tak jsme byli omrknout octavky...
octa v olomouci vypadala na fotkach opravdu lepe nez ve skutecnosti.
auto puvodne kupovano ve Francii a jezdilo po DE.
Servisni knizka tedy uplne prazdna, svitila jim chyba airbacku(podle pordejce pry zavineno poklesem napeti),auto celkem poskrabane,zadni vyko kufru dobouchane,chybelo jim tlacitko ovladani zadniho okna,o tom ani nevedeli. dale u ridice praskly bok na tapecu,uplne nahore - pry na to octavky trpi(je to od opirani lokte)....
jednani o cene naprosto nula,jedina sleva by byla 1500,-kc na vymenu vrchniho dilu tapecu. takze konecna cena by byla 217000,-kc
pak jsme vyrazili do zlina, tam to vypadalo mnohem lepe.
octavka naprosto pekna,servisni knizka poctive vyplnena,auto bylo kupovano ve zline primo na prodejne a servis take delan u nich.
jezdil s tim mistni manazer a je to dlouhodoby zakaznik,auto jezdilo z 90% dalnice.
interier zachovan a krasne cisty,kufr nejevil zadne znamky celkoveho opotrebeni - cisty,neposkrabane listy,sitky neroztrhane.
zvuk motoru krasny cisty chod,spojka ok,brzdy ok,na aute zadna vetsi mechanicka zavada,zkusebni jizda take super.
uz v emailu mi prodejce psal,ze je vadny jeden xenon - sviti uz temer zlute(oprava max. 2000,-kc) -pro me nejmensi problem, pri odchodu nas jeste napadlo zkusit naklapeni xenonu,
pri nastarovani by se meli cocky naklopit nahoru-dolu a zustat v optimalni poloze,pri nastartovani se cocka ani nehla,na maxidotu zadna chyba neni-....
takze hlavne otazka, octavia II po nastartovani automaticky srovanava cocky? ano x ne?