-
Octavia 1.6 MPI 75KW - Pomalá reakce plynu
Je to čidlo u spojkového pedálu. Číslo dle ETKY je 1J0927189E.
-
Prevodovka 1.6
Ahoj. Máš pravdu, už jsem si to zjistil přes v.číslo převodovky- už se ve výrobě používali jiné nýty.
- Jaký olej
-
Jaký olej
Jaký lepidlo- budeš se muset o olejích ještě hodně naučit. 10W- určuje hustotu oleje pod bodem mrazu- čím menší číslo, tím má olej při dané teplotě správnou hustotu, aby motor co nejdříve promazal ( 15W=-15°C, 10W=-20°C, 5W=-25°Ca více) 60- určuje, že při teplotách 60°C, má olej stále správné mazací schopnosti. Jinak se všichni řiďte normou VW v návodu na údržbu- to je jediná 100% pomůcka jak správně mazat. Tazz
-
Spotřeba 1.6 MPI 75 kW
OI 1,6 AVU 75kw Kombi 2001 najeto 235000 km Spotřeba město (dojíždění každý den 4 km do zaměstnání a zpět při -5°C až -10°C) 7,9 km/100km Počítáno dlouhodobě: Vlastní výpočet- p.počítači se nadá věřit. Při rezervě vždy znovu tankování do plnejch a hned výpočet!!!! To je docela dobrý Tazz
-
Prevodovka 1.6
Zdar všichni, musím trochu uklidnit všechny co mají po této diskuzi strach o své převodovky. Vlastním OI 1,6 75kw AVU 2001 s převodovkuo DUU/O2K najeto 235 000 km a převodovka naprosto vyšlapuje a řazení je taky O.K. Uvědomme si kolik je vyrobených převodovek a kolik si Vás tu stěžuje na problémy. Já jsem z Mladé Boleslavi a moc vlastníků si nestěžuje na převodovky- možná na rozjíždění, ale to řeší čidlo na spojce a v nejhorším Jandis (CIMBU) v Sukoradech- úpravou řídící jednotky- přechodů. Nechci nikoho napadat, ale příjde mi, že si tady stěžujou akorát ti co s autem dělají tzv. psí kusy- hrabou všude co to jde, dělaj ze sebe závodníky a pak se divěj. Někteří samozřejmě auto koupí od takovéhoto pilota- tesně před smrtí a pak chudáci spláčou nad výdělkem Taky tu někdo psal, že škodovka neuznává přetržené nýty na diferáku jako záruční servis- bodeť by jo, když nikdo nikdy nezjistí co s tím autem majitel dělá Tak se nebojte a v klidu jezděte. Tazz
-
Octavia 1.6 MPI 75KW - Pomalá reakce plynu
Oct I AVU 2001 kombi naj. 245000 km. Dvojité cuknutí při sundání nohy z plynu. Rozjezdy hrůza. Dnes jsem chtěl zajet k Jandisovi do Sukorad (CIMBU) na přehrání řídící jednotky 2100 Kč( hlavně kvůli přechodům), ale ještě před tím jsem zakoupil nové čidlo spojkového pedálu za 335 Kč. Staré čidlo funkčně v pořádku, ale nerozdělával jsem ho, takže uvnitř bylo na 100% opotřebení. Po výměně čidla (10 min práce) jsem to jel projet a zjistil jsem, že rozjezdy jsou o 80 % jinde a jde se s tím rozjet pomalu i rychle bez poskakování a chcípání motoru Dvojité cuknutí při sundání nohy z plynu už mě teď moc netrápí ty rozjezdy už mě sra--. Snad to někomu pomůže
-
1,6 SR 74KW při sundání nohy z plynu auto asi 2x cukne
Oct I AVU 2001 kombi naj. 245000 km. Dvojité cuknutí při sundání nohy z plynu. Rozjezdy hrůza. Dnes jsem chtěl zajet k Jandisovi do Sukorad (CIMBU) na přehrání řídící jednotky 2100 Kč( hlavně kvůli přechodům), ale ještě před tím jsem zakoupil nové čidlo spojkového pedálu za 335 Kč. Staré čidlo funkčně v pořádku, ale nerozdělával jsem ho, takže uvnitř bylo na 100% opotřebení. Po výměně čidla (10 min práce) jsem to jel projet a zjistil jsem, že rozjezdy jsou o 80 % jinde a jde se s tím rozjet pomalu i rychle bez poskakování a chcípání motoru Dvojité cuknutí při sundání nohy z plynu už mě teď moc netrápí ty rozjezdy už mě sra--. Snad to někomu pomůže
Tazz
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva