Přejít na obsah

M4ChR

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení M4ChR

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak jsem si před 3 týdny od známého pořídil OII v kombajnu s motorem 2.0 TDi (BKD 16V) se 103kW a musim říct, že takový svezení jsem ještě nezažil Je to možná tim, že jsem před tim měl mrňavoučkou Peugeota 206 s 1.1 benzínem Každopádně jsem si koupil sportovní verzi OII, která obsahuje už v sérii sportovní podvozek, sedačky, volant a ve všech čtyřech dveří nadstandardní repro (1x basák, 1x střeďák, 1x výška). Opravdu luxus Teď jezdím na 16kách zimákách a auto drží jak přibitý, na jaře tam fláknu sériový 17ky s nízkým profilem, auto si ještě víc sedne, povozek ztuhne, tak jsem na to zvědavej Jen jak tu občas čtu vaše názory na tyhle motorizace, tak z toho mám trošku strach Ale tak co, počítal jsem s nějakými případnými investicemi, ale jakmile jsem jí uviděl a svezl se v ní, tak jsem jí musel koupit I mě dostala spotřeba na tak velký obsah. Jezdim s ní podle PP 5,5-7,0l/100km. Ten šestikvalt dělá opravdu divy... Přeju všem příznivcům OII i ostatním řidičům, spousty najetých km a šťastné cesty
  2. Ok, děkuju za tip Počkám s tim na jaro, abychom ještě omrkli, jestli neni chyba v něčem jinym, ale jak už mi řeklo víc lidí, neměl by to bejt nijakej větší problém. Alespoň v to věřim
  3. Hojte ďáblové Četl jsem příspěvky, sice mám skoro stejný problém, ale přeci jenom se trošku liší Potřeboval bych jen poradit. Koupil jsem si před 3 týdny Octávii II v kombajnu, r.v. 2006 s motorem 2.0 TDi (BKD 16V). Najel jsem zatim cca 3tis km, ale ztrácí se mi chladící kapalina. Nejhorší na tom je, že je zima, všude nasmrkáno, voda a tak a prostě ten únik není vidět, jelikož je opravdu MINIMÁLNÍ. Na 1000km (což je u mě 1 týden), mi klesne z maxima přesně do půlky a samozřejmě mi sepne čidlo, takže to tam na mě bliká jak blbý. Jestli dolívám decku, tak je to hodně, opravdu minimum. Jednou doliju fridex a jednou destilku. Jen mě to štve. V servise řikali, že v takovymhle počasí to těžko zjistí, obzvlášť, když je únik tak minimální, mám přijet na jaře. Ujistili mě, že to těsnění pod hlavou bejt nemůže, možná nějaká spuchřelá hadička, chladič, kdo ví... Jsem z toho jelen Já jen, jestli s tim nemáte někdo zkušenosti? Když je motor studenej, tak to mam třeba lehce pod MAX, když to projedu, vlítne mi to přesně na MAX. Zkoušel jsem, jestli drží tlak a krásně si odfoukne a kapalina vylítne nad MAX. Docela mě prdí to čidlo, že to registruje už přesně mezi MIN-MAX. A všimnul jsem si, že se mi asi dost kapaliny ztratí při startování, pokud třeba 2 dny stojí, je velká zima a trvá pár vteřin, než naskočí. To se mi právě stalo 3x a 3x jsem dolejval. Nemůže to bejt tou zimou? Octávu mam od známýho a ten se mi zaručil, že mu neunikala a kupoval jsem jí, když bylo konstantně +15°C. Teď to leze přes noc pořád na -15°C. Kdyby náhodou někdo věděl, budu rád za odpověď Předem děkuju Já jen, že nechci bejt v "vevědění" až do jara...
×
×
  • Vytvořit nový...