to stejné. Do FI jsem dával 5W-40 Shell a flaška byla stejného tvaru.
-
Nene GS5 554 5M2 je výrobce Shell.
-
Já na první výměnu doma dával Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30, teď nedávno jsem byl na první servisce po 2letech/30tis km a donesl jsem jim 0W-30 longlife Škoda (GS5 554 5M2). Podle mě jsou to totožné oleje. Minimálně výrobce je Shell.
-
Moje konfigurace z 23.11.19 už nejde zobrazit (DPFN13) a konfigurátor je z českého webu stažen. Ale byl kolem těch 480tis Kč se Stylem. Bílá s černou střechou. DAB+ a R16 jsem nedával. Trojka je holt už vyprodaná.
-
No upřímně, eUP je hezčí a ta akční cena je vlastně stejná. Včera jsem si četl podmínky dotací v SK. Super. Po podpisu smlouvy mají 12 měsíců na doložení koupě (faktura). 8tis éček dostanou poté na účet do měsíce. Auto musí být nové (čistý TP), musí zůstat ve vlastnictví 2 roky - ale zajímavější je že po stejnou dobu musí být registrováno v SK (takže za dva roky budou slušný ojetiny pro ČR na Slovensku) a musí mít havarijní pojištění. BTW dotace vyjde i na základní Teslu 3. Jinak Elektro Dad je parádní kanál. Mám sjetý veškerý videa. K Citigoe iV - 2x16A domácí dobíjení je super, ne každý dům má 3x32A, nízkoenergetické mají často 3x25A. Co je ale děs, je to DC dobíjení - 40kW je navíc jen papírová hodnota, reálně to bude kolem 25kW.
-
No Up! už se dá objednat a ceny jsou velmi podobné jako Citigo. Jinak již jsou na webu první recenze elektrické Mii, reálný dojezd bude kolem 200km, spotřeba cca 14kWh/100km
-
Přesně. Já povídám, hele neřadíš, odpich oproti 44kW MPI, výhřev sedaček a hlavně čelního skla - nemusíš ráno škrábat. A ona - ty zadní světla se mi nelíbí :)
-
Já byl v prodejně minulý týden. Ptal jsem se na Citigo iV. Mají objednáno, přihlásit jej můžou ale až po novém roce. Jsem domluven na delší zápujčku. O zvýšení ceny nepadlo ani slovo. Já mám teď problém doma :) Citigo se nelíbí a koukáme vejš IONIQ, ID3 a podobný. Třeba zápujčka manželku přesvědčí.
-
Já ho chápu, servis EV je nula nic, nemaj se kde napakovat. Proto to haní. Ty servisní prohlídky - třeba Leaf jsou v řádech stokorun. Někde jsem viděl cennový rozpis prohlídek na 10let/100.000km a bylo to něco kolem 8tisíc. Takže bude hodně záležet na tom, co bude mít nastaveno Citigo. A taková perlička - u e-Golfa, když máte jet na servis tak to hlásí "Výměna oleje" :)
-
Já to propočítával protože je to naprosto ideální auto na rozvoz dětí a dojíždení do práce, zvláště pro manželku. Nájezd 8000km/rok, denně cca 30km, dobíjení o víkendu z vlastní FVE (cca 50% pokrytí spotřeby auta z vlastních zdrojů) a stejně se mi to nevrátí do 10let oproti Fabii III 40kW co teď má. V SK ta pobídka je hodně zajímavá.
-
No ale stejně tam mrsknu AV-L 0W-30 (504.00). 0W-20 tlačím do Hondy :)
-
Koukám, že v novější verzi už uvádí normu 508.00 pro QI6 - takže naše 44kW bude mít 0W-20 jako prvonáplň.
-
Ano, prostě z oddělení ND odejdu vždy se slevou, pokud stejný díl je namontován při servisu, slevu většinou nedostanu. Asi mám štěstí na hodnou paní :) Tak to zkuste - teď měnil olej, stačí tam zajet, tentokrát do ND a poptat ten stejný olej filtr - pro jistotu bych jim dal číslo dílu z faktury. A budete vědět jestli se to v daném servise vyplatí.
-
Já zjistil, že pokud zajdu do oddělení ND a nakoupím filtry (olej, vzduch a kabina) a VW olej a hned potom jdu na garančku v tom samém servise, tak rozdíl v ceně těch dílů je poměrně velký. A diskuze o původu oleje je pak irelevantní.