Snad volím ten správný postup, ale nejprve dík za radu, bylo tak jak napsáno.
Ale "bohužel" to dopadlo jak jsem očekával :
1) Záměnou reflektorů zjištěno, že naklápění levého je OK a chyba je mimo světlomet,
mělo to kladný efekt, že se podařilo "světlo zvednout" do nulové polohy.
(Pravý samozřejmě vlevo pohyb nula)
2) To se potvrdilo i el.měřením, když pin 2, (v rohu vedle prázdného, modrosvětlehnědý kablík)
má nulové napětí, kdežto vpravo je cca 10,2V.
3) Obával jsem se, že po připojení zpět levé světlo "klesne", ale zatím se tak nestalo.
4) Kabeláž jsem zatím neřešil, protože kablíky ústí do svazku v trubičce a ta do ještě větší trubičky.
Také jsem zatím nepíchal do kablíku, abych event zjistil, že chyba je přímo v konektoru.
Takže prosím o další info a to kam vede modrohnědý kablík z pinu 2 ???
- do nějaké rozbočky za pojistkou nebo za vypínačem (?)
- k pojistce F38 (je jediná pro L i P stranu)
- k vypínači (pokud je za pojistkou)
víc mě nenapadá.
Také mě nenapadá, jak se to mohlo stát. Auto je sice starší, ale málo jeté, cca 66000km a bouraně nevypadá.
Dík.
P.S. Bohužel píšu proto, že kdyby to byl motorek koupil bych, sice nerad, nový za 3-600Kč,
a v cuku letu přehodil. Ale třeba to bude jen vypadlý kablík a bude to zadarmo.