Přejít na obsah

CITIGOe iV

ŠKODA CITIGOe iV začíná 124 let po založení společnosti nová éra automobilky ŠKODA AUTO. Tento čtyřmístný mini vůz je první sériově vyráběný vůz ŠKODA, který je výhradně poháněn elektromotorem o výkonu 61 kW.


11 témat v tomto fóru

  1. Nabíjení - Citigo iV 1 2

    • 43 odpovědí
    • 15,2k zobrazení
  2. CITIGOe iV 1 2 3 4 18

    • 425 odpovědí
    • 90,2k zobrazení
  3. Dojezd a spotřeba

    • 18 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4,7k zobrazení
  4. Wallbox

    • 11 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 534 zobrazení
  5. Servis, garanční prohlídky

    • 5 odpovědí
    • 6,5k zobrazení
  6. Chyby Citigo iV

    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  7. Kódování

    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  8. Skoda Connect v elektrickom Citigo

    • 8 odpovědí
    • 5,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • tomakecTD podarilo sa ti niečo zistiť? Mám presne totožný problém na Golfe 4 1.6 16V BCB 
    • Ahoj, možná to tady už je, ale chci upozornit, že nová "varianta" kol VELA 18" a VELA 19", které se dávaly na S3 jsou nyní BOSONA 18" a ANIARA 19". Jedná se o úplně jiný disk.        Problém je, že u starých verzí VELA a VEGA byl aerodynamický prvek pouze plastový kryt, který šel sundat. V nových kolech BOSONA a ANIARA je aerodynamický prvek součástí ALU a není možné jej demontovat! Takže kola pak vypadají už navždy takto škaredě.   Kolega si nechával v práci dávat na svůj ještě S3 nové ALU s vědomím, že si pak ten "dekl" sundá, ale smůla, už mu přišly nové ANIARA...
    • Čelní skla 1000 a 100 se sice liší, nicméně jsou záměnná (v praxi jsem dával vrstvená Š100 skla 72 + 75 do MB z let 67 + 68 (čili "oba sloupky") a rozměrově není problém. Skel je ale vícero (4 nebo 5 typů), rozdíly jsou: kalená vs. vrstvená (většina MB má kalené, přestože vrstvené bylo homologováno pro sportovní účely již v roce 1965), ve způsobu "lití" (postaru "na plochu" nebo později svisle, označené provedení "float") a tím také pro LHD nebo RHD = méně "rovná", na plochu litá skla, se na straně řidiče leštila pro eliminaci zkreslení. Použít "pravostranné" sklo s volantem vlevo tedy není dobré, takže záměnnost nelze prohlásit za univerzální.   K číslům motorů, resp. lomítkům: je jich ještě více, pro zdejší účely asi stačí dodat /3 - litrový MBX/MBG motor typu "990T" s výkonen 38.3 kW /5000 ot/min, k rozlišení mezi shodně lomenými motory stačí zpravidla pohled na komoru vodního čerpadla, resp. jeho přírubu, trochu matoucí jsou třeba bloky pozdních 110R, opticky shodné s bloky pro první 742/743..   I mě by zajímalo, jak byly řazeny čísla karosérií vozů MBX.. pozorování "v terénu" dělá dojem, že jsou součástí číselné řady sedanů, což byl bylo možné vzhledem k montáži "vedle" výrobní linky přímo v Boleslavi (na rozdíl od R z Kvasin). Ale jestli to tak opravdu je, vědí asi dneska už jen v muzeu. 
×
×
  • Vytvořit nový...