Přejít na obsah

jomo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jomo

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak zdravím. Rád bych našel svoje příspěvky, protože bych tam rád doplnil řešení.

  2. jomo

    Šrouby na kola

    Zdravím, a ptám se 1) Jaká je správná délka zašroubování M14x1,5 ? Proč se ptám: pro O2 a 16" alu kola (Škoda) lze údajně použít šrouby z plechů , tj. délka 28. - kulová/čočková dosedací plocha. Ale pak je zašroubováno jen necelých 7 otáček tj. cca 10 mm. Není to málo? K problému došlo tak, že jsem koupil starší O2 s elektrony na zimu a na léto. Na zimních je dosedací plocha kužel, na letních koule. Šrouby k letním jsem nedostal a tak jsem koupil nové M14x1,5x28 (jakoby chromované). Pojistné, které tam byly jsou, jsou na tom ještě hůře, jsou zašroubovány jen cca 5 1/2 ot tj. 8mm. 2) Nebo je možné , že šrouby mají špatný tvar kulové plochy - se mi zdá, že sedí jen na horní hraně ? Dík za odpověď.
  3. jomo

    OII topení PTC

    Děkuji za rady, je to české auto, r.2004. Takže by tam měla být jedna poj 100A. Vím z příručky jen to, že musí být ventilátor na max a tlač vyhř zapnuté, což mém autě vylučuje ECON. Oprava: ECON zůstal zapnutý. (Což už mě zcela dezorientovalo v jeho smyslu, neb jsem se domníval, že funguje jako automatika, i když pouze pokud chci interiér vyhřát nad okolní teplotu. No ale na to je zde jiné téma.) Dokonce jsem zde našel i co je E-BOX/EBOX:
  4. jomo

    OII topení PTC

    Na kterou pojistku je to navěšené? V návodu jsem to nenašel. Zdá se mi totiž, že mi to nefunguje - při zapnutí "vyhřívání" skla nepozoruji žádný rozdíl v teplotě vzduchu na sklo.
  5. Je možné, že zpoždění rozsvícení osvětlení zavazadlového prostoru je zapříčiněno vadou spínače v horním zámku? Nebo to je někde "naVAGováno"? Dík. P.S.: Vycházím z :
  6. Dík za odpovědi. Jen bych poprosil trochu konkrétnější odpověd (interier je opravdu široký pojem) a ještě raději ve smyslu, jak se dostat na tu "svorku". Mezitím jsem sehnal schema z Octavia I (1) (viz příloha), kde je umístění (C28) popsáno jako "vlevo za přístrojovou deskou".Jsou jiné barvy kabelů, ale ostatní bude pravděpodobně shodné. Není tam však zobrazeno, kde se v obvodu nachází pojistka F38 - před reostatem nebo za? Do kablíku jsem nepíchal právě z uvedeného důvodu, ale pokud nic jiného nezbude, jistě existují hmoty, které ho dostatečně zabezpečí. A nový dotaz: Na rozdíl od O1, kde naklápění funguje až při zapnutí potkávacích světel, zde u O2 stačí zapnout klíček - je to OK? Samozřejmě lze propojit oba světlomety "kusem drátu", ale to bych nerad, protože by to vypadalo přesně jak to zní. A také bych to nerad svěřil někomu, kdo prostě rozstříhá "bužírky"svazků a natáhne tam od svorky "k.d." Dík.
  7. Snad volím ten správný postup, ale nejprve dík za radu, bylo tak jak napsáno. Ale "bohužel" to dopadlo jak jsem očekával : 1) Záměnou reflektorů zjištěno, že naklápění levého je OK a chyba je mimo světlomet, mělo to kladný efekt, že se podařilo "světlo zvednout" do nulové polohy. (Pravý samozřejmě vlevo pohyb nula) 2) To se potvrdilo i el.měřením, když pin 2, (v rohu vedle prázdného, modrosvětlehnědý kablík) má nulové napětí, kdežto vpravo je cca 10,2V. 3) Obával jsem se, že po připojení zpět levé světlo "klesne", ale zatím se tak nestalo. 4) Kabeláž jsem zatím neřešil, protože kablíky ústí do svazku v trubičce a ta do ještě větší trubičky. Také jsem zatím nepíchal do kablíku, abych event zjistil, že chyba je přímo v konektoru. Takže prosím o další info a to kam vede modrohnědý kablík z pinu 2 ??? - do nějaké rozbočky za pojistkou nebo za vypínačem (?) - k pojistce F38 (je jediná pro L i P stranu) - k vypínači (pokud je za pojistkou) víc mě nenapadá. Také mě nenapadá, jak se to mohlo stát. Auto je sice starší, ale málo jeté, cca 66000km a bouraně nevypadá. Dík. P.S. Bohužel píšu proto, že kdyby to byl motorek koupil bych, sice nerad, nový za 3-600Kč, a v cuku letu přehodil. Ale třeba to bude jen vypadlý kablík a bude to zadarmo.
  8. Při hledání závady v naklápění levého světlometu jsem zjistil, že chybí pojistka č.7 deklarovaná v návodu výrobce pro n.s. Doplnění poj. 5A do pozice 7 nic nezměnilo, tj. pravý se hýbe, levý ne. V této souvislosti se ptám: 1) Zda je chyba v návodu, nebo zda to svědčí o neodborném zásahu do zapojení (kabeláž vypadá orig)? 2) Je zapojení konektoru levého a pravého světlometu shodné, tj. lze je (elektricky) zaměnit ? 3) Může prosím někdo poskytnout elektrické schema naklápění s barvou kabelů? Dík.
×
×
  • Vytvořit nový...