Přejít na obsah

škodazoufalec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení škodazoufalec

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Sorry,sem to špatne podal.Celou dobu sem měl na mysli tu BSG-centrální ř.j. ...Už sem to vyřešil a zahodil schémata, konečně...Těch problémů tam bylo víc.Vytavená lampička v kufru-spojily se kontakty na žárovku,zlomenej kabel výstupu na BSG,konektor XP2 pro interierový světlo a nakonec sem se taky pachtil s oběma předníma mikrospínačema v zámcích.Oba sem opravil zadarmo jen prací, ale už to znovu dělat nechci...
  2. Závada vyřešená.Půjčil sem si Vagínu a ukázala mi 16500-snímač teploty chlad.kap. G62-nesmyslný signál.Našel sem si tabulku odporu vůči teplotě na jeho proměření, abych měl jistotu a to čidlo studené měřilo dobře.Jakmile sem ho ale pomalu začal ohřívat(cca 20-30 stupňů), vyhazovalo nesmyslné obrovské odpory, namísto plynulého klesání odporu...Ř.J. byla tak zmatená, že cpala moc bohatou směs, kterou tenhle úchylnej tříválec nepobral:-)...No, myslim že jakejkoliv obyčejnej 4-válec by tohle nezastavilo...
  3. Tak teď už se nepálí, ale pořád vůbec nejde komplet interierové osvětlení.Stropní světlo jde manuálně zapnout, ale tím to končí.Mikrospínače sem vyloučil, protože nejdou ani jedny dveře.Pojistky o.k., kabely okolo jednotky komfortu a pojistkovky taky...Jo a vag se s komfortkou vůbec nespojí, takže VIS podle kódu poruchy je mi taky na prd, ale napájení jednotka má.Možná bude vadná ta komfortka když ani nechce komunikovat?Ale s ostatníma jednotkama na K-lince komunikuje,páč by kára nejspíš nejela.Navíc prej přestaly před nějakou dobou fungovat i auto světla...Každopádně když sem rozebral přístrojovku kvůli kontrole konů a kabelů kolem pojistkovky a jednotky komfortu, uviděl sem tam ten škodováckej kabelovej sajgon...Ty vole, chtěl bych si promluvit s nějakym konstruktérem týhle elektriky, to snad ani není možný:-)Je opravdu super, že ty chytráci navrhly komplet kabeláž z ekologicky nezetěžujících(rychle rozkládajících) bužírek, ale nikoho z nich nenapadlo, že se to lidem rozkládá po pár letech při provozu.Viz třeba ten nabobtnalej svazek v motoru pod ř.j. .Když k tomu přidám ty úplně nesmyslný uzly a propojky v přístrojovce, sem tam jen tak ucvaklej, neoizolovanej kabel, kterej asi zrovna nebyl potřeba...Prasárna bez logiky..A ty schémata, to je taky nářez, asi bambilión verzí svazků a zapojení.Ani ve škodovce nevědi co tam jak máte:-)...Sem automechanik a takovejch originál bastlů sem moc neviděl...a to dost dělám francouze:-))...Doufám, že to neni nějaká kravina, kterou sem přehlídnul
  4. Čus chlapy, potřebuju poradit s pálící se pojistkou vnitřního osvětlení.Ve stropním světlu zkrat není...Neřešil to někdo???
  5. Zdravim všechny škodameny.Prosím o radu, jestli tohle někdo řešil.Předem chci říct, že za dva dny jedu na Vagínu, ale nejdřív to na vás zkouším-zkušenost je zkušenost...Řešim Fabku 1.2 htp 12v, která má obtížné starty když je teplá, nebo spíš VLAŽNÁ.Ohřátá na provozní teplotu, nebo úplně studená chytá na škrtnutí a krásně běží (no,tříválec neběží nikdy krásně:-)...), ale jakmile se s autem jen popojede, nebo se na chvíli odstaví a lehce vychladne, jde velmi těžko nastartovat.Špatné starty vypadají asi takto:Startér točí a točí, motor se jakoby snaží chytit(jakoby nepravidelně chytají různé válce),nebo chytí a hned chcípne.Takhle to probíhá asi 10 dlouhých startování a pak se za krátkého šíleně nepravidelného chodu chytí a pak šlape jak má...Chování mi připadá jakoby nepálily svíce, protože smrdí benzín z výfuku a při jízdě svítí kontrolka lambdy(spalin)...Jenže zap.cívky jsou tam dvě měněny nedávno, navíc když už motor běží na volnoběh, nebo jede, je naprosto v pořádku (vyrovnaný chod i výkon).No, vlastně akorát víc žere a smrdí.Možná je špatná bohatost směsi kvůli špatné lambdě, ale i kdyby by byla v řiti, tak by přece mělo auto nastartovat, nebo ne?.Lambda přece řídí bohatost směsi jen v ustáleném režimu motoru, když po něm nic necheme(akcelerace atd...).Přeskočený řetez už tohle auto absolvovalo, takže se spoléhám na to, že tam opravář dal ty delší vodítka řetězu a tenhle problém to není, ani podlálený ventily, už jen kvůli tomu, že když motor frčí, nevykazuje problémy...Vím, že je v sání ta bimetalová klapka na sání ohřátého vzduchu z výfuku, ale ta by snad nezapříčinila tohle, aby motor nešel nastartovat...škrtící klapka je vysmejčená...předem dík za rady...
×
×
  • Vytvořit nový...