Jump to content

CITIGOe iV

Sign in to follow this  

ŠKODA CITIGOe iV začíná 124 let po založení společnosti nová éra automobilky ŠKODA AUTO. Tento čtyřmístný mini vůz je první sériově vyráběný vůz ŠKODA, který je výhradně poháněn elektromotorem o výkonu 61 kW.

    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Zdravím.  Tak keďže som nikde nenašiel odpoveď tak zakladal túto tému.   Niekedy no prevažne pri prvom rozbiehani (no nieje to pravidlo)  sa mi pri preradovani z 1 na 2 akoby cukla prevodovka. Prirovnam to k tomu ako keď sa prudko rozbehne auto (hrabe kolesami) a vymacke sa spojka a prevodovka sa akoby uvoľní zo záberu motora. A je pritom pocut aj podobný zvuk. No potom sa radi pekne hladko.  Rozbieham sa pomaly a otacky studeného motora ťahám pomaly max ku 2000.   Vedel by niekto čo to môže byť? Sinenblok by búchal viac menej stále tak som s toho zmätený.
      • mozna trosku hlouba otazka, ale u FL ve verzi ambition, je elektricky otevirany kufr nebo ne? Prodejce mi na tuto otazku neni schopen odpovet:( Skoro mi nekdy prijde, ze toho clovek vi vic nez samotny prodejce:(
      • Já jsem zvolil originál a nelituji tech peněz. Nosnost 90 kg, připevnění k podlaze kovovou základnou na 4 šrouby. Je polohovatelná a výsuvná. V nejnižší poloze vadí ruční brzdě. Jinak ok.
      • Jak to děláte, že vám servis půjčí nové auto a ještě na několik dnů...
      • @pjdefort .... momentak je hezky, ale delal si vymenu svicek presne podle DP. Svicky si volil origo nebo nejake jine ?  
    ×