Přejít na obsah

Kobrik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kobrik

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Kobrik

    Stále topí

    Mám ten samý problém. Neví někdo co s tím dál? . . . Jinak molitan mi jde taky neustále z výdechů jako klucinovi. Jestli to ale spolu souvisí netuším.
  2. Ahoj, nevíte náhodou někdo, jestli je zaměnitelné třetí brzdové světlo starý typ za nový s odstřikovačem? Resp. pasuje do otvoru u starých dveří nový typ? Mám na motorku stěrače urvanou trysku a levnější vyjde dát odstřik přes světlo, než měnit funkční motorek stěrače...... Děkuji za případnou radu.
  3. Já tu čínskou náhradu třeba mám a kamoš taky. A jezdí to v pohodě. Není s tím problém. Váha vzduchu to jo, tam prostě musí vždy origo. VAG by vadnou cívku měl odhalit, ale kolikrát jsem četl, že cívka KO a VAG bez chyb. Spíš jak to bude zlobit, tak zkus postupně odpojovat cívky. Pokud narazíš na vadnou, tak se chod motoru nezmění. Pokud trefíš dobrou, tak se chod ještě rapidně zhorší. Pokud narazíš na nějakou vadnou, tak ji přehoď za vedlejší a pokud i vedle nebude zapalovat, tak je vadná. Pokud vedle zapalovat bude a na jejím původním místě ta dobrá zapalovat nebude, tak máš v háji ten modul. Celé se to dá prověřit za 10 minut.
  4. Vyměň ten modul. 600 není zas taková hrůza. Co cívky? Tohle dělají, když je některá načatá?
  5. Taky jsem se z toho poprvé pěkně vylekal :-D
  6. V podstatě sis odpověděl sám . Vypadá to na některou z lambda sond, nebo to čerpadlo. Zkus mezi palivovou lištu a přívod paliva do ní připojit budík tlaku. Při otočení klíčem v zapalování by ti to mělo hodit tlak 2,5b a při nastartování tuším 3,5b. Pokud to bude míň, tak je to špatně. Co se týče těch lambd. Zkusil bych je postupně odpojovat od konektorů. Teoreticky pokud je lambda špatná a odpojíš ji, problém by měl přestat. Sice to bude hlásit další chyby a žrát benzín jak tank, ale mohlo by se to tak dát ověřit. V praxi to ale ověřené nemám, možná to nepude a někdo to snad upřesní.
  7. V podstatě sis odpověděl sám . Vypadá to na některou z lambda sond, nebo to čerpadlo. Zkus mezi palivovou lištu a přívod paliva do ní připojit budík tlaku. Při otočení klíčem v zapalování by ti to mělo hodit tlak 2,5b a při nastartování tuším 3,5b. Pokud to bude míň, tak je to špatně. Co se týče těch lambd. Zkusil bych je postupně odpojovat od konektorů. Teoreticky pokud je lambda špatná a odpojíš ji, problém by měl přestat. Sice to bude hlásit další chyby a žrát benzín jak tank, ale mohlo by se to tak dát ověřit. V praxi to ale ověřené nemám, možná to nepude a někdo to snad upřesní.
  8. Už jsi to vyřešil? Co ten modul na airboxu, zkoušel jsi jej vyměnit jak jsem psal?
  9. Přes VAG zkontroluj, plnící tlak turbodmychadla. Může dávat míň. Mělo by to být okolo 1700 mb, na budíku by to mělo ukazovat cca 0,7b. Pokud to tlačí míň, možností čím to je je celá řada. Určitě bych se zaměřil první na tohle . Pokud tam máš nějakou chybku a nachipuješ to, tak se ten problém objeví v plné parádě. První zajistit 100% funkcni motoru a přeplňování a až pak chip. Nebo si zajeď někam na brzdu a budeš vědět hned. Na RS by ale měl přes VAG jít změřit i kroutící moment, takže výkon lze dopočítat..... ale nevím kde přesně. Někdo znalý RS, nebo golf GTI by poradil :-) EDIT: Něco o ladění 1.8T http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=166956 Obávám se ale, že jakákoliv kvalitní úprava se bez chipu neobejde
  10. Jaký máš typ motoru? U motoru AGU tyto problémy způsobuje zapalovací modul umístěný z boku na airboxu. Na 99% ti nezapaluje 1 válec. Zkus postupně odpojovat cívky, při každém odpojení se to zhorší. U válce, kde to bude beze změny to nezapaluje. Zkus prohodit cívku od vedle a pokud to i tak na ten samý válec nebude zapalovat, na 100% je to tenhle modul. http://www.cc-autodily.cz/jednotka-ridici-9 Vše ovšem za předpokladu, že se jedná o AGU.
  11. Tak jsem byl dnes za mechošem. Odhadem mi říkal cenu. Oprava by vyšla na cca 1500,- + cena za těsnění, což si myslím, že je dost pohoda . Po výplatě jdu do toho.
  12. Kobrik

    1.8T 4x4 chip

    No a teď už to jen kapánek poladit a je to
  13. Kobrik

    1.8T 4x4 chip

    Tesna - já ti člověče nevím, ale podle mě cvakání zdvihátek nemá s čipem nic společného! Nebo se pletu? Jak si to vysvětluješ?
  14. Kobrik

    1.8T 4x4 chip

    Spíš si zkus pružné zrychlení. Dejme tomu na 4 stupeň z 80 - 120. Sériově už nevím kolik to má být. Tuším něco okolo 9s. U mě po čipu je to cca 5,5 na benzín a 5,8 na LPG :-). Tam se to pozná líp, hlavně tam ti čip pomůže. Jinak ten tvůj čas na sériovku sedí. 110 kw je dobrý, ale rychle si člověk zvykne. Po čipu je to jiný kafe. Ale taky si rychle zvykneš
  15. Kobrik

    1.8T 4x4 chip

    Tak v první řadě, co máš za motor? Já mám AGU, takže u mě to je 136 kw. Kdybych ale měl cokoliv jiného, tak to 150 kw jistí :-) Jako vem to tak, že se čipují RS, které už tak mají 132 Kw a je to v podstatě ten samý motor až na pár detailů. Takže maximálně to jistí přinejhorším spojka, nebo turbína. Pořád to ale nejsou žádné hrůzy. Sice to štípne, ale po výměně by měl být klid. Všechno je to ale samozřejmě o tom, jak se člověk k tomu motoru chová a jak moc ten výkon využívá. Důležité je, že to pojede skoro jako třílitr a tu radost s toho ti už nikdo neodpáře :-). A navíc 4x4, no co víc chtít? :-). Zrovna tady, nebo na octaviaforu jsem chip na 150 kw od sportmotoru viděl. Zkus pohledat a zeptat se.......
×
×
  • Vytvořit nový...