Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

TmR

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Před krámem vyšroubuj ten šroubek, vyndej celej ten krám, odpoj konektor, vyluopni spínač a v krámě požádej o ten samej .... Někdy pomůže namočit spínač do lihu, 50x zapnout a vypnout a dát zpět.
  2. TmR odpověděl na JURAJ1982's téma v Motor
    Prohlédnout kabely +, překontrolovat -, někde je velký přechodový odpor ... Očistit svorky na baterce, rozebrat uzemnění, očistit a znova přidělat ....
  3. TmR odpověděl na dano696's téma v Elektrika
    Vyjádření Ministerstva dopravy ČR: Montáž, umístění a zapojení denních svítilen předepisuje a upravuje homologační předpis EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. V následujícím textu uvádíme vybrané požadavky na umístění z předpisu EHK/OSN č. 48 (základní) na denní svítilny: počet - dvě na přídi vozidla na šířku - max. 400 mm od bočního obrysu vozidla a nejméně 600 mm mezi sebou (u vozidel s šířkou menší než 1300mm může být 400 mm) na výšku - od 250 mm do 1500 mm nad vozovkou. K elektrickému zapojení denních svítilen připomínáme zejména, že jejich zapojení zajistí plnění následujících podmínek: - svítí samostatně bez obrysových světel, - automaticky se zapínají s polohou "klíčku" pro běh motoru a zhasnou po vypnutí motoru, - povinně se automaticky vypínají při rozsvícení světlometů - kontrolka je nepovinná. Jednoduše a prakticky. Mám plus vytaženo ze zapalovací cívky (zapnu klíček a jde tam plus) přes SEPNUTÉ kontakty PŘEPÍNACÍHO RELÉ (cenová relace 50-130Kč). Cívka PŘEPÍNACÍHO relé má jeden vývod na kostru (minus), druhý paralerně připojený k pravému parkovacímu světlu. V momentě zapnutí parkovaček PŘEPNE PŘEPÍNACÍ RELÉ na PRÁZDNÝ kontakt a denní světla zhasnou. Minus denních světel kamkoliv na kostru. Do obvodu lze zařadit pojistku, i když při světlech Hella je proud pouze 1A a diodových ještě menší. Osobně jsem se s ní nezabýval. Miluju zloděje, kteří chtějí 800Kč a výše za "automatické" ovládání denních světel .... Montáží denních světel jsem vyřešil velký problém s baterií, jezdím jen velmi krátké a časté cesty denně. 7 let stará baterie točí jak "za mlada" i v zimě. Nehledě na to, že těch cca 150W rozdílu lze pocítit i na spotřebě. Někde a z něčeho se musí vyrobit .... Z benzinu. PŘEPÍNACÍ RELÉ se poněkud hůře shání. Stalo se mě, že jsem koupil takto označené relé, na vršku mělo i namalované kontakty, nicméně uvnitř nebyly! Repektive ten, co jsem potřeboval (v klidovém stavu sepnutý). První jsem koupil v Holešovicích na tržnici, druhé pro kolegu na Aukru.
  4. TmR odpověděl na dano696's téma v Elektrika
    Vyjádření Ministerstva dopravy ČR: Montáž, umístění a zapojení denních svítilen předepisuje a upravuje homologační předpis EHK/OSN č. 48, který předepisuje vyhláška č. 341/2002 Sb. V následujícím textu uvádíme vybrané požadavky na umístění z předpisu EHK/OSN č. 48 (základní) na denní svítilny: počet - dvě na přídi vozidla na šířku - max. 400 mm od bočního obrysu vozidla a nejméně 600 mm mezi sebou (u vozidel s šířkou menší než 1300mm může být 400 mm) na výšku - od 250 mm do 1500 mm nad vozovkou. K elektrickému zapojení denních svítilen připomínáme zejména, že jejich zapojení zajistí plnění následujících podmínek: - svítí samostatně bez obrysových světel, - automaticky se zapínají s polohou "klíčku" pro běh motoru a zhasnou po vypnutí motoru, - povinně se automaticky vypínají při rozsvícení světlometů - kontrolka je nepovinná. Jednoduše a prakticky. Mám plus vytaženo ze zapalovací cívky (zapnu klíček a jde tam plus) přes SEPNUTÉ kontakty PŘEPÍNACÍHO RELÉ (cenová relace 50-130Kč). Cívka PŘEPÍNACÍHO relé má jeden vývod na kostru (minus), druhý paralerně připojený k pravému parkovacímu světlu. V momentě zapnutí parkovaček PŘEPNE PŘEPÍNACÍ RELÉ na PRÁZDNÝ kontakt a denní světla zhasnou. Minus denních světel kamkoliv na kostru. Do obvodu lze zařadit pojistku, i když při světlech Hella je proud pouze 1A a diodových ještě menší. Osobně jsem se s ní nezabýval. Miluju zloděje, kteří chtějí 800Kč a výše za "automatické" ovládání denních světel .... Montáží denních světel jsem vyřešil velký problém s baterií, jezdím jen velmi krátké a časté cesty denně. 7 let stará baterie točí jak "za mlada" i v zimě. Nehledě na to, že těch cca 150W rozdílu lze pocítit i na spotřebě. Někde a z něčeho se musí vyrobit .... Z benzinu. PŘEPÍNACÍ RELÉ se poněkud hůře shání. Stalo se mě, že jsem koupil takto označené relé, na vršku mělo i namalované kontakty, nicméně uvnitř nebyly! Repektive ten, co jsem potřeboval (v klidovém stavu sepnutý). První jsem koupil v Holešovicích na tržnici, druhé pro kolegu na Aukru.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.