Jump to content

CITIGOe iV

ŠKODA CITIGOe iV začíná 124 let po založení společnosti nová éra automobilky ŠKODA AUTO. Tento čtyřmístný mini vůz je první sériově vyráběný vůz ŠKODA, který je výhradně poháněn elektromotorem o výkonu 61 kW.


11 topics in this forum

  1. Nabíjení - Citigo iV 1 2

    • 43 replies
    • 16.9k views
  2. CITIGOe iV 1 2 3 4 18

    • 425 replies
    • 95.4k views
  3. Dojezd a spotřeba

    • 18 replies
    • 8.5k views
    • 2 replies
    • 5.1k views
  4. Wallbox

    • 11 replies
    • 6.1k views
    • 3 replies
    • 2.2k views
    • 3 replies
    • 750 views
  5. Servis, garanční prohlídky

    • 5 replies
    • 7.1k views
  6. Chyby Citigo iV

    • 0 replies
    • 1.4k views
  7. Kódování

    • 2 replies
    • 1.8k views
  8. Skoda Connect v elektrickom Citigo

    • 8 replies
    • 5.6k views


  • Aktuální příspěvky

    • Všeobecne: krátke trasy po meste nevyhovujú žiadnemu modernému spaľovaciemu motoru, riedenie oleja palivom pri studenom motore je všeobecný problém. Rozdiel je iba v tom, že ktorý motor sa ako rýchlo ohrieva a tým pádom niektoré motory trpia týmto problémom menej (väčšinou menšie a slabšie benzínové motory v ťažších autách) a niektoré zase viac (väčšie a výkonnejšie naftové motory v ľahších autách).
    • Ja to isté, požičal som si Superb 3, kedže Kodiaqa nemali dostupného aj na ňom sa dnes po týždni začala zobrazovať chyba každých 30 sekund: Travel asist nedostupný. Po 2 rokoch vlastnenia Octavie 4 s neustále nefungujúcou obrazovkou infotaimentu, kde sa nedala ani klima ovládať, toto je posledná Škodovka, čo máme doma.
    • Když už to bylo zmíněno... 😁   OIII:  https://youtu.be/lm7kb6aBJlM OII:  https://youtu.be/kq5yefdRfss?si=JpUghN0jzVOqDzQd Rapid:  https://youtu.be/1TKViX64hgQ?si=BdvwiRxrZ-Z3ko2y   Letí to, nejstarší je OII už před 12 lety 🤔
    • Ahojte, je nejaka moznost, aby sa mi zapol ostrekovac zadneho okna ked idem cuvat? V menu som zapol toto, ale po zapnuti sa stierac ani nepohne. Ostrekovac taktiez bez ostreku.  
    • měla to O III od začátku, proč by to neměl mít Superb III, pokud ti není líto pneumatik, tak to vyzkoušej ... protože finálem jsou varovné blinkry... kdysi to zkoušel a natočil @Maverick   nicméně stačí i Googlit, V lednu 2010 vstoupila v Evropě v platnost nová legislativa pro dynamická brzdová světla, která stanovila signál nouzového/krizového zastavení (signál pro krizové brzdění). Ten je složen z blikajících brzdových světel a následně aktivovaných výstražných světel (všechny blinkry). Jde o standardní výbavu, takže se za ni nepřiplácí, což potvrdili zástupci BMW i Škoda Auto.   Systém všeobecně funguje tak, že při krizovém brzdění začnou zadní brzdová světla blikat a krátce před zastavením / po zastavení vozidla se aktivují ještě výstražná světla. O tom, že vaše brzdová světla blikají, nejste jakožto řidiči nijak informováni.
×
×
  • Create New...