Zdravim všechny škodameny.Prosím o radu, jestli tohle někdo řešil.Předem chci říct, že za dva dny jedu na Vagínu, ale nejdřív to na vás zkouším-zkušenost je zkušenost...Řešim Fabku 1.2 htp 12v, která má obtížné starty když je teplá, nebo spíš VLAŽNÁ.Ohřátá na provozní teplotu, nebo úplně studená chytá na škrtnutí a krásně běží (no,tříválec neběží nikdy krásně:-)...), ale jakmile se s autem jen popojede, nebo se na chvíli odstaví a lehce vychladne, jde velmi těžko nastartovat.Špatné starty vypadají asi takto:Startér točí a točí, motor se jakoby snaží chytit(jakoby nepravidelně chytají různé válce),nebo chytí a hned chcípne.Takhle to probíhá asi 10 dlouhých startování a pak se za krátkého šíleně nepravidelného chodu chytí a pak šlape jak má...Chování mi připadá jakoby nepálily svíce, protože smrdí benzín z výfuku a při jízdě svítí kontrolka lambdy(spalin)...Jenže zap.cívky jsou tam dvě měněny nedávno, navíc když už motor běží na volnoběh, nebo jede, je naprosto v pořádku (vyrovnaný chod i výkon).No, vlastně akorát víc žere a smrdí.Možná je špatná bohatost směsi kvůli špatné lambdě, ale i kdyby by byla v řiti, tak by přece mělo auto nastartovat, nebo ne?.Lambda přece řídí bohatost směsi jen v ustáleném režimu motoru, když po něm nic necheme(akcelerace atd...).Přeskočený řetez už tohle auto absolvovalo, takže se spoléhám na to, že tam opravář dal ty delší vodítka řetězu a tenhle problém to není, ani podlálený ventily, už jen kvůli tomu, že když motor frčí, nevykazuje problémy...Vím, že je v sání ta bimetalová klapka na sání ohřátého vzduchu z výfuku, ale ta by snad nezapříčinila tohle, aby motor nešel nastartovat...škrtící klapka je vysmejčená...předem dík za rady...